וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטס: ביונסה הלהיבה, הארקטיק מאנקיז זכו והסתבכו

לורד, קייט מוס וביונסה – כולן לקחו חלק בטקס הבריטס שהתקיים אמש, והעניק לארקטיק מאנקיז את הפרסים החשובים של הערב. המאנקיז, מצידם, פתחו חזית נגד וואן דיירקשן

ארקטיב מאנקיז בטקס הבריטס. Anthony Harvey, GettyImages
תוקפים את וואן דיירקשן. ארקטיק מאנקיז/GettyImages, Anthony Harvey

ארקטיק מאנקיז, דיוויד בואי וגם להקת וואן דיירקשן הם המנצחים הגדולים של טקס פרסי המוזיקה הבריטית (הבריטס) שנערך אמש (רביעי) בלונדון. הטקס, שהועבר לראשונה בשידור חי דרך יוטיוב, נפתח בהופעה של ארקטיק מאנקיז עם השיר "R U Mine?", ולאחר מכן הלהקה זכתה בשניים מהפרסים החשובים של הערב – אלבום השנה ולהקת השנה.

אלכס טרנר, סולן הלקה, הפגין את גישת הרוקנ'רול החצופה שאימץ כאשר עלה לקבל את הפרס עבור להקתו ומילמל למיקרופון "התערבנו על 15 פאונד שוואן דיירקשן ייקחו את הפרס" - עקיצה ישירה לעבר המתחרים הפופיים של ההרכב על הפרס. בהמשך, בעת קבלת הפרס על האלבום המצוין "AM", אמר טרנר "רוקנ'רול לא יעלם. לפעמים זה מרגיש שהוא דוהה, אבל הרוקנ'רול לעולם לא ימות". ואמנם, וואן דיירקשן עצמם זכו בפרס מיוחד על ההצלחה הבינלאומית שלהם מעבר לגבולות הממלכה המאוחדת.

זקן השבט דיוויד בואי לא יצא בידיים ריקות ולקח הביתה את פרס אמן הסולו הטוב ביותר. כהרגלו בשנים האחרונות בכל הנוגע לאירועים פומביים, בואי לא טרח להגיע לטקס. מי שקיבלה בשמו את הפרס היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הבריטית קייט מוס.

בפריצת השנה הבריטית זכה ההרכב באסטיל, שהביס באופן מפתיע למדי את הרכב הדאנס דיסקלוז'ר. האחרונים גם הופיעו בטקס, לצד לורד ואלונהג'ורג'. לורד זכתה בפרס האמנית הבינאלומית, פרס ההרכב הבינלאומי הלך לדאפט פאנק הצרפתים ופרס האמן הבילאומי הוענק לברונו מארס.

אלי גולדינג לקחה הביתה את פרס האמנית הטובה ובפרס הסינגל הבריטי הטוב זכה השיר "Waiting All Night" של ההרכב רודימנטל. ואיך אפשר בלי ביונסה – ביום הטקס נודע כי הזמרת תופיע בטקס ואכן היא עלתה לבמה והופיעה עם השיר "XO", הלקוח מתוך אלבומה האחרון "ביונסה".

efdAN0_X3Y0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully