וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מארינה מקסימיליאן

26.2.2014 / 0:15

למי מארינה מקסימיליאן מודה על ההשראה, ואת השירה של מי שיננה כאילו היתה מתמטיקה? תחנות הדרך המוזיקליות של הזמרת והיוצרת, מרדיוהד ועד אביתר בנאי

מארינה מקסימיליאן. עומר מסינגר,
מארינה מקסימיליאן/עומר מסינגר

ג'יימס בלייק - James Blake (האלבום הראשון)

אמן יוצר מוזיקה. משהו בנגינת הפסנתר שלו, המלודית והצנועה, ובשירה הבלתי מתאמצת שלו שחדרה ללבי ולגופי, ממש שינה בי דבר מה כמבצעת וגם כיוצרת. מלבד זאת הוא מהפכן בתחום המוזיקה האלקטרונית המינימליסטית ואני מצפה למוצא פיו.

רדיוהד - In Rainbows

להקה שלא מפסיקה להתפתח ולפתח יחד איתה את הקהל שלה. הדיסק הזה הוא מיזוג מושלם של טקסטים, לחנים, הפקה, נגנים וסולן ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות.

וירטואוזים, מוזיקליים, צנועים ,דבקים ביצירה והתחדשות ומעמיקים בכל כיוון מוזיקלי אליו הם פונים. תודה לאל שרדיוהד קיימים בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שרה ווהן - Live at Tivoli

זמרת ג?אז. מלבד הגשתה הנדירה ויכולת האלתור שלה, שרה ווהן משלבת בקולה טכניקה שהיא גם קלאסית וגם ג'אזית. עבורי, שעשיתי את המעבר בין שני העולמות, היא היוותה השראה עצומה.

מריה קאלאס - האוסף

מהזמרות הקלאסיות המעניינות והדרמטיות ביותר. גוון קולה המיוחד והגישה הסוערת שלה הותירו עליי רושם רב מאז שהייתי ילדה.

אביתר בנאי

לצד התעוזה, המורכבות, הרגישות והכישרון הבלתי מרוסן באלבום הבכורה של אביתר בנאי, אלבום שחיזק את גישתי הבלתי אמצעית למוזיקה, דרכו האישית של אביתר מרתקת אותי ומעלה בי שאלות מרתקות על חייו של אמן. גם על השראה זו אני מודה לו.

בובי מקפרין

אמן הקול הפנומנאלי שמשתמש בקול שלו כבכלי מוזיקלי וריתמי. בובי מקפרין שימש עבורי מודל לחיקוי במסע הפרטי שהוא עבר בחקר הקול שלו. בהשראתו גם אני יצאתי למסע בחקר קולי, לא רק כזמרת ששרה יפה, אלא ככלי מוזיקלי שאפשר להפיק ממנו אינסוף צלילים ומקצבים.

אלה פיצג?רלד - How high the Moon

יכולת האלתור שלה בשפת הסקאט הג'אזית, המתיקות בקולה וההומור שמורגש בשירתה שבו אותי בקסמיה. למדתי את רוב האלתורים שלה מרוב התקליטים שהיא הוציאה בחייה. למדתי את שירתה כמו מתמטיקה. כמו יסודות להבנת השיר והאלתור החופשי עליו.

מארינה מקסימיליאן תופיע בבארבי בשבת, 1.3, עם המופע החדש "Step Into My World".

30.3 זאפה תל אביב
3.4 תיאטרון גבעתיים
9.4 ברל'ה להבות חביבה
23.4 זאפה הרצליה

האם תלכו להופעה של מארינה מקסימיליאן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully