וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זוג מנצח VIP": כשצוללים לרפש מושכים גם את הצופה

לילך וולך

26.2.2014 / 0:20

"זוג מנצח VIP" מערב את הקיצוני ביותר מכל מה שיש לז'אנר הריאליטי להציע, עד כדי כך שהינדס סיטואציה בה סלבז חופרים בבריכת צואה של פרות. יש צורך בעוד הסבר?

באדיבות ערוץ 10

במשימה הראשונה של "זוג מנצח VIP", מתבקשות המשתתפות, הצלעות הנשיות בזוגות המאוד חשובים, לחפור בתוך צואת פרות. ואם זו לא צריכה להיות האילוסטרציה המופיעה תחת ערך "אילוסטרציה" במילון, אז אפשר לסגור את עסק המילונאות. עמוק בתוך החרא חפרו ופשפשו מיכל אמדורסקי, ג'קי אזולאי ודנה רון, מיכל גבריאלוב וג'ניפר סנוקל, ולמה כל זאת? לכאורה בשביל להשיב את החפץ האהוב ביותר על בן זוגן, אבל בעצם מכיוון שאפשר לקנות כל אחד – בכסף, בזמן מסך, בצומי; ובטח ובטח את אלו שכבר עשו זאת בעבר ונפתח להם התיאבון.

העסקה שמציעה "זוג מנצח VIP" היא שקופה ובזה יופייה ובזה כיעורה – מי שממילא סולד מטראש טלוויזיה, יתחלחל אפילו יותר מתמיד. מי שלא מחזיק בעמדה שיפוטית כלפי ריאליטי, ילקק את האצבעות. אנחנו כבר רגילים לראות סלבריטאים ומיני סלבריטאים וסלבריטאים-לעתיד מוכרים את הפרסונה והתחתונים שלהם למצלמות תמורת כסף. הפעם מדובר בריאליטי של יום הדין, באמא של הנוסע השמיני, בריאליטי שיאכל את הגורים שלו כדי לשרוד. עד כדי כך הוא לא רואה בעיניים.

שמונה זוגות סלבריטיז בסדרי גודל מרשימים למדי הסגירו עצמם לידי הפקת "זוג מנצח VIP" ועברו להתגורר יחד בתוך שם הקוד "וילה מפוארת" שם הם ישפיטו את ג'קי אזולאי המזדנבת לבשל להם ויעשו האחד לשני את המוות. כשהזוגות רון ושרית קופמן, מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי, דנה רון ויריב נתי, לירז דרור ואיציק פינטו, ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר, ג?קי וישראל אזולאי, אמירם ודורין טובים, מיכל גבריאלוב ונמרוד מאהלר לא עובדים על הצגת חזית אחידה מול שאר שולפי הציפורניים, הם עסוקים בלהמר בכסף על הצלחת בן הזוג שלהם במשימות מחרידות יותר ופחות.

זוג מנצח VIP. דביר כחלון,
מבט עומק אל תוך הדינמיקה הזוגית של המשתתפים. עופר טלקר וג'ניפר סנוקל/דביר כחלון

כמו שאפשר לנחש, המשימות האקסטרימיות מהונדסות פסיכולוגית בקפידה כדי שיוציאו את המיטב והמירע מהדינמיקה הזוגית, וזה עובד. דוחה מאוד אבל עובד. את נקודת מבטו המשועשעת/נגעלת של הצופה בבית מייצג מנחה התוכנית איתי תורג'מן; שבמשהו בחזות השדונית ממילא שלו, רק הופך את כל בית השעשועים הזדוני הזה לעוד יותר סדיסטי. ויש באמת איזו התענגות מתעללת בלצפות בג'ניפר סנוקל למשל, מיליונרית שמתמחה בקול מעצבן שגורם לכלבים להשתולל, נכנסת במיטב מחלצותיה לתוך בריכת חרא של פרות וחופרת שם בעקב הסטילטו שלה כאילו היה מכוש. זה קצת כיף. נמוך ודוחה ועונה על הצרכים הרגשיים הכי נחותים בנמצא, אבל גם כיף. מבחינת העיקרון, יש בזה את ההנאה שבלראות מלחמת עוגות קצפת בין אנשים מכובדים – קריעת המסכה מעל לאשליה המאופרת.

אבל אפילו יותר מאשר לצפות ביפים והנכונים מתפלשים בחרא, תרתי משמע, אפילו יותר מאשר לשמוע את מיכל אמדורסקי מוציאה מהפה את המשפט הנהדר "החרא לא הזיז לי כהוא זה, אני עברתי גירושים מאוד קשים ומכוערים", כשהיא בעצם דלגת מרפש חדש לרפש מוכר מבלי דעת – "זוג מנצח VIP" נותנת מבט עומק אל תוך הדינמיקה הזוגית של המשתתפים. ואין, אין מה שחושף את הדפיקויות, כוחניות, שטיקים, מניפולציות, חוזקות וחולשות באופן בהיר יותר מאשר הצצה אל תוך זוגיות. בני האדם שבני האדם בוחרים לחלוק איתם את החיים הם תעודת זהות שנייה כמעט, ובה אי אפשר לרמות. כאן העמדות הפנים שאדם אחד יכול לייצר כלפי חוץ מתרסקת על מזבח הבולשיט כשבן זוגו נמצא בסביבה. כשדנה רון אומרת בעצמה על בן זוגה "האמת היא שיריב הוא די א?מה", מה עוד נשאר לומר פה?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זוג מנצח VIP. דביר כחלון,
עוזרים לצלוח את "זוג מנצח VIP" על צדה הסביר.דורין ואמירם טובים/דביר כחלון

"זוג מנצח VIP" היא בדיוק המגעיל ומעולה – היא שילוב מעורר פלצות של "האח הגדול", "פאנק'ד", "ג'קאס", "הישרדות" ו"המירוץ למיליון", והיא לוקחת את המשפיל ביותר מכולם. מאחר ורוב המתמודדים ממילא מעוררים חלחלה, יש כאילו איזה צדק פואטי בזה, אבל ממילא כשהם נגררים לחרא הם מושכים את הצופה איתם. הדבר היחידי שיכול להציל משתתפים בריאליטי מעצמם ומהסיטואציה הוא מידה בריאה של מודעות עצמית, כנות והומור – כרגע מובילי הקטגוריה בתחרות עם אף אחד על הכתר הם דורין ואמירם טובים, בוגרי "מחוברים" שהפנימו שאפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אבל באמת שעדיף פשוט לגחך על הכל. אם נצמדים לנקודת האור המסוימת הזו, ולמתיקות ולכנות של מיכל גבריאלוב ובעלה הטרי, אפשר לצלוח את "זוג מנצח VIP" על צדה הסביר.


"זוג מנצח VIP" – החל בשלישי, ה – 25.2, בשעה 21:00 ערוץ 10

מה חשבתם על "זוג מנצח VIP"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully