וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד פינצ'ר עשוי לביים את הסרט על סטיב ג'ובס שכותב אהרון סורקין

27.2.2014 / 13:00

פינצ'ר וסורקין שיתפו פעולה בעבר בביוגרפיה קולנועית אחרת, "הרשת החברתית", שעסקה בפייסבוק - ועכשיו מסתמן שיעשו זאת שוב, בסרט נוסף על חייו של סטיב ג'ובס

דיוויד פינצ'ר בטקס פרסי גילדת הבמאים. GettyImages
הבמאי דייוויד פינצ'ר/GettyImages

הבמאי דיוויד פינצ'ר במגעים עם חברת סוני על ביום הסרט על סטיב ג'ובס, שעדיין לא נקבע לו שם. אהרון סורקין ("הבית הלבן", "חדר החדשות") נבחר ככותב התסריט לפני כמה שנים. פינצ'ר וסורקין שיתפו פעולה בעבר בסרט "הרשת החברתית", שעסק במארק צוקרברג ובפייסבוק. פינצ'ר הוא זוכה פרס גלובוס הזהב, שחתום בין השאר על הסרטים "שבעה חטאים", "מועדון קרב" ו"הסיפור המופלא של בנג'מין באטן".

סטיב ג'ובס מייסד אפל, ספטמבר 2011. AP
סטיב ג'ובס/AP

בשנת 2012 גילה סורקין כי התסריט שלו לא יהיה ביוגרפיה קולנועית שגרתית, אלא יורכב משלוש סצנות בלבד, בנות 30 דקות כל אחת, שתוגשנה "בזמן אמת". הסצנות יתארו את מאחורי הקלעים של שלושה מוצרים מבית חברת אפל: המקינטוש הראשון בשנות השמונים, נקסט בשנות התשעים, והאייפוד בשנות האלפיים. את הסרט מלווה כיועץ סטיבן ווזניאק, שהיה שותף של ג'ובס ורונלד ויין בהקמת אפל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אהרון סורקין. Frederick M. Brown, GettyImages
התסריטאי אהרון סורקין/GettyImages, Frederick M. Brown

ג'ובס המנוח שימש כמנכ"ל אפל, נחשב לאחד מחלוצי המחשוב האישי ואחד המניעים העיקריים להצלחה האדירה של אפל עם מוצרים כמו אייפוד, אייפד ואייפון. בינואר 2013 עלה סרט ביוגרפי אחר, "ג'ובס" שמו, העוסק במייסד אפל, שבויים על ידי ג'ושוע מייקל שטרן, נכתב על ידי מאט ויטאלי וכיכב בו אשטון קוצ'ר בתפקיד ג'ובס. הסרט נקטל על ידי הביקורות וזכה לציון 27 בלבד באתר המשקלל את ציוני הביקורות על סרטים. לא נופתע אם הביוגרפיה הקולנועית החדשה של ג'ובס תצליח הרבה יותר מהקודמת, לאור היוצרים המוכשרים החתומים על הסרט המתהווה.


מה דעתכם על שיתוף הפעולה הזה? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully