וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי לסרטים הגרועים ביותר: ההשפלה של וויל סמית

וויל וג'יידן סמית קטפו שלושה פרסים בזכות "העולם אחרי", ויש גם נקודה ישראלית: "סרט 43" בו השתתפה אסתי גינזבורג נבחר לסרט הגרוע ביותר. כל הזוכים בטקס פרסי הראזי

יח"צ - חד פעמי

אמש (שבת) התקיים טקס פרסי פטל הזהב (ראזי), בו מחולקים פרסים לסרטים, השחקנים והיוצרים הגרועים ביותר של השנה החולפת בהוליווד – כמיטב המסורת, יום לפני האוסקר. בראש טבלת הזוכים: "העולם אחרי" בכיכובם של וויל סמית' ובנו ג'יידן. השניים האחרונים הם המנצחים הגדולים של הטקס, עם פרס לכל אחד מהם – סמית' האב בקטגוריית שחקן המשנה הגרוע ביותר ובנו בקטגוריית השחקן הגרוע ביותר. בנוסף זכו השניים בפרס משותף בקטגוריית הצמד הגרוע ביותר על המסך,ובכך חתמו את הערב עם שלושה פרסים בסך הכל.

ויש גם נקודה ישראלית: "סרט 43" בהשתתפותה של הדוגמנית-שחקנית הישראלית אסתי גינזבורג (לצד שמות כמו האלי ברי ויו ג'קמן) זכה בפרס החשוב ביותר של הערב, פרס הסרט הגרוע ביותר. הסרט גרף גם פרסים בקטגוריות הבימוי הגרוע ביותר והתסריט הגרוע ביותר. יש לציין כי את פרס הבימוי חולקים 13 אנשים, אשר ביימו כולם את האפיזודות מהן מורכב הסרט.

בפרס השחקנית הגרועה ביותר זכה, באופן אירוני, השחקן טיילר פרי, על תפקידו הנשי בסרט "A Madea Christmas" ולשחקנית המשנה הגרועה נבחרה קים קרדישאן בזכות תפקידה בסרט "Temptation: Confessions of a Marriage Counselor". "הפרש הבודד" בכיכובו של ג'וני דפ זכה בפרס סרט הפריקוול/סיקוול הגרוע ביותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באופן מפתיע, מי שחזר השנה הביתה בידיים ריקות הוא השחקן אדם סנדלר. הסרט "מגודלים 2" אותו הפיק ובו הוא מככב זכה לתשע מועמדויות אך לא זכה באף פרס. מדובר באנומליה אם לוקחים בחשבון את העובדה שהסרט הוביל את מספר המועמדויות וסנדלר עצמו הוא שק חבטות ותיק של הטקס, וזוכה בפרסים כמעט מדי שנה.

פרס הראזי מוענק מאז שנת 1980 ומעניק פרסים לשחקנים על ביצועיהם הגרועים ביותר, כמעין תגובה סאטירית לטקס האוסקר המכובד. הפרסים מוענקים על ידי חברי קרן הפרס (GRAF), כשהחברות בקרן, בניגוד לחברות באקדמיה האמריקאית לקולנוע, פתוחה לציבור הרחב.

מה דעתכם על הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully