וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מרוז ואורלי וילנאי משיבים ליענקל'ה רוטבליט "מי בדיוק הטינופת?"

גיא מרוז ואורלי וילנאי

12.3.2014 / 0:17

גיא מרוז ואורלי וילנאי משיבים במאמר אורח ליענקל'ה רוטבליט שיצא נגדם בעקבות התחקיר על חבורת לול. "אוהבים את רוטבליט, ומבינים שהיה חייב לשרת את החונטה שלו"

צילום מסך

יום עצוב היה לנו אתמול. המשורר הנערץ עלינו, או בוא נגיד אחד מהעשירייה הפותחת, כתב שאנחנו טינופת. לא נעים. זה האיש שכתב את שיר לשלום וצפונה מזה והוא חושב שאנחנו טינופות.
כל זה בגלל שהעזנו לחשוף את מה שעשו חבריו, ורק כדי לשמור על כבודו אנחנו לא מפרסמים כרגע את הדברים שהוא אמר באופן חופשי יותר בהקלטות שבידנו. כן מתברר שהמשורר האהוב עלינו, האיש שכתב שדברים שרואים משם לא רואים מכאן- "אסף את הפרגיות שנפלו מהלול" כך הוא עצמו מעיד על מעשיו באותה תקופה. אנחנו לא משחררים את ההקלטה כמו שבינתיים אנחנו לא משחררים הקלטות נוספות של אנשים שהתהפכו.

אנחנו רוצים להסביר: כמעט כל מי שהעז לדבר בסרט שלנו על חבורת לול ולהגיד משהו על החונטה האשכנזית המלוכלכת ההיא, חוטף בשבועיים האחרונים שטיפת מוח ולחצים מטורפים (חלקם מתועדים אף הם) שיחזור בו ויספר שהכל לא היה ולא נברא. חלק לא עומדים בזה ומשמיצים אותנו- אנחנו מניחים שמדי יום תצוץ השמצה חדשה- וחלק פשוט מתמוטטים פיזית, כן עד כדי כך וכאמור זה גם מתועד. מי שלא שמע את הבכי וההתרסקות האיומה של אחת מכוכבות התקופה שהעזה לדבר איתנו על הסיוט שהיא עוברת מבכירי החבורה- לא שמע עצב מה הוא.

אורלי וגיא. רונן פדידה,
"נמשיך לספר את האמת". אורלי וגיא/רונן פדידה

וככה הם מתהפכים פתאום. אחרי ששחררו את חרצובות לשונותיהם, פתאום הם נזכרים שמה שהיה- לא היה כל כך נורא ושאנחנו בעצם הטינופת המרכזית. רק שימו לב טוב טוב- איש מהם לא מכחיש את מה שקרה, בדיוק כמו שהיה אחרי פרסום ספרו המופתי של יונתן גפן- שנאו אותו, השמיצו, אבל לא העזו לתבוע או להכחיש- רק הפחידו את כל מי שהעז לספר לו מה קרה שם בצריף ומסביבו.

אז גם המשורר הנערץ עלינו התהפך עכשיו ואחרי שהאזנו שוב להקלטות שנעשו איתו אנחנו מתקשים להחליט מי בדיוק הטינופת. לא, זה לא פלילי, זה לא ניצול מרות- זה רק מסריח שובניסטי וגס כמו שאר המקרים.

אנחנו באמת אוהבים את רוטבליט, אנחנו גם באמת מבינים שהוא חייב להתייצב לצד החונטה הישנה שלו ולשרת אותה כמו שהיה תמיד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יענקלה רוטבליט. נמרוד סונדרס
"גם המשורר הנערץ עלינו התהפך עכשיו ". יענקלה רוטבליט/נמרוד סונדרס

ליבנו עם אותן נשים שהוטרדו אז וממשיכות לחטוף גם השבוע- רק כדי שיחזרו בהן, רק כדי שיגידו שלא התכוונו לספר שהיה שם אונס, אלימות, ניצול מרות וגועל כללי.

ואנחנו, אחרי שאיימו על חיינו גם חסידי אורי זהר (ככה הם קראו לעצמם כשהתקשרו לאיים) נמשיך לספר את האמת על מה שקרה אז, מה שקרה לפני שבוע ומה שקורה גם היום.

זאת תהיה תקופה לא קלה, נערכנו אליה, אבל בסוף האמת תנצח, אולי בלי שנאלץ לחשוף את ההקלטות.


יענקל'ה רוטבליט: "אורלי וגיא טינופת"
שי להב: "יענקלה רוטבליט שוביניסט מגעיל"
הנסיון להפוך את "מציצים" לכתב אישום נגד חבורת לול לא מחזיק מים: ביקורת טלוויזיה

מה אתם חושבים על הפרשה בעקבות התחקיר של אורלי וגיא? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully