וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: חתולים, מטוס מלזי ואלק בולדווין אחד

18.3.2014 / 14:06

כיצד התמודדו ברשת "CNN" עם תעלומת המטוס המלזי? מה קורה כשנותנים לחתולים לשחק פוטבול וגם - האם האמא מ"איך פגשתי את אמא" תמות?

כך התמודדה "CNN" עם תעלומת המטוס שנעלם

סיפור המטוס המלזי שנעלם (שיכול להיות נושא טוב לסדרה נוספת של ג'יי ג'יי אברהמס) מעסיק את כל העולם כבר יותר משבוע. מגישי רשת "CNN" כבר נואשו כנראה מכל המפות וקציני המשטרה המלזים הלא פוטוגניים, והחליטו להמחיש לצופים את הסיפור באמצעות מטוסי צעצוע. כך יצא שבשידורים הציגו הקריינים דגמים מוקטנים של המטוס מדגם בואינג 777 ונראו כמו ילדים שמשחקים, ובכן, במטוסי צעצוע.

רעידת אדמה בשידור חי

רעידות אדמה הן דבר די שכיח בקליפורניה. אבל מה קורה כשאחת כזו מתרחשת בשידור חי? שדרני תחנת ktla בלוס אנג'לס נאלצו להתמודד עם הבעיה הזו השבוע, כאשר רעידת אדמה בעוצמה של 4.4 פקדה את עירם ואולפנם. צפו בבהלה בשידור חי.

האם "איך פגשתי את אמא" תהרוג את האמא?

תיאוריה של מעריצים ברשת גורסת שיוצרי הסדרה הפופולרית "איך פגשתי את אמא", שתסיים את שידוריה ב-31 במרץ אחרי תשע עונות, מתכוונים להרוג בפרק האחרון את האמא, אותה מגלמת כריסטין מיליוטי, שנחשפה בעונה הנוכחית. מיליוטי עצמה הכחישה את התיאוריה בתוקף בראיון שערכה לאחרונה ואמרה כי "זה לא שפוי. יש כמה תיאוריות קונספירציה משוגעות שגורמות לי לאהוב את המעריצים אפילו יותר. זה כל כך משוגע". מנגד, בפסטיבל פיילי פאסט שהתקיים השבוע נמנעו היוצרים מלספק תשובה ברורה בנושא. "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת פרק הסיום והוא נהדר אבל כמובן שאנחנו לא יכולים שום דבר", אמר אחד מיוצרי הסדרה, קרטר בייאס. הם יודעים משהו שאנחנו לא?

הריב ההזוי של השנה: קווין ספייסי מול רוב פורד

ראש עיריית טורונטו רוב פורד הפך מזמן לבדיחה המהלכת של ערוצי החדשות. האיש שהודה שהשתמש בסמים קשים, דחף חברת מועצה ונתפס שיכור ומקלל, מנהל בימים אלה יחד עם אחיו, דאג, ריב משונה עם כוכב "בית הקלפים" קווין ספייסי. הכל התחיל כאשר השלושה התראיינו לתכניתו של ג'ימי קימל. מאחורי הקלעים, ביקש האח דאג מספייסי אם יוכל להצטלם איתו. ספייסי סירב, מה שזיכה אותו אחר כך בציוץ זועם מצד פורד שכינה אותו "בן זונה יהיר". השניים גם התנגחו בספייסי בתכנית הרשת שלהם, כאשר רוב טוען כי לא היה מזהה את ספייסי גם אם היה דורס אותו ברכבו. ספייסי בתגובה צייץ תמונה ערוכה בפוטושופ שלו עם שני האחים וכתב: "מתי ראש העיר פורד התחיל לעשות מה שאנשים אומרים לו לעשות? רק הייתם צריכים לבקש, חבר'ה. הנה התמונה שלכם".

אלק בולדווין חוזר לטלוויזיה

לאחר שנתפס במריבה עם צלם, הודח מתכנית האירוח שלו, והאשים את כל העולם בצרותיו – אלק בולדווין שוב מגיע לפריים טיים. הפעם מדובר בתפקיד אורח ב"חוק וסדר: מדור מיוחד". בולדווין מגלם את ג'ימי מקארתור, בעל טור בעיתון מקומי, שעושה כתבת פרופיל על הבלשית בנסון (מרישקה האריגטאיי) והיחידה שלה, למורת רוחה כמובן.

חתולים משתלטים על רשת "הולמרק"

כאילו שהם לא מקבלים מספיק זמן מסך בסרטונים מצחיקים ברשת, החתולים הולכים להשתלט גם על מסך הטלוויזיה שלנו. בערך. רשת "הולמרק" האמריקנית הודיעה השבוע כי מעבר לשידורי ה- "Kitten Bowl" – הסופרבול השנתי של החתולים, הוחלט שם להרחיב את מספר אירועי ספורט החתולים השנתי ולשדר גם משחק בייסבול של ההולכים על ארבע בשם "Kitten Paw-Star Game" ב-2015. "תחרות הבייסבול תכלול משוכות, קפיצות, צעצועים על מסלולים, מרוצים וצעצועים על חוט", הסבירו ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully