וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של מיק ג'אגר התאבדה בתלייה בדירתה שבניו יורק

17.3.2014 / 18:50

לורן סקוט, מעצבת האופנה שטיפחה זוגיות עם סולן הרולינג סטונס, התאבדה בתלייה בדירתה שבניו יורק. סקוט לא הותירה מכתב, וסימסה לפני כן לעוזרת שלה "הגיעי לכאן"

L'Wren Scott. GettyImages
לורן סקוט/GettyImages

(עודכן ב20:30)

כשברקע דיווחים לא מאומתים על הגעתה של להקת הרולינג סטונס להופעה בישראל בקיץ הקרוב, מדווחים אתרי הבידור בארה"ב על טרגדיה בחייו של מיק ג'אגר, סולן הלהקה. לורן סקוט, מעצבת האופנה בת ה-47 שניהלה מערכת יחסים רומנטית עם ג'אגר ב-13 השנים האחרונות, נמצאה מתה בדירתה בניו יורק היום (שני). הדיילי מייל הבריטי מדווח כי גופתה של סקוט נמצאה תלויה ע"י העוזרת שלה , לה שלחה הודעת טקסט לפני כן, שלשונה היתה "הגיעי הנה".

הדוגמנית לשעבר ומעצבת האופנה שהתנשאה למעל למטר תשעים, תלתה עצמה על ידי צעיף, מידית של דלת בדירתה הניו יורקית. ברקע המעשה הלא מסובר במכתב או בדרך אחרת, נמצאת העובדה שסקוט ביטלה ברגע האחרון את השתתפותה בשבוע האופנה האחרון שהתקיים לפני זמן קצר, את האשמה תלתה באיחור משלוח הבדים שהזמינה עבור תפירת הקולקציה שעיצבה.

נסיבות מותה של סקוט הפכו לביזאריות לאחר שהתברר כי חשבון הטוויטר הרשמי שלה עודכן כשעה לאחר שגופתה נמצאה כביכול ע"י העוזרת שלה.

ג'אגר נמצא בימים אלה באוסטרליה במסגרת סיבוב הופעות של הסטונס. סוכנו של ג'אגר מסר לרשת "Fox" כי ג'אגר מזועזע והמום ממותה של סקוט.

  • עוד באותו נושא:
  • מיק ג'אגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully