וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיק ג'אגר אשם במותה של בת זוגו"

22.3.2014 / 9:49

האמן רובי מזור, שיצר את "הפה והלשון" המפורסם, טוען שסולן הרולינג סטונס הביא להתאבדותה של לורן סקוט. נציגיו של ג'אגר מסבירים שמדובר בניסיון מצער לזכות בתשומת לב

L'Wren Scott. GettyImages
"אדם רע מאוד"? ג'אגר ולורן סקוט/GettyImages

רובי מזור, האמן שאייר את לוגו הלשון המפורסם של הורלינג סטונס, טען שמיק ג'אג'ר הוא "בחור רע מאוד", והתאבדותה בתלייה של בת זוגו לורן סקוט, קרתה בגלל שעזב אותה שרויה בדיכאון עמוק. מזור, שיש לו סכסוך רב שנים עם ג'אגר, הגיב למותה של סקוט בהודעה חריפה בדף הפייסבוק שלו, ותיאר את סולן הסטונס כאדם שמרוכז אך ורק בעצמו. "מעולם לא פגשתי את סקוט", כתב מזור, "אמלא הייתי חזק ועם חברים טובים, יכול להיות שהייתי תולה את עצמי גם". את המסר הברור מאוד, הוא כבר הספיק להסיר מהרשת החברתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפה והלשון" - האיור שהפך לאחד מסמלי הפופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזור היהודי, מאייר בתעשיית המוזיקה ומנהל לשעבר של בילי ג'ואל, פגש את ג'אגר ב-1970, ויצר עבורו את "הפה והלשון" לאלבום "Tumbling Dice". כוכב הרוק שילם לו 10,000 דולר והתמונה הפכה לאחד הסמלים המוכרים ביותר בתרבות הפופ. מזור טען שבשנים שעברו, הוא הפציר בג'אגר להשיב לו את זכויותיו על פיסת האמנות על מנת שיוכל לקצור רווחים הוגנים, אך ג'אגר "נפנף" אותו. מאז, לטענתו, הוא הפך מדוכא.

נציגיו של ג'אגר אמרו בתגובה להאשמותיו של מזור ש"האיש הזה סגר עסקה לפני שנים רבות. כמה עצוב שהוא משתמש באבל על מנת לזכות בתשומת לב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully