וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הטריילר הכי מצמרר שתראו השבוע

25.3.2014 / 8:47

מילה קוניס מגיעה ל"שני גברים וחצי", יוצרי "האישה הטובה" מתעללים בצופים, קווין בייקון חוזר ל"פוטלוס", בילי קריסטל חוזר לטלוויזיה וכמובטח - הטריילר שלא ייתן לכם לישון בשקט בלילה. מיכל רשף עם חדשות הטלוויזיה בארה"ב

בילי קריסטל מגיע לטלוויזיה

רשת FX הודיעה השבוע כי הזמינה 13 פרקים מהסדרה "הקומיקאים" – קומדיה בת חצי שעה בכיכובם של בילי קריסטל וג'וש גאד. הסדרה עוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של תכנית אירוח לילית, וקריסטל יגלם בה קומיקאי ותיק שנאלץ לחלוק את אור הזרקורים עם גאד, המגלם קומיקאי צעיר ועוקצני. הפורמט מבוסס על סדרה שבדית בעלת שם דומה. עבור קריסטל תהיה זו הפעם הראשונה בה יגלם תפקיד טלוויזיוני ראשי מאז כיכב בסדרה "בועות".

קווין בייקון משחזר את הריקוד מ"פוטלוס"

קווין בייקון הגיע השבוע לתכניתו של ג'ימי פאלון ועשה מחווה לסרט שעשה אותו לפני 30 שנה – פוטלוס. פאלון הציג באולפן את האיסור על ריקודים שהוחל בתכנית, זאת בזמן שבייקון צופה במתרחש מאחורי הקלעים. ואז החל בייקון לרקוד, ופאלון נכנע וקרע את צו האיסור לגזרים. צפו

הטריילר הכי מצמרר שתראו השבוע

רשת "שואוטיים" משיקה סדרת אימה חדשה בשם "Penny Dreadful" ולצידה גם טריילר מצמרר כמתבקש. הסדרה מציגה מדי שבוע את כל דמויות סרטי האימה המוכרות – פרדי קרוגר, פרנקנשטיין ושות' – כאשר הם זורעים הרס ברחובות לונדון הוויקטוריאנית. הסדרה בת השמונה פרקים עולה לאוויר ב-11 במאי.

החבובות, טינה פיי וריקי ג'רווייס בראיון לא מצונזר

כוכבי סרט החבובות החדש הממשמש ובא ישבו לשיחה סמי-רצינית לצורך קידום הסרט. לשמחתנו מדובר בקומיקאים טלוויזיוניים מהשורה הראשונה שמלבד קרמיט הצפרדע ומיס פיגי כוללים גם את טיי בורל (פיל דנפי מ"משפחה מודרנית"), טינה פיי וריקי ג'רווייס. כאן תוכלו לגלות מה הוא הכינוי שיבחר לעצמו ג'רווייס אם ייכנס לכלא? מה סוד היחסים המוצלחים של קרמיט ומיס פיגי? והאם טינה פיי דיווה במציאות?

הטוויסט המפתיע של "האישה הטובה" השאיר את המעריצים בהלם (אין ספוילרים)

מעריצי הסדרה "האישה הטובה" נותרו פעורי פה עם שידור הפרק האחרון בעונה החמישית השבוע, כאשר היוצרים סיפקו להם טוויסט מפתיע במיוחד בעלילה. כדי לא להרוס למי מכם שעדיין לא צפו בפרק, לא נספר כאן מה קרה, ורק נביא מספר תגובות טוויטר מייצגות: "חשבתי להטיח את בקבוק היין הזה בקיר, אבל במקום זה החלטתי לגמוע ישר ממנו", "אלוהים, התכנית הזו חסרת פחד", "מבולבלת ומוטרדת", כתבו המעריצים. האירוע שהתרחש בפרק היה כל כך עוצמתי שיוצרי הסדרה הרגישו שהם חייבים לתת להם הסבר. לכן, מיד לאחר שידור הפרק הוציאו רוברט ומישל קינג מכתב למעריצים בו נכתב בין היתר: "תמיד לקחנו כעיקרון מנחה עבור התכנית הזו שהדרמה איננה באירוע; היא נמצאת במה שקורה לאחר האירוע. אנחנו חושבים שתמצאו שזה נכון עבור הפרק הזה".

(הפרק ישודר ביום ראשון בערוץ yes Drama וזמין לצפייה כבר עכשיו ב-yes VOD)

מילה קוניס מגיעה ל"שני גברים וחצי"

אחרי שהדיווחים על ההיריון המתקדם של הזוג הנוצץ קוצ'ר את קוניס, מגיע שיתוף פעולה נוסף מבית היוצר של השניים: קוניס תגיע בקרוב להתארח בסדרה אותה מוביל קוצ'ר בשנתיים האחרונות "שני גברים וחצי". קוניס תגלם את דמותה של ויויאן, נפש חופשייה שמטיילת ברחבי העולם ומהווה מוקד עניין רב לדמותו של קוצ'ר וולדן שמידט. מדובר בקאמבק טלוויזיוני עבור השניים שכבר חלקו מסך בסדרה "מופע שנות ה-70".

ומה לכם יש להגיד על הטלוויזיה בארה"ב השבוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully