וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 03: הבלאק קיז הולכים רק על הקווים

28.3.2014 / 0:00

ג'יימס בלייק טעה אך שרד, הבלאק קיז משתמשים בנוסחה קבועה, פרינס לא משאיר סימנים וסופיאן סטיבנס בוחן את הגבולות. חייבת לזוז בסיקור השירים החדשים של הפופ והאינדי

הבלאק קיז, The Black Keys. GettyImages
הבלאק קיז/GettyImages

תנו לנו מזה: ריליסים לרענון הנגן

The Black Keys – “Fever”

הבלאק קיז כבר גדולים. אפילו גדולים מאוד. דן אורבך, הסולן, עובד בימים אלו על הפצצה הבאה של לנה דל ריי, פרסי הגראמי עומדים בשורה על המדף במחסן (או בהיכל התהילה), " Lonely Boy" הפך לשיר שתינוקות ירצחו בקליפים ויראליים – והתוצר הזה, ששומר בקושי על יסודות הבלוז והרוקנרול עליהם קמו והתבססו, הביס את גרעין המעריצים מימי "Thickfreakness". ומה נותר לאורבך ופטריק קרני לעשות, מלבד לפהק ולשחרר עוד להיטי פאז? "Fever" הוא הראשון שנבחר לצאת השנה מתוך "Turn Blue", וכמצופה עומד במתכונת; ליין בס קבוע ואינטנסיבי, קלידים משתלטים, הד סמיך מפיו של אורבך ופזמון שכולו סוכריות קופצות. למרות שהדברים מתנהלים כשורה וכבר בשמיעה הראשונה תזמזמו "פיבר, פיבר, פיבר" – קשה להימנע מהתחושה שהבלאק קיז בוחרים להתעלם מהאופק, וללכת רק על הקווים.

James Blake – "Life Round Here (Remix Feat. Chance The Rapper)"

בסתיו האחרון, ילד הפלא הלונדוני והמצוברח, שעקף בדילוגים את העוסקים במלאכת הפוסט-דאבסטפ ועוד כמה מהמתיישבים הכבדים ביותר במעלה הפלייליסט, שיתף פעולה עם צ'אנס דה ראפר ב- "Life Round Here". מאז היציאה הזו, שתפסה טוב ובצדק, מים רבים זרמו והבעת פניו השבורים של בלייק לא זזה באינץ'. הצמד, בלייק וצ'אנס, הבינו את הנוסחה ועברו לעבוד על אלבום משותף ומלא בלוס אנג'לס. בעתיד הם ירעיפו עלינו את פירות השת"פ, אבל עד אז – צ'אנס עושה טיזינג עם גרסה חלופית לשלאגר הראשון, והפעם כזו שמדגישה את הצלילים החמים של כל אחד מהמעורבים. קלידי רקע מנפחים את הרצועה והופכים אותה למענגת יותר. בלייק, למרבה הפלא, לא אהב את הקטע הזה. אופס.

הגרסה הרשמית –

והאלטרנטיבית -

Prince (Feat. Zooey Deschanel) – “FALLINLOVE2NITE”

"אופקים צרים" הוא הנושא החם ונראה שפרינס וזואי דשנל נכנסו לאולפן חסרי רוח, שמוטים, קרובים לקרקע, כמו נערים מתבגרים שנאלצו לקום לבוקר פורים עליז בזמן שהעולם סוגר מכל צד. נכון, יש פה דיסקו והקהל אמור לזרוח – אבל הנסיך נשען בחירשות על הפזמון שבא והולך, הולך ובא – ולא עזר לדשנל לפרוח, כפי שיכול היה. " FALLINLOVE2NITE" מגיע ומתנדף, לא משאיר סימני נוכחות, וזה בסדר. לא צריך עוד.

Vampire Weekend – "Unbelievers"

ב-2013 יצא האלבום "Modern Vampires of the City" של הוומפייר ויקנד וזכה לביקורות אוהדות, מה שכמובן חיזק את מעמדה של להקת האינדי רוק הניו-יורקית. כעת, בזמן שהעולם ממתין לפיסות הבאות, חברי הלהקה כבר יכולים לקפוץ בנוחות לאולפנו של ג'ימי פאלון, ולנגן את "Unbelievers" על הדרך. וברצינות, היכן המקום בו תצוץ התנגדות לטראק הזה? בסך הכול מדובר בהופעה פופית שמחה שאפשר לדחוס לנגן, להתהלך מזיעים ברחובות תל אביב ולדמיין חזק את ניו יורק.

The Pains Of Being Pure At Heart – “Simple And Sure”

קמצוץ שוגייז כי צריך. ושוב, The Pains Of Being Pure At Heart. למה? כי להקת הנויז-פופ מברוקלין מפריחה שירים ראשונים מ- "Days Of Abandon" והם נוחתים על פנינו כמו בועות סבון, בעדינות נוגעת ללב. הסינגל הראשון “Simple And Sure" מגיע עם קליפ, שנבנה כולו על תמונות מונפשות (gif) ונגמר בכמה תפניות בלתי צפויות.

ועוד שלושה מסתננים

William Onyeabor vs. Hot Chip - Atomic Bomb

De La Soul – “Vocabulary Spills” (Prod. J Dilla)

סופיאן סטיבנס - איכה?

את הקליפ הזה לא תצליחו לאכול לארוחת בוקר. החשודים: סופיאן סטיבנס, סאן לוקס והראפר סרנגטי. קחו נשימה עמוקה ולחצו פליי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully