וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאליטי נורה בדרך להלוויית אמו על ידי אחיינו

30.3.2014 / 18:57

בנזינו, כוכב ריאליטי מצליח ומי שאמינם כינה בעבר "ראפר רכרוכי", נסע להלוויית אמו, ובדרך נורה על ידי אחיינו. היורה נעצר ומואשם בתקיפה עם כוונה לרצח

כוכב הריאלטי ריימונד סקוט, המכונה בנזינו. אינסטגרם, צילום מסך
למי קראתם ראפר רכרוכי?! בנזינו/צילום מסך, אינסטגרם

כוכב הריאליטי ריימונד סקוט, המכונה בנזינו, נסע ביום שבת במסע לוויה של אמו על בכביש מהיר במסצ'וסטס, ארצות הברית, כאשר הוא נורה ונפגע על ידי אחיינו, שנסע במכונית אחרת, כך מדווחים כלי התקשורת בארה"ב.

בנזינו בן ה-48 הוא ראפר, איש תקשורת בתחום ההיפ הופ, מפיק מוזיקלי, מנכ"ל של המגזין Hip-Hop Weekly (ובעבר איש מגזין ההיפ הופ הנחשב The Source), ומאז 2012 משתתף בתכנית הריאלטי של ערוץ VH1, הנקראת “Love & Hip Hop: Atlanta”.

בסוף השבוע האחרון בנזינו נסע דרומית לבוסטון לפני הצהריים, בדרכו לכנסייה ביישוב פלימות', שם נקבע טקס ההלווייה לאמו מרי א. סקוט, כשאדם בשם גיי סקוט בן 36 ירה לעבר מכוניתו מספר יריות. פורסם כי בין השניים היו יחסים מתוחים. סקוט נעצר ומואשם בתקיפה עם כוונה לרצח.

בנזינו אושפז בבית חולים והעלה משם תמונות לאינסטגרם. מבית החולים נמסר כי מצבו טוב. המגזין Hip-Hop Weekly מסר כי בנזינו נורה בזרועו, והגב נשרט מהכדור.

תכנית הריאליטי “Love & Hip Hop: Atlanta” זוכה לקטילות בביקורות אבל לרייטינג גבוה, אולי בגלל הקטטות הרבות והדרמטיות המוגזמת שלה.

זאת אינה היריבות הראשונה הנקשרת בשמו של בנזינו. בעבר פורסם על ריב בינו לבין אמינם. בנזינו עקץ את אמינם בין השאר באמירה "אמינם הוא סתם קישוט של המכונה הגדולה", ואמינם הגדיר אותו בתגובה כ"גנגסטר הכי רכרוכי, הכי מזוייף והכי וונאבי בניו יורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully