וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה נמצאה בסט צילומי סרט ההמשך של "הנוקמים"

31.3.2014 / 17:44

ולא, לא מדובר בקריירה של סקרלט ג'והנסון. גופת אדם נמצאה בסט צילומי סרט ההמשך לשובר הקופות ההוליוודי "הנוקמים". מתברר שהגשר הוא זירה מוכרת של מקרי התאבדות בסיאול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו לא! צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופת אדם נמצאה צפה מתחת לגשר מאפו בנהר האן בסיאול, בירת קוריאה הדרומית, אתמול (30 במרץ) בזמן צילומי סרט ההמשך לשובר הקופות ההוליוודי "הנוקמים", כך דיווחה המשטרה בסיאול.

"איש אבטחה של הצוות הקולנועי ששט על סירה מצא את הגופה צפה ודווח על כך למשטרה", אמר קצין במשטרת סיאול. צוות משטרתי חילץ את הגופה שהיתה במצב של ריקבון מתקדם, ומאוחר יותר זוהתה כגופתו של צעיר בן 21 ששמו יון. משפחתו דיווחה על העדרותו ב-10 במרץ, לאחר ששלח הודעת סמס שמביעה את ייאושו.

צוות ההסרטה האמריקני חסם את כל הנתיבים בגשר למשך כמעט 12 שעות משעות הבוקר המוקדמות, לצורך צילומי הסרט “The Avengers: The Age of Ultron”. אתמול היה יום הצילומים הראשון מתוך שבועיים של שהייתם בקוריאה הדרומית.

ג'וס וידון, במאי הסרט, וצוותו כנראה לא ידעו אבל גשר מאפו הוא זירה ידועה של מקרי התאבדות. רוב נסיונות ההתאבדות מגשרים בסיאול בוצעו מגשר זה בחמש השנים האחרונות. מתוך 108 נסיונות התאבדות, 48 מצאו את מותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully