וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו לורי ביטל את הופעתו בישראל?

5.4.2014 / 17:42

באתר הרשמי של לורי נכתב כי השחקן והמוזיקאי צפוי להופיע ב-7 ביולי באמפי פארק רעננה, אך המודעה הוסרה וכעת לא ידוע אם המופע אכן יתקיים

אכזבה למעריצי "ד"ר האוס"? על פי האתר הרשמי של השחקן, הקומיקאי והמוזיקאי האנגלי יו לורי, ההופעה שלכאורה נקבעה לתאריך ה-7 ביולי באמפי פארק רעננה, איננה עומדת להתרחש. זאת לאחר שבלוח ההופעות הרשמי נכתב כי הוא צפוי להגיע לישראל על מנת לקדם את אלבומו האחרון "Didn't It Rain".

לורי אמנם מוכר כשחקן טלוויזיה וקולנוע, אבל הוא התחיל ללמוד פסנתר כבר בגיל 6. הוא שר, מנגן פסנתר, גיטרה, תופים וסקסופון. הוא ביטא את כשרונותיו המוזיקליים בסדרות בהן הופיע, "ג'יבס וווסטר", "האוס" וגם בהופעת אורח ב"סאטרדיי נייט לייב" באוקטובר 2006. באפריל 2011 הוציא אלבום בלוז, "Let Them Talk" ובו הוא משתף פעולה עם שמות ידועים כמו טום ג'ונס ואירמה תומס. אלבומו השני, " Didn’t It Rain" יצא במאי 2013.

השחקן זכה לפריצה הגדולה בארצות הברית בשנת 2004 כשהחל לככב בסדרת הדרמה הרפואית "האוס" של רשת פוקס, בפקיד דוקטור גרגורי האוס, בו הוא מדבר במבטא אמריקאי. בזכות תפקיד זה זכה בפרס גלובוס הזהב בשנים 2005 ו-2006. הוא נכנס לספר השיאים של גינס לשנת 2012 בתור שחקן הדרמה בסדרת טלוויזיה המרוויח ביותר בעולם – 700 אלף דולר לפרק עבור העונה השמינית של "האוס". גם הסדרה נכנסה לספר השיאים של גינס, בתור סדרת הדרמה הנצפית ביותר בעולם שמשודרת ב-66 מדינות שונות בעולם ובעלת כ-82 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully