וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי שח"ם יקבלו שכר מלא על השתתפותם בפרס הבמה לילדים ונוער

בעקבות הפרסום בוואלה! תרבות: חברי שח"ם יקבלו שכר מלא על השתתפותם בהצגות במסגרת "פרס הבמה לילדים ונוער", זאת לאחר ששכרם קוצץ בחצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד למגזר. יו"ר ארגון שח"ם, אוהד קנולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי שח"ם יקבלו תשלום מלא עבור ההצגות בהן ישתתפו במסגרת תחרות פרס הבמה, החל מהתחרות הפרס שתיערך בשנה זו. בשנים האחרונות השחקנים קיבלו רק מחצית מהשכר המגיע להם עבור השתתפותם בתחרות הפרס – כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות.

"אנחנו שמחים לבשר כי בעקבות טיפולנו והתערבותנו הוחלט על ידי הנהלת 'פרס הבמה לילדים ונוער' כי החל מתחרות הפרס שתיערך השנה, חברי שח"ם יזכו לתשלום מלא עבור ההצגות בהן ישתתפו במסגרת התחרות", כך לשון ההודעה שהוציא ארגון שח"ם לתקשורת היום (ראשון).

"בעקבות התערבות שח"ם ואיום בנקיטת פעולות למניעת קיום התחרות השנה היה ולא ישולם לשחקנים מלוא התשלום המגיע להם בגין השתתפותם בהצגה, ניאותה, כאמור, הנהלת התחרות לשלם לשחקנים החל מהשנה הקרובה את התשלום המלא. בעניין זה נציין את שיתוף הפעולה מצד מוטי חלימי מנהל תיאטרון השעה שתרם רבות להבנות אליהם הגענו עם הנהלת הפסטיבל. שח"ם ימשיך לפעול להגנה על זכויות השחקנים, ולתנאי העסקה הוגנים ונאותים".

כזכור, בחודש יולי שעבר נודע כי המרכז הישראלי לתיאטרון ילדים ונוער (אסיטז') אשר מנהל את פסטיבל פרס הבמה לילדים ולנוער, החליט להפחית בחצי את השכר המשולם לשחקני ההצגות. בעקבות ההחלטה, שהתקבלה באופן חד צדדי וללא תיאום עם שח"ם – ארגון השחקנים בישראל, הודיעו בארגון כי במידה והשחקנים לא יקבלו את מלוא התמורה המגיעה להם, הם יאלצו לבטל את השתתפותם באירוע. היום נודע בהודעה רשמית שהגיעה לשח"ם כי שחקניה יזכו לתשלום מלא.


מפרגנים לשחקנים? פרגנו גם לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שח"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully