וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר משפחתי: לצפות בסצנות סקס עם ההורים

23.4.2014 / 17:32

בפרסומות חדשות ומשעשעות של "HBO" מוצג תרחיש בלהות של הרבה נערים, נערות ובני עשרים ומשהו: צפייה משותפת עם הוריהם בסצנות סקס בטלוויזיה. צפו

נערה יושבת על ספת הטלוויזיה וצופה בסצנת סקס בסדרה "בנות". מאחוריה צועד אביה, גבר בגיל העמידה, עם כרס, שמחזיק קערה ומנשנש משהו. אחת הדמויות ב"בנות" אומרת לגבר עמו היא מתעלסת: "אל תעשה את זה, זה מרגיש נורא". האבא פונה לבתו ומציע את חוכמתו האבהית: "רואה, מותק? יש לך את הזכות להשמיע את קולך. את יודעת, זה הגוף שלך". וטופח על שכמה. על המסך מופיע הטקסט: "אולי זה זמן טוב ל-HBO GO".

זה מה שקורה באחת הפרסומות בקמפיין חדש ואדיר של רשת הטלוויזיה האמריקאית "HBO" לשירות סטרימינג שנקרא "HBO Go". בפרסומות מוצג תרחיש בלהות של הרבה נערים, נערות ובני עשרים ומשהו: צפייה משותפת עם הוריהם בסצנות סקס בטלוויזיה, שגורמת לצעירים להתפתל במבוכה רבה. סדרות רבות של רשת "HBO" כוללות סצנות נועזות יותר מאשר ברשתות אחרות, לרבות סצנות סקס מאוד גרפיות. בקמפיין המשעשע של "HBO" מוצגים מצבים בהם הורים וילדיהם הצעירים צופים בסצנות נועזות בסדרות כמו "בנות", "משחקי הכס" ו"דם אמיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בפרסומת אחרת בקמפיין, צופים אב ובנו הצעיר בסצנה למבוגרים בסדרה "בלש אמיתי". האב אומר לבנו: "אתה יודע שאני אף פעם לא בגדתי באמא שלך? 27 שנים, ושום דבר. וזה לא שלא היו לי הזדמנויות. היו לי הזדמנויות". האבא ממשיך לתת יותר מדי אינפורמציה, עד שהבן הנבוך עוצר את שטף דיבורו. הקריין מסיים באותו טקסט קבוע בכל פרסומת, בו הוא מציע תכנית הצלה לצעיר הנבוך: "'HBO Go' - המיטב של 'HBO' בכל המכשירים האהובים עליך. רחוק, רחוק מההורים שלך".

  • עוד באותו נושא:
  • HBO
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully