וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסצנה הגנוזה של "איך פגשתי את אמא" היתה משנה את הכל?

29.4.2014 / 0:00

כוכבי הסדרה "איך פגשתי את אמא" מתמודדים עם זעם המעריצים על הסיום הלא מספק, וחושפים שהיתה סצנה גנוזה. וקבלו הצצה למפגש בין כריסטינה לברק ב"האנטומיה של גריי"

איך פגשתי את אמא.
בשביל זה חיכינו? מתוך "איך פגשתי את אמא"

הסצנה שנמחקה מפרק הסיום של "איך פגשתי את אימא"

פרק סיום העונה של "איך פגשתי את אימא" בו גילו המעריצים שהאימא לה הם חיכו 9 עונות מתה ממחלה, רק כדי לפנות את הדרך (שוב) לרובין וטד, הצליח להרגיז את המעריצים שציפו לסוף שונה. השבוע חשפה כוכבת הסדרה אליסון האניגן (לילי אולדרין) כי היתה סצנה נוספת שנפלה בעריכת הפרק, ובה נראה טד מתאבל על אשתו המתה, טרייסי, בהלווייתה. "אם הייתם רואים את הסצנה שנחתכה, זה היה קורע לב הרבה יותר ממה שהיה פרק הסיום", אמרה השבוע האניגן בריאיון לאתר "טי וי ליין". לדעתה, הסצנה היתה צריכה להיכנס, כדי לאפשר לצופים להבין שטד התאבל על טרייסי וכעת הוא ממשיך הלאה עם רובין.

במקביל, באותו נושא, התראיין השבוע ניל פטריק האריס, ברני סטינסון בשבילכם, לתכניתו של דיוויד לטרמן שם הגן על הפרק הבעייתי, ואמר כי לא כל הדמויות חייבות "לגדול": "רציתם שברני יהיה הבחור שאתם מביאים הביתה לאימא שלכם, אבל ברני הוא הבחור שרוצה לדפוק את אימא שלכם", הוא התבדח.

ג'ואן ריברס מסתבכת עם בדיחות שערורייתיות

בדיחותיה של הקומיקאית ג'ואן ריברס בת ה-80 מושכות לרוב מבטים נבוכים בשל הבוטות שלהן והעובדה שהן מתבססות על העיקרון של שחיתת פרות קדושות. אלא שהשבוע יכול להיות שאפילו היא הלכה רחוק מידי: ריברס התראיינה יחד עם בתה מליסה לאחת מתכניות הבוקר על תכנית הריאליטי של השתיים בה הן מתעדות את חייהן תחת קורת גג אחת. ריברס נשאלה על ידי המראיינים איך זה לגור עם בתה באותו בית, ובתגובה ענתה: "אנחנו תקועות עדיין באותו חדר קטן וטיפשי. לבנות האלה במרתף בקליבלנד היה יותר מרחב". ריברס התכוונה למקרה החטיפה של שלוש נשים בקליבלנד שהוחזקו במשך שנים במרתף ביתו של תושב המקום ולבסוף הצליחו להשתחרר. את עורכי הדין של החטופות זה לא הצחיק והם דרשו בשמן התנצלות. ריברס, מצדה, סירבה להתנצל.

במקרה נוסף השבוע, הסתבכה ריברס עם נושא ההפלות השנוי במחלוקת בארה"ב. כתב רשת TMZ נתקל בריברס ומליסה ברחוב ושאל את ג'ואן מה דעתה על ההפלה שביצעה לינדזי לוהן עליה סיפרה האחרונה לאחרונה בתכנית הריאליטי שלה. "אני מקווה שהיא שמרה את העובר שהיא הפילה", אמרה ריברס כשהיא צופה בבתה מתכווצת מגועל. "סליחה? מה את חושבת שאני?", היא אמרה לבתה. "אני נולדתי עם קולב באוזן", אמרה בהתייחסות לפעולות הפלה פרימיטיביות שנעשו בעבר. גם כאן, הביקורת הציבורית לא איחרה לבוא ואתרי הבידור קטלו את הקומיקאית נטולת הגבולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למה אלן דג'נרס שתתה בושם?

אלן דג'נרס הזמינה לאולפנה את התאומות אשלי ומרי קייט אולסן לראיון משעשע על הבושם החדש שהשיקו. לצד שאלון מצחיק בו נדרשו השתיים להגיד מי הראשונה שהתנשקה ומי טובה יותר בשירה וריקוד, ביקשה דג'נרס להדגים כמה הבושם באמת נהדר – והתיזה כמה שפריצים לפיה לעיני התאומות ההמומות. "הבהלת אותי. לא הייתי בטלוויזיה הרבה זמן כנראה", אמרה אשלי.

צפו: האיחוד המצופה של ברק וכריסטינה ב"אנטומיה של גריי"

לפני מספר שבועות נודע לנו כי למרות הדחתו מהתכנית לפני מספר שנים בשל הערות הומופוביות, השחקן אייזיאה וושינגטון (ד"ר פרסטון בורק) חוזר לעונה העשירית של "האנטומיה של גריי". הידיעה על חזרתו הובילה לציפייה דרוכה של המעריצים למפגש שלו עם ד"ר כריסטינה יאנג אהובתו לשעבר, בפרק בו ייפרדו ממנה המעריצים סופית. הצצה למפגש המתוח הזה תוכלו למצוא כאן למטה.

ריאליטי חדש על חייהן של הנזירות מגיע למסך

כל מגזרי האוכלוסייה כבר עברו תחת מצלמות הריאליטי – בני כת ההאמיש, אגרנים כפייתיים, וציידי ברווזים, הם רק חלק קטן – אבל תמיד נחמד לגלות שיש עדיין סוגי אוכלוסיות שאפשר לחשוף לפריים טיים. תכנית חדשה ברשת "לייפטיים" תעקוב אחר חייהן של נזירות. הסדרה תלווה חמש צעירות שמתלבטות האם להפוך לנזירות קתוליות ונמצאות בשלב הראשון של התהליך במנזר. הסדרה תנסה לגלות האם האישה המודרנית יכולה להקריב את חייה למען האל, כאשר הנשים עצמן מנותקות ממשפחתן וחבריהן, ונזרקות לסביבה לא מוכרת.

נזירות בספרד. GettyImages
מציצים מתחת לשביס./GettyImages

כוכב "סקנדל" לא יחזור לעונה נוספת

כוכב הסדרה "סקנדל" קולומבוס שורט (מי שמגלם את דמותו של האריסון רייט) הודיע השבוע כי הוא לא יחזור לעונה הרביעית של הסדרה. "הכל חייב לבוא על סיומו", כתב שורט בהודעה. "ולצערי הגיע הזמן של האריסון רייט לעזוב. אני מאחל את כל הטוב לשונדה (ריימס, יוצרת הסדרה – מ.ר.), קרי (וושינגטון. כוכבת הסדרה – מ.ר.) ויתר חברי הצוות, שהפכו למעין משפחה שנייה שלי בתוך זמן קצר. על כך לעולם אהיה אסיר תודה".

קריאות החירום ההזויות ביותר: נהגי אמבולנס בריאליטי חדש

רשת TLC הודיעה השבוע על תכנית ריאליטי חדשה שתעלה למסך בשם: OMG EMT! (או בתרגום חופשי: אלוהים אדירים, חובש!), בה יספרו חובשים על הקריאות הכי מוזרות ולא שגרתיות שקיבלו במהלך התפקיד. כך למשל בפרק הבכורה מספרים החובשים על חבורת סטודנטים באחווה שהחליטו לעשות מעשה מטופש ביותר שכלל מדרגות, ואישה מבוגרת במיוחד ולוחמנית במיוחד ששילחה בהם את הכלב שלה. הסדרה בת הארבעה פרקים תעלה לשידור ב-3 במאי.

האם תתגעגעו לכריסטינה כמונו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully