וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת דיין המורחבת מגיבה למותו של אסי דיין

1.5.2014 / 10:42

בני משפחתו של אסי דיין מתקשים לעכל את הבשורה ומגיעים בזה אחר זה לבית בו התגורר. "התינוק שלי הלך", אמרה הבוקר אמו רות דיין, "אתמול בערב דיברתי איתו, הוא נשמע טוב"

משפחתו המורחבת והקרובה של אסי דיין נפרדת הבוקר (חמישי) מהבמאי, התסריטאי והשחקן הישראלי, שהלך היום לעולמו, והוא בן 68. "התינוק שלי הלך וזה לא הגיל שבו זה צריך לקרות", אמרה רות דיין עם הגעתה לביתו של בנה הבוקר, "אתמול הוא ביקש ממני ללכת לרופא. אתמול בערב דיברתי איתו. הוא נשמע טוב. אמרתי לו שיגיע לרופא מה הוא רוצה, ובזה גמרנו. אסי נפטר בשמונה. אין מה להגיד על התחושות".

פתיחת פסטיבל חיפה 2011. נמרוד סונדרס
אסי דיין ב-2011/נמרוד סונדרס

גם אילנה דיין, קרובת משפחה של אסי (סבו של משה דיין וסבו של אביה של אילנה היו אחים): "המפגש המשמעותי היחיד שלי עם אסי היה בערך לפני 6 שנים כשעשיתי איתו ראיון ל'עובדה'. זו היתה תקופה לא טובה שלו. הוא היה במצב לא טוב, ובכל זאת אי אפשר היה להחמיץ את ניצוץ הגאונות שבאה לידי ביטוי בעיקר בכתיבה שלו. התקווה המשונה ואולי הטפשית שנשארתי איתה, שאולי בתוך הגנים שאנחנו חולקים משהו. במזל, בסופו של דבר עוד בחייו הלא פשוטים הכרנו בגאונות שלו, ביצירתיות שלו ובמקוריות שלו. מי שמסוגל לכתוב גם את 'גבעת חלפון אינה עונה' וגם את 'החיים על פי אגפא', גם את 'שיר הפרחה' וגם טקסטים יותר מוקדמים וטקסטים כואבים על אבא שלו, אז הוא כנראה בנאדם חד פעמי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי בתוך הגנים אנחנו חולקים משהו". אילנה דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

השתתפו בהכנת הכתבה: מיכל רשף, שגיא בן נון, נועה הרשקוביץ, אביעד קדרון, לילך וולך ושי סגל.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully