וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס וניק מייסון מהפינק פלויד קוראים לרולינג סטונס לא להופיע בישראל

2.5.2014 / 11:59

"להופיע בישראל עתה זו המקבילה המוסרית להופעה בדרום אפריקה בשיאו של משטר האפרטהייד", כתבו ווטרס ומייסון

: רוג'ר ווטרס. , Jason Kempin, GettyImages
רוג'ר ווטרס/GettyImages, , Jason Kempin

רוג'ר ווטרס שוב קורא לאמנים לא להופיע בישראל. ווטרס וחברו מהפינק פלויד, ניק מייסון, פנו לרולינג סטונס בקריאה להחרים את הופעתם הראשונה אי פעם בארץ, שאמורה להתקיים ב-4 ביוני בתל אביב.

"ללהקות שמתכוונות להופיע בישראל ב2014, אנו קוראים לכם לשקול זאת מחדש", כתבו ווטרס ומייסון. "להופיע בישראל עתה זו המקבילה המוסרית להופעה בדרום אפריקה בשיאו של משטר האפרטהייד".

ענף הספורט החביב על ווטרס הוא כנראה קריאות לאמנים בקריאה שלא יופיעו בישראל ולא ישתפו איתה פעולה. זאת למרות שהוא עצמו הופיע בישראל ב-2006. בעבר כיכב בהופעתו חזיר ועליו סמל מגן דוד, והוא השווה בין ישראל לגרמניה הנאצית. לפני שלושה חודשים סולן הפינק פלויד לשעבר פרסם פוסט בפייסבוק הרשמי שלו, שבו הוא פנה אל סקרלט ג'והנסון ואל המוזיקאי ניל יאנג בקריאה להצטרף לתנועת החרם על ישראל ומתח עליהם ביקורת חריפה. זאת בעקבות בחירה בג'והנסון כפרזנטורית של סודה סטרים והופעתו המתוכננת של יאנג בארץ. "אפשר היה לחשוב שאת מאמינה באמת בזכויות אדם", כתב ווטרס, "סקרלט, את חמודה באופן שלא ניתן להכחיש. אבל אם סודה סטרים בונה 'גשר לשלום' (מונח בו השתמשה ג'והנסון – ש.ב.), את גם ללא ספק חסרת תשומת לב".

ממשרדו של שוקי וייס נמסר בתגובה: "בקיץ בו מגיעים אלינו הרולינג סטונס, ניל יאנג, פיקסיז, סאונדגארדן וסירק דה סוליי אפשר להתייחס באדישות לכותרות שרוג'ר ווטרס מנסה לייצר. ולמי ששכח גם רוג'ר היה כאן והופיע לא מזמן. נתראה בהופעות הקיץ המופלא שזכינו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully