וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנים אחרי האסון: דייויד בנואה הולך בעקבות אביו

ב-2007 רצח כוכב ה-WWE כריס בנואה את אישתו ובנו דניאל, והתאבד. ביולי הקרוב בנו הבכור יילך בדרכו וייכנס לזירה, פעולה המעלה חששות רבים לאור הממצאים מהטרגדיה המשפחתית

דייויד בנואה, מתאבק, עם כריס ג'ריקו. מתוך טוויטר, צילום מסך
משמאל: דייויד בנואה, בנו של כריס בנואה/צילום מסך, מתוך טוויטר

ב-25 יוני 2007, לאחר שלושה ימים שבהם נעדר המתאבק כריס בנואה מאירועי ה-WWE, פרצה המשטרה לביתו שבג'ורג'יה, ארצות הברית, ומצאה את גופתו ואת גופת אישתו ננסי ובנו דניאל.

כמה ימים עברו, ומהחקירה נחשפו הזוועות. התברר שבנואה, תחת השפעת סטרואידים וסמים נוספים, רצח את אישתו ובנו והתאבד, במהלך שלושה ימי אימה. החקירה העלתה שבנואה חתך את גפיה של אישתו, חנק אותה ולאחר מכן סימם וחנק גם את בנו.

כשב-WWE גילו את הממצאים, החלו להעלים את הקשר בין המתאבק לבין הארגון, עד ששמו לא הוזכר כלל.

בחודש הבא יציינו שבע שנים לטרגדיה המחרידה, ובנו של בנואה מנישואיו הראשונים, דייויד (21), עומד ללכת בדרכו של האבא. בינתיים, זה לא יהיה ב-WWE.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה ימים של טרגדיה. כריס בנואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייויד בנואה, בנו הבכור של כריס, ירשום הופעת בכורה באירוע של ארגון משפחת הארט, בקלגארי, קנדה, ב-18 ביולי.

בכמה בלוגים בתקשורת האמריקאית כבר הועלו חששות כבדים למהלך הזה, שכן הסיבה העיקרית למסע ההרג הנוראי של אביו היא קריירת ההיאבקות הבידורית. נטילת סטרואידים רבים וסמים נוספים, בשילוב עם החבטות שהראש ספג במהלך השנים, התבררו כסיבות העיקריות לאסון.

עוד נכתב שקשה להאמין שב-WWE, שכאמור הסירו כל קשר בינם לבין בנואה האב, יחתימו את הבן על חוזה. אבל כשזה נוגע ל-WWE, כבר הוכח פעמים רבות שהביזנס מאפיל על הכול. בנואה צוטט לאחרונה כאומר שאביו היה חייב להיבחר להיכל התהילה של הארגון הגדול ביותר בתעשייה. דייויד, כך פורסם, מתאמן כבר שנים רבות על מנת ללכת בדרכו של אביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההתקשרויות האחרונות עם כריס בנואה

דייויד בנואה צפוי לחבור לצ'אבו גררו ג'וניור, והשניים ישתתפו בקרב זוגות באירוע הקרוב. גררו היה חבר קרוב של כריס בנואה, והיה בקשר עם המתאבק גם במהלך שלושת ימי הזוועה ב-2007. בין רצח לרצח, ולפני שהתאבד בעזרת כבל של מכשיר להרמת משקולות, בנואה תקשר מספר פעמים עם גררו. בנואה הודיע לגררו שהסיבה שנעדר מאירועי ה-WWE בימים אלה היא מכיוון שאישתו ננסי ובנו דניאל סבלו מהקאות. כשכמה מהשיחות ומההודעות של בנואה נראו חשודות, גררו עדכן את נציגי ה-WWE ואלו יצרו קשר עם המשטרה.

כשדייויד בנואה, שהיה בן 14 כשאביו התאבד, נשאל מה אביו היה עושה אם היה בחיים כיום, הוא השיב שכנראה היה מחזיק בבית ספר להיאבקות או עובד בפיתוח כישרונות העתיד.

ראיון מקיף עם דייויד בנואה

הסיפור הנורא של כריס בנואה

הקרב האחרון של כריס בנואה

ראיון עם כריס בנואה, 2004

שיר הכניסה של כריס בנואה

הבית של כריס בנואה, מתאבק WWE לשעבר. Barry Williams, GettyImages
בית משפחת בנואה, ב-2007/GettyImages, Barry Williams

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully