וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 08: אברי גלעד בדרך למהפך נוסף?

אביעד "צפניה" קדרון

9.5.2014 / 0:30

"המיזם", למרות האפליקציה בה היא משוויצה נשמעת כמו הדבר הכי משעמם שאפשר לראות השבוע בטלוויזיה וגם עצה למלהקי "האח הגדול". טור הטלוויזיה של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה בדיוק מה שהיינו צריכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואו נקווה שלשם שינוי אף אחד לא יגלה ש"אמריקן איידול" תחזור גם בשנה הבאה ללוח השידורים של "FOX". מישהו עוקב אחרי התכנית הזו בישראל? לא משנה. ולמה צריך לקוות? כי "אמריקן איידול", בעונתה ה-13, מצליחה להפסיד בקרבות הרייטינג מדי שבוע ומתכנית דגל שאפשר להתגאות בה, היא הפכה לדינוזאור טלוויזיוני שאף אחד לא רוצה לחסל למרות שברור שהמתת חסד היא דבר מתבקש. כמו יורם ארבל במשדרי הספורט למשל. הרי מה אומרים אנשי "FOX" בהחזרת התכנית לעונה נוספת? לוח השידורים שלנו לעונה הבאה כל כך מחורבן שאנחנו ממלאים שני ערבים במותג גוסס ולא רלוונטי. מעט מטריד. כמו יורם ארבל במשדרי הספורט למשל.

אבל עזבו את יורם ארבל ואת "אמריקן איידול". ברצינות, עזבו. בואו נדבר על הדבר החשוב באמת – "המיזם", החלטורה החדשה של אברי גלעד. "איך לא חשבו על זה קודם" תוהה הפרומו. באמת, איך לא חשבו על זה קודם. אנשים שמציגים רעיון עסקי בפני כמה אנשי עסקים במטרה לגייס כספים. מדהים, באמת איך לא חשבו על זה קודם. די גאוני. אה רגע, חשבו על זה קודם. בערך. קראו לזה "הכרישים" והיא שודרה בערוץ 10. יש כמה הבדלים די גדולים בין שתי התכניות אבל הבסיס זהה: הוא משעמם רצח. למי יש כוח לצפות באנשים שמציגים רעיונות עסקיים? בטח כשהאנשים האלה הם א' מבית הנשיא. מה כבר יש לה להציע מבחינה עסקית? לא, אל תלכו לשם. הלכתם, הא?

יותר מבסיס משעמם, האתגר הגדול ביותר של "המיזם" הוא אברי גלעד. נכון, אף פריים מהתכנית עדיין לא שודר אבל למען השם, זה אברי גלעד, האיש שהצליח להפוך תוך שני עשורים ממגיש טלוויזיה מגניב לאדם טרחני. אף אחד לא באמת יוכל להאמין לגלעד שידבר בהתלהבות על מיזם עסקי כושל. הרי מדובר באותו האדם שקוטל, על בסיס קבוע, רעיונות מדי יום. פתאום הכל יהיה מגניב ומרענן? כן, ברור.

"המיזם", בלי להתכוון, בונה על הקריז של הצופים. יומיים לפני עליית "האח הגדול", בזכיינית רשת מקווים לגנוב את כל הצופים עם תכנית חדשה שמתהדרת באפליקציה (נו שיט). רוצים אלטרנטיבה? מול "המיזם" תשודר יצירת המופת "יומני צ'רנוביל" שמספרת את סיפורם של שישה צעירים אמריקנים שנוסעים לראות את שרידי צ'רנוביל, ליד המקום בו התרחש אסון גרעיני. הכיף מתחיל בזמן שהמדריך המקומי מראה לצעירים את המקום והם מגלים שהם לא לבד שם. לגמרי אלטרנטיבה.

ובעצם, "יומני צ'רנוביל" נשמעת בדיוק כמו העונה החדשה של "האח הגדול". מינוס הצעירים האמריקנים. אסון גרעיני? כולנו זוכרים את הנפיחות של אביב סביון. טוב, לא כולנו. רק אני והחמוסים. האם מלהקי "האח הגדול" השכילו ללהק העונה בחורה שסובלת מבעיית נפיחות? הלוואי. הגיע הזמן לטפל בסוגיה הזו. האם נשים באמת נופחות? עד שלא נתעד בחורה צעירה, עדיף מהפריפריה, שסובלת מבעיית גזים לא נוכל לישון בשקט. פתרנו כבר את המתח הבין-עדתי, לקחנו כדורים פסיכיאטריים, אפילו נתנו מיליון שקלים לאתיופית – נותר רק להתעסק ביציאות. זה לא באמת נגמר עד שאין זום על נקניקיה נחשית ארוכה ורכה.

סובלים מעצירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully