וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 06: גארדן סיטי מובמנט חוגגים בלעדינו

9.5.2014 / 0:09

הטריו הישראלי חוגג את קיומו מעבר לים מבלי שנעניק לו צ'אנס אמיתי. קים דיל עוד תפיל את האסימון, וגם: הכירו את האדם שירקיד אתכם חזרה לשנות ה-50'. חייבת לזוז בסיקור האינדי והפופ

גארדן סיטי מובמנט. מיכאל טופיול ואילון ברגמן,
Garden City Movement/מיכאל טופיול ואילון ברגמן

Garden City Movement – “Terracotta”

השבוע לא תהיה ברירה אלא לפתוח את המדור בגארדן סיטי מובמנט. למה זה לא שגרתי? כי לשלושה האלו שמרכיבים את הסיטי מובמנט קוראים רועי אביטל, יואב סער (חברי לורנה בי לשעבר) ויוני שרוני (שדרן רדיו). הם נולדו כאן, פועלים כאן ולמרבה הצער אך מבלי שתיפול הלסת, רוב הישראלים לא נתקלו בטריו הזה. בחו"ל לעומת זאת, הם לא מפסיקים לצוץ, וזה כולל השמעה בתכנית של רוב דה בנק ב-BBC1, הופעות בבלוגים כמו "thefourohfive", קליפ שהתנגן גם כאן לשיר “Move On” וזכה ליותר מ-100 אלף צפיות, ועוד ועוד. בלא מעט רגעים, נדמה שהמאזין המקומי נמצא במנוסה מהחגיגות, כשמעבר לים רק מחכים דרוכים למועד הבא. ולקראתו, אביטל, סער ושרוני משחררים טראק מעניין, אך שונה לחלוטין מקודמו. "Terracotta" הוא השם, ותמצאו אותו באי.פי העתידי "Bengali Cinema". לדלג על כל הכיף הזה, שנוצר מתחת לאף שלנו וזועק לקפוץ פנימה, מסמן אותנו כבטלנים קשי עורף. תרפו את השרירים, תקשיבו ל"Terracotta" ואת היד תניחו על הדופק.

Sisyphus - "Take Me"

זו לא הפתעה גדולה שסופיאן סטיבנס, סאן לוקס וסרגנטי יעשו פה שמח, ולא במובן החפלה-י של המילה. הם עשו את זה עם "Botty Call" ובמרחק שנות אור גם עם הקליפ ל”Take Me” שיצא לפני ימים ספורים. דובר רבות על האלבום של שלושת הטרובדורים האלו, והוא הוכרז ככזה שצריך להאזין לו. יש שם הכל והרבה מאוד תתי-ז'אנרים מפוזרים, כך שסביר להניח שבהשמעה רצופה רבים ימצאו חלקה אישית להצטופף בה. צפו ב"Take Me" מבלי להמתין לרגרסיה של סטיבנס. היא רחוקה, רחוקה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Kim and Kelley Deal - "Gigantic" / "Cannonball"

במהלך יום התקליט הבינלאומי, קים וקלי דיל עצרו בחנות בשיקגו, וביצעו את "Gigantic" (לראשונה מאז עזבה קים את הפיקסיז) ואת "Cannonball". רוחות הברידרז נשבו בחלל ונראה שגם ללא הרבה ציוד, האחיות דיל המתוקות (לעיתים מתוקות מדי), מנגנות את השירים הישנים בטבעיות. אי אפשר להתחמק, הפיקסיז בלי דיל – כפי שנקבל אותם עוד רגע בישראל - זה לא הדבר שחיכינו לו. תזכורת לחשיבותה תמצאו בקטעים שצולמו בחנות על ידי מעריצים ברי מזל.

Nick Waterhouse - "Holly"

אפשר וכדאי להאזין לאלבום המלא והשני של ניק ווטרהאוס ברשת ("Holly"), שאמר בעבר שהמוזיקה שלו לא דומה לשום דבר אחר. באמירה הזו, אין הרבה אמת. אם תלחצו פליי, תיתקלו במערבולת של סול, בלוז, קולות וגרוב, מקצבים משנות החמישים ובחור אמריקאי אחד, בן 27, שעושה עבודה טובה מאוד.

Kitty - "☆:*・°☆:* emob0unce °☆.*・°☆"

לשיר החדש של קיטי קוראים "“☆:*・°☆:* emob0unce °☆.*・°☆”", וכך בדיוק נשמעת הפקה חלומית.

Only Real - "Cadillac Girl"

Only Real הבריטי קרוב מאוד להוצאת אלבום הבכורה שלו, ולקראת הימים המשמחים שעוד יגיעו, מתגלה לו הקליפ האורבני ל"Cadillac Girl".

Maria Minerva - "Galaxy"

ואם בקצב אורבני נתהלך, אי אפשר להימלט מהקליפ של מריה מינרווה ל"Galaxy", שבניגוד ל"קאדילק גירל", לא מניח אפילו לקרן שמש אחת לצוץ וקצת מטריד באווירתו.

ועוד מסתננים

"Trap Back" הוא השיר הראשון באי.פי של 2 Chainz, והקליפ השחור-לבן שלו מתחיל ברכיבת אופניים בשכונות קליפורניה, כשבהמשך מצטרפים לעסק מכונית, חלוק רחצה ובחור גדול שבסך הכל נמצא שם. כל זה מתובל בהרבה מאוד מודעות עצמית.

בנובמבר האחרון פרנץ פרדיננד שחררו את הקליפ ל"Bullet". אתמול הם ביצעו אותו בשידור חי אצל ג'ימי קימל, וזאת למעשה תהיה התחנה האחרונה במסע הקידום של הלהקה.

העתיד של הפופ ורוד ובעיקר אסתטי, וזאת דוגמה טובה לכך.

כך נראה חלום ה-Dum Dum Girls הסוריאליסטי שלכם? כנראה שכן.

הקליפ המלא של לנה דל ריי ל”West Coast” יצא ובקצרה ניתן להגיד שאין הפתעות שם. השיר עדיין יפה.

גם הבלאק קיז עשו כמו לנה דל ריי, והנה התוצאה לשיר שלא נוכל לשמוע עוד לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully