וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת הסרטים בפסטיבל קולנוע דרום

12.5.2014 / 13:14

פסטיבל קולנוע דרום שייפתח ב-8 ביוני בסינמטק בשדרות יציג סרטי סטודנטים לצד הקרנות בכורה ישראליות לסרטים עלילתיים שהוקרנו בחו"ל

בן זקן. צילום: שפיר סרוסי,
זוכה "האח הגדול" מגיע למסך הגדול/צילום: שפיר סרוסי

פסטיבל קולנוע דרום יפתח את שעריו בשדרות בפעם ה-13 עם סרט בו מככב אלירז שדה. "בן זקן", הסרט שיפתח את הפסטיבל, בבימויה של אפרת כורם, בוגרת מכללת ספיר, מתעד את עולמה של משפחה שבמרכזה שלומי, אב חד הורי המגולם על ידי אלירז שדה. לצד "בן זקן", יוקרנו סרטים נוספים של בוגרי מכללת ספיר: "עלים אדומים" בבימויו של בזי גטה המספר את סיפור התפרקותה של משפחה יהודית אתיופית עם ההגירה לארץ. במרכז הדרמה אב בן 74 בגילומו של דבבה אשטו מהכוכבים הגדולים ביותר של הקולנוע האתיופי אפריקאי ו-"זית על מא" (שמן על מים) הדוקומנטרי של רובי אלמליח העוקב אחרי חבלי הקליטה של משפחה טוניסאית שעלתה לארץ ב- 2006.

בפסטיבל יוקרנו בהקרנות טרום בכורה שלושה סרטים ישראליים שכבר זכו להישגים בעולם: "אפס ביחסי אנוש" של טליה לביא, הזוכה הגדול של פסטיבל טרייבקה הניו יורקי, "הרחק מהעדרו" בבימויה של קרן ידעיה ובכיכובם של מעין תורג'מן, צחי גראד ויעל אבקסיס; והחלק האחרון של הטרילוגיה המשותפת לזוג הבימאים שלומי ורונית אלקבץ, "גט", בכיכובם של רונית אלקבץ, מנשה נוי וששון גבאי שגם יחתום את חמשת ימי הפסטיבל.

עוד בפסטיבל - תכנית אוצרות דרום הכוללת סרטים תיעודיים עם התבוננות מעמיקה וביקורתית, 32 סרטי בוגרים ובוגרות של בית הספר לאומנויות הקול והמסך במכללת ספיר הנחלקים לז'אנרים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully