וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התגובות לכניסתו של מיקיאגי היו מאוד מרושעות אבל מי שהולך ל'האח הגדול' מזמין את זה"

15.5.2014 / 17:33

חבריו לשעבר של מיקיאגי מלהקת נוער שוליים לא אוהבים את "האח הגדול", כועסים על גולשים ברשתות החברתיות שהשמיעו תגובות מעליבות על המראה שלו ולא פוסלים אפשרות לאיחוד

מיקיאגי. מור שאולי
"בנאדם שמזריק אינסולין שלוש פעמים ביום 30 שנה, אין מה לשפוט בנאדם כזה". מיקיאגי נכנס לבית "האח הגדול"/מור שאולי

תגובות עוקצניות וגסות הופיעו ברשתות החברתיות בעקבות כניסתו של האמן מיקיאגי, לשעבר סולן נוער שוליים, לבית האח הגדול אמש. רבות מהן ירדו למקום נמוך והתייחסו למראהו החיצוני. הציוצים "מי אכל את מיקיאגי" ו"עכשיו ירד לי האסימון - מיקיאגי דומה לעוגייה ענקית" הם דוגמאות מייצגות. התגובות האלה הרגיזו את חברו לשעבר של מיקיאגי ללהקת "נוער שוליים", אמיר ארן, פעם בסיסט הלהקה הבלתי נשכחת. "אלו תגובות מאוד מרושעות ביחס לעובדה שהאיש מאוד מאוד לא בריא, ומאז ומעולם הוא היה לא בריא, מאוד מאוד לא בריא", אומר ארן, "לשפוט אותו על זה, בעיני זה קטנוני ומכוער מצד אחד. מצד שני, מי שהולך ל'האח הגדול' מזמין את זה, מזמין בדיוק את ההערות העוגתיות האלה".

"זה לא משנה אם הוא היה חתיך הורס עולם", מוסיף חברו לשעבר מנוער שוליים, "זה מרושע, זה חסר רגישות, חסר הבנה, בלי להבין בכלל מה הבן-אדם, מה עובר עליו ועם איזה קשיים הוא מתמודד. תשמע, בן-אדם שמזריק אינסולין שלוש פעמים ביום 30 שנה, אין מה לשפוט בנאדם כזה".

"וחוצמזה", אומר ארן בכעס, "נניח שהוא היה בריא יותר ועדיין שמן, אז מה? לכן נורא קשה לי עם הפורמט הטלוויזיוני הזה, 'האח הגדול', כי זה אכזרי ומרושע וחסר כל טעם. אני לא מת על ריאליטי באופן מיוחד, בוודאי לא על אוסף של מצלמות אבטחה. זה כמו לשבת באיזה לובי של בניין משרדים ולראות מה קורה. אומרים שזה טיפונת יותר מעניין, אבל לא הצליחו לשכנע אותי בזה. אני מאוד מאוד לא אוהב את הפורמט הזה של האח הגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי טוב לו ונהדר לו עם זה שיש לו רק שני מחשבים ואין לו ילדים?", אומר ארן אמיר, לשעבר חבר "נוער שוליים". בתמונת עטיפת האלבום "ציירי לך שפם" מ-1990 ארן לובש חולצה ירוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקיאגי אינו פליט נוער שוליים הראשון שקיבל הצעה לקחת חלק ב"האח הגדול". גם ארן הוזמן לדבריו בעבר להשתתף בתכנית – אבל מאחורי הקלעים, מכיוון שהבסיסט של נוער שוליים לשעבר מתפרנס כיום מעריכת וידאו (למשל, של הסדרה "אחת אפס אפס"). ארן אמר לא ל"האח הגדול". "הייתי עסוק במשהו אחר לגמרי", הוא אומר.

- האם לדעתך מיקיאגי יתאהב במישהו מדיירי הבית?

"שיהיה לו לבריאות. זה אולי יפתיע אותך, אבל למרות שאני עובד כעורך וידאו, אין לי טלוויזיה בבית ואני לא רואה טלוויזיה. לא ראיתי אותו אתמול".

- אז אעדכן אותך בכך שאמש אף אחד לא זיהה את מיקיאגי.

"עברו 20 שנה, זה הגיוני. גם אותך לא יזהו בעוד 20 שנה".


- שמרת איתו על קשר מאז ימי נוער שוליים העליזים?

" אני לא בקשר איתו 20 שנה. נפגשנו פעם ברחוב, אהלן אהלן, אבל לא יותר ממשפט. לא יודע מה קורה לו בחיים, הוא לא יודע מה קורה לי בחיים. אין בינינו שום קשר. הוא בוודאי לא אותו אדם שהוא היה לפני 20 שנה".

- בספטמבר האחרון מיקיאגי אמר לחדשות ערוץ 2: ?אני לא בודד, יש לי שני מחשבים, יש לי חיים סוציאלים שלמים בפייסבוק?.

"אני לא מכיר אותו היום. אולי הוא באמת לא בודד? אולי החיים שלו מלאים עד אפס מקום? אולי טוב לו ונהדר לו עם זה שיש לו רק שני מחשבים ואין לו ילדים? אפשר להיות מאושר גם ככה, אני יודע. אין מתכון אחד של אושר ושל שמחה. יש שלל מתכונים, ואני חושב שהמתכון הזה עובד בשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא הייתי נכנס לבית האח הגדול". דודי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודי לוי, לשעבר גיטריסט נוער שוליים, אומר על כניסתו של מיקיאגי לוילה בנווה אילן: "זה קצת מפתיע. אנחנו לא בקשר רציף, מדברים פעם בכמה שנים על כל מיני עניינים".

- אתה היית נכנס לוילה?

"אני לא הייתי נכנס לבית האח הגדול. אני לא בנוי לדבר כזה".

ניסינו לברר גם מה דעתו של גיטריסט אחר שהיה חלק מהלהקה, אמיר צורף, על מעברו המסקרן של מיקיאגי מעמדת התנזרות מחשיפה שבה נקט בשנים שאחרי נוער שוליים, היישר לתוך אחת הזירות החשופות ביותר שיש - "האח הגדול". יצרנו קשר עם צורף, שמתגורר בימים אלה, בגרמניה, והוא הגיב בנימה קרה ומנוכרת: "זה כל כך לא מעניין. שיהיה לך יום טוב", וטרק את הטלפון.

נוער שוליים. יוטיוב, צילום מסך
רבים על התקציב? מיקיאגי וחבריו בכלא. במקרה זה אין הכוונה לבית האח הגדול/צילום מסך, יוטיוב

בזמן שדודי לוי לא פסל בעבר את רעיון האיחוד של נוער שוליים, מיקיאגי שב והתנגד לאפשרות הקאמבק של הלהקה. "זה פאתטי", אמר באחד הראיונות, "זה פאתטי שאני, בגילי, במצבי ובמראה שלי, לעמוד ולשיר 'ציירי לך שפם'". עם זאת, אולי בדרך קוסמית משונה מיקיאגי יסכים לעבור מן הפח אל הפחת (או אל הנחת, תלויי בהשקפה), מן המיינסטרים (הטלוויזיוני) אל ה(נוער) שוליים? אולי האיחוד של אלילי סוף האייטיז סופסוף יקרה, בעידוד הקפיצה של מיקיאגי למים הקרים של בריכת האח הגדול, ההתעניינות הציבורית המחודשת באמן, וההבנה שלעמוד ולשיר "ציירי לך שפם" (עם העיבוד הנכון והמודע לעצמו, כמובן) זה לא דבר מביך כמו משימה ללבוש מתקן שגורם להתחשמלות בכל פעם שהוא צוחק, נניח?

מיקיאגי היום (2014) ופעם. צילום מסך יוטיוב, גיא כושי ויריב פיין
מיקיאגי, אז והיום/גיא כושי ויריב פיין, צילום מסך יוטיוב

"תמיד איחוד של נוער שוליים נראה כמו משהו בלתי אפשרי, אבל החיים תמיד מפתיעים", אומר לוואלה! תרבות דודי לוי היום.

וחבר הלהקה לשעבר ארן אמיר מוסיף: "אם תהיה הצעה לאיחוד, נראה מה ההצעה. אבל באופן כללי לא נראה לי שזה יקרה. היו כמה הצעות לאורך השנים וזה לא קרה גם כשדובר בסכומי כסף גדולים. זה לא עניין של כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully