וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "גודזילה" טורפת את הקופות. נו, דה

18.5.2014 / 9:59

”גודזילה” מסמנת טריטוריה ורושמת את הפתיחה הגדולה של השנה, נכון לעכשיו. לא רע עבור מפלצת בת שישים

יח"צ - חד פעמי

"גודזילה" היא גדולה; זאת תכונתה הבולטת ביותר. "גודזילה" הסרט נועד להיות ענק בקופות, ובכל זאת הרמה שבה הצליח בכך השבוע מפתיעה. "גודזילה" הכניס ביממה הראשונה להקרנותיו בארצות הברית 38.5 מיליון דולר, ועל פי ההערכות הנוכחיות, הכנסותיו במהלך סוף השבוע יסתכמו בכ-98 מיליון דולר – או אפילו יותר. בכך "גודזילה" עקף את "קפטן אמריקה 2" ואת "ספיידרמן המופלא 2", ורושם לעצמו את הפתיחה הגדולה של השנה, נכון לעכשיו. לא רע עבור מפלצת בת שישים, שהאמריקנים לא ראו בקולנוע ב-16 השנים האחרונות.

ה"גודזילה" החדש מגמד לחלוטין את "גודזילה" של רולנד אמריך מ-1998. הסרט ההוא, שנתלו בו תקוות רבות, פתח עם 44 מיליון דולר בלבד. אפילו אם מתאמים את מחירי הכרטיסים דאז לאינפלציה לא מגיעים ליותר מ-75 מיליון. הסרט החדש פשוט עובד טוב יותר, דבר שאפשר לזקוף לזכות פרסומות וטריילרים מצוינים, ואולי גם הביקורות – שרבות מהן היו חיוביות במידה מפתיעה. "גודזילה", כמובן, דורך על קופות גם מחוץ לארצות הברית, ואפשר כבר עכשיו להיות בטוחים שהוא עוד יחזור להילחם במפלצות נוספות בסרטי המשך.

"שכנים", הלהיט הקומי שכבש את המקום הראשון בשבוע שעבר, יורד השבוע לשני עם 26 מיליון דולר. זאת ירידה תלולה (57%), שמעידה על כך שלמרות הכל, "שכנים" לא עומד להפוך ללהיט ענק בסגנון "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" – אבל הוא סיפור הצלחה כבר עכשיו. "ספיידרמן המופלא 2" ממשיך ליפול גם הוא, ועבורו זו בעיה גדולה – אף שהכנסות הסרט בכל העולם הגיעו כבר ל-600 מיליון דולר, בסוני ציפו ליותר, והביצועים של ספיידרמן מדאיגים.

"Million Dollar Arm", סרט בייסבול חדש בכיכובו של ג'ון האם ("מאד מן"), לא הזיז הרבה ל"גודזילה" השבוע: הוא הכניס כ-10 מיליון דולר, ויתמקם במקום הרביעי. טוב, לא היו בו לטאות ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully