וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מגישה הומופובית עזבה אולפן במהלך דיון על מייקל סאם

20.5.2014 / 0:00

הומופוביה בשידור חי, "סאטרדיי נייט לייב" יורדים על ביונסה, ליה מישל מכחישה את השמועות לגבי הקרב עם ניאה ריברה וטריילר מלא ל"דם אמיתי". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקנית

בשבוע שעבר אמריקה כולה דיברה רק על דבר אחד – הנשיקה של שחקן הפוטבול השחור הגאה מייקל סאם עם בן זוגו. סאם נבחר ל-NFL והפך לשחקן הגאה הראשון המוצהר שנכנס לליגה, רגע משמח שבהחלט מצדיק נשיקה היסטורית שכזו בשידור חי.

אבל היו גם מי שלא אהבו את חגיגת האוהבים. צוות מגישות ברשת חדשות מקומית בדאלאס התכנסו כדי לדבר על המאורע בתכניתן, ושתיים מהן סברו כי הערוצים לא היו צריכים לשדר את הרגע הזה. "כאשר להורים אין אפשרות בחירה האם לתת לילדיהם לצפות בזה או לא, זה לא בסדר", אמרה המגישה איימי קושניר. "זה נדחף בפניהם של אנשים. אני לא רוצה לראות את זה". לאחר דיון סוער בנושא (בו היא נשאלה בין היתר האם עמדתה הייתה דומה אם סאם היה מנשק את אשתו במקום) עזבה קושניר את האולפן בזעם ומלמלה: "אני סיימתי".

"Saturday Night Live" יורדים על ביונסה

המריבה המתועדת היטב בין הראפר ג'יי זי לבין גיסתו, סולאנג', תפסה כותרות ראשיות באתרי הבידור ברחבי העולם. כצפוי, צוות הכותבים של תכנית המערכונים "Saturday Night Live" בחר גם הוא להתייחס לסוגיה ובתכנית האחרונה (והאחרונה לעונה זו) שידר מערכון בנושא. צפו בקאסט נותן את הפרשנות שלו למה באמת קרה שם במעלית.

ריב על הסט? ליה מישל מכחישה את השמועות

זה מספר שבועות שהסדרה "glee" מהווה מוקד לשמועות בלתי פוסקות על "קרב דיוות" בין ליה מישל (רייצ'ל ברי בסדרה) לבין ניאה ריברה (סנטנה לופז), במהלכו התקוטטו השתיים וריברה אף פוטרה מהסדרה לבקשתה של מישל (שמועה שהפקת הסדרה הכחישה מכל וכל). השמועות הרוחשות תואמות היטב לעלילת הסדרה, גם בה מתרחשים ריבים בין שתי הדמויות הללו חדשות לבקרים. השבוע, החליטה מישל לשים קץ לשמועות ובראיון אצל דיוויד לטרמן, היא גיחכה וטענה כי הכל מומצא. מאמינים לה?

קליפ חדש ל"לונלי איילנד" עם פארל וויליאמס

על סיום העונה של "Saturday Night Live" כבר סיפרנו מוקדם יותר, אבל עכשיו הזמן לציין את אחד הקטעים הטובים יותר מאותה תכנית: אנדי סמברג שהגיע הפעם כאורח לתכנית המערכונים (לאחר שעזב אותה בשנה שעברה), הביא איתו קליפ חדש לשיר ישן של ההרכב המוכר שלו "לונלי איילנד" יחד עם פארל וויליאמס. צפו בקליפ שמסביר לבחורות שאם חיבקת אותן, זה לא אומר שתתחתן איתן.

טריילר מלא לעונה החדשה של "דם אמיתי"

העונה האחרונה של "דם אמיתי" תעלה לאוויר ב-22 ביולי, ועד שזה יקרה משחררת רשת HBO טריילר באורך מלא שימלא לכם את החלל טוב יותר מכל שידור חוזר. צפו.

ריאליטי חדש: סלבריטאים משחקים באולינג

רשת AMC הזמינה לאחרונה תכנית ריאליטי חדשה בשם "All-Star Celebrity Bowling". מדובר בתכנית הרשת של הקומיקאי כריס הרדוויק שקיבלה עיבוד טלוויזיוני לשמונה פרקים. במסגרת התכנית, הכוכבים יידרשו להתחרות אחד נגד השני בקבוצות על מסלולי הפרקט, כאשר הזוכה בפרס יתרום אותו לצדקה. בפרק הפיילוט מתמודדים צוות הסדרה "מד מן" מול חבורת החנונים של הרדוויק. ג'ון האם מגלגל כדורים? יש למה לחכות.

טיירה בנקס תפיק סדרת דוקו על טרנסג'נדרים ל-VH1

הדוגמנית טיירה בנקס תפיק בקרוב סדרת דוקו-ריאליטי חדשה על קהילת הטרנסג'נדרים בארה"ב. הסדרה בת השמונה פרקים, שתיקרא "TransAmerica", תשודר בערוץ המוזיקה VH1 ותעקוב אחר חייהן של חמש טרנסג'נדריות משיקאגו - כאשר הבולטת שבהן היא הדוגמנית והשחקנית כרמן קאררה - ותבחן כיצד המיניות שלהן משפיעה על חייהן. הסדרה צפויה לעלות לאוויר בסוף 2014 או תחילת 2015.

סוף אלטרנטיבי משעשע לנאום של טיריון לניסטר

בפרקים האחרונים עסקו מעריצי "משחקי הכס" בגורלו של טיריון לניסטר שעמד למשפט. במהלך הפרקים נשא לניסטר נאום חוצב להבות בו טען בין היתר כי הוא עומד למשפט רק בגלל גובהו. מעריץ של הסדרה החליט להפוך את הרגע הקשה לקליל יותר, והוסיף לנאום סיום קצת שונה.

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully