וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אנג'לינה ג'ולי מרסקת את המתחרים

1.6.2014 / 10:04

הצופים התגעגעו לאנג'לינה ג'ולי וכוכבת הקולנוע חזרה, ובגדול. "מליפיסנט" כבש את הבכורה והותיר את המתחרים מאחור. דורון פישלר עם שוברי הקופות בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

ארבע שנים אנג'לינה ג'ולי נעדרה. היא עסקה בטיפול במשפחתה הגדלה והולכת, בפעולות הומניטריות ברחבי העולם, ואפילו בבימוי סרטים משלה, אבל על המסך היא לא הופיעה. עכשיו היא סוף סוף חוזרת ומתברר שהקהל התגעגע. ההערכה היא שבסוף השבוע הראשון שלו, "מליפיסנט" הכניס כ-70 מיליון דולר. שרשרת הפתיחות של 90+ מיליון ("ספיידרמן", "גודזילה", "אקס-מן") אמנם נשברה, אבל זה עדיין לא סכום שיש לזלזל בו: זאת הפתיחה הגדולה ביותר בקריירה של אנג'לינה ג'ולי ("מבוקש" ו"מר וגברת סמית" הכניסו כל אחד כ-50 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלהם). בהשוואה לסרטי אגדות מודרניות אחרים, הגירסה המחודשת ל"היפהפיה הנרדמת" התעלתה על "שלגיה והצייד" (פתיחה של 56 מיליון דולר), אבל לא הגיעה לגבהים של "ארץ אוז" (79 מיליון) או "אליס בארץ הפלאות" (116 מיליון).

סת' מקפרלן, לעומת זאת, ראה ימים יפים יותר. היוצר של "איש משפחה" הגיח לקולנוע בהצלחה עצומה עם "טד" (שהשיג פתיחה של 54 מיליון דולר, ובסך הכל – יותר מ-200 מיליון דולר בארצות הברית בלבד). הסרט החדש שלו, "מיליון דרכים להתפגר" – שבו לראשונה הוא מופיע בעצמו על המסך, ולא רק מספק את קולו של דובי מונפש – לא הגיע אפילו קרוב לכך. הסרט פתח השבוע עם כ-17.5 מיליון דולר בלבד, והגיע למקום השלישי בטבלה השבועית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליון דרכים להיכשל בקופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין ההצלחה לבין האכזבה, במקום השני נמצא "אקס-מן: העתיד שהיה", שמפתיחה גדולה (91 מיליון דולר) בשבוע שעבר התרסק השבוע בכ-64%, והביא הכנסות נוספות של כ-33 מיליון דולר. בנקודה זו, הקיץ הנוכחי אמנם סיפק כמה להיטים, אבל אף אחד מהם לא מפגין חיים ארוכים במיוחד בבתי הקולנוע - כולם מגיעים לשבוע אחד ואז הולכים. אנחנו עדיין מחכים לסרט הראשון של הקיץ שיחזיר את הקהל לאולמות שבוע אחרי שבוע; אולי "קצה המחר" (שיצא בסוף השבוע האחרון אצלנו, אבל לאמריקה יגיע רק בשבוע הבא) יצליח לשנות את הטרנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully