וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מתחתנים כבר בדייט הראשון

2.6.2014 / 7:15

תכנית ריאליטי חדשה תחתן זוגות שהגיעו לבליינד דייט, וולטר וייט אולי חי, צ'לסי הנדלר פורשת ומינדי קלינג נותנת עצות לחיים. מיכל רשף עם חדשות הטלוויזיה מארה"ב

האם וולטר וייט מ"שובר שורות" חי?

השחקן בראיין קרנסטון הגיע השבוע לריאיון ברשת CNN ונתן תשובות מסתוריות ביותר באשר למותו של דמותו של וולטר וייט בסדרה "שובר שורות" שהסתיימה בשנה שעברה. המראיינת אשלי בנפילד, שאלה את קרנסטון: "אני הולכת לשאול אותך באמת, ברצינות, לא הייתי בטוחה שמתת, באמת שלא. העיניים שלך היו פקוחות וחשבתי לעצמי: 'מה אם המשטרה לקחה אותו למעצר, הוא החלים, ברח והשתגע'?".

קרנסטון: "היי מעולם גם לא ראית שק גופות נרכס, לא?".

בנפילד: "האם הוא מת?".

קרנסטון: "אני לא יודע".

בנפילד: "אין סרט? אין כלום? אין וולטר וייט יותר לעולם?"

קרנסטון: "אף פעם אל תגידי 'לעולם לא'".

צפו בחלקים נוספים מהריאיון:

ריאליטי חדש: זוגות מתחתנים בדייט הראשון

רשת A+E ממתגת מחדש את ערוץ Bio תחת השם FYI שיושק בקיץ הקרוב עם לפחות שבע סדרות חדשות. אחת הסדרות האלה היא גירסה אמריקנית לסדרת ריאליטי דנית בשם "Married at First Sight" – ריאליטי במסגרתו שישה זוגות אמיצים מסכימים להינשא באופן חוקי לאדם שמעולם לא הכירו כבר בדייט הראשון. למעשה, הפעם הראשונה בה יראו אחד את השני תהיה בדרך לחופה.

בתכנית משתתפים גם ארבעה מומחים שמשדכים בין הזוגות, שהתקשו עד כה במציאת אהבה, על בסיס התאמת נתוניהם אישיים. לכאורה שידוך "מדעי". הסדרה עוקבת אחר הזוגות אחרי החתונה ובמהלך ירח הדבש והתחלת חיי הנישואים המשותפים. לאחר מספר שבועות הם מתבקשים להחליט האם להישאר או להיפרד. הערוץ יעלה לאוויר ב-8 ביולי.

מינדי קלינג מצחיקה את בוגרי הארוורד

הקיץ התחיל ואיתו הגיעה העונה לחלוקת תארים ונאומי מפורסמים באוניברסיטאות בארה"ב. כמדי שנה, גם הפעם שטפו הקומיקאים את הטקסים. אחת מהם הייתה מינדי קלינג שנשאה נאום משעשע ומעורר השראה בפני בוגרי בית הספר למשפטים בהארוורד. "נסו להיות מסוג האנשים שנותנים עצות לסלבריטאים ולא להיפך", היא רק אחת מהעצות שנתנה קיילינג. צפו בנאום המלא:

צ'לסי הנדלר פורשת

צ'לסי הנדלר, מלכת תכניות הלילה בעלת הפה המלוכלך ביותר בטלוויזיה, הודיעה השבוע כי היא תסיים את תפקידה כמנחת תכנית אירוח, תפקיד בו שימשה כשבע עונות, ב-26 באוגוסט. "אני תמיד אסתכל לאחור על הזמן שביליתי בערוץ E! כמו שרוב האנשים מסתכלים על הזמן שבילו בקולג': אני שמחה שהלכתי", אמרה הנדלר בהצהרה. הפרידה בין הנדלר לערוץ באה לאחר סכסוך מתוקשר בינה לבין הערוץ, במסגרתו היא כינתה אותו בריאיון: "מקום עצוב מאוד לחיות בו" וניסתה לעזוב לפרויקטים נוספים.

פרטים חדשים נחשפים על העונה החדשה של "בלש אמיתי"

אחרי הבאזז שסיפקה העונה הראשונה של "בלש אמיתי", אפשר להבין למה כבר מדברים בהוליווד בכזו התרגשות על העונה השנייה. יוצר הסדרה ניק פיצולאטו סיפק השבוע ריאיון רדיופוני וחשף כי העונה החדשה תכלול שלושה שחקנים ראשיים (בניגוד לשניים בעונה הקודמת אותם גילמו בכישרון רב וודי הארלסון ומת'יו מקונוהיי) חדשים לחלוטין, והיא תתרחש בקליפורניה. "כל הדמויות חדשות, אבל אני מאוהב עמוקות בכל אחת ואחת מהן. פירקנו את כל הסדרה לשני קווי עלילה ובכנות בוודאי נתחיל ללהק בחודש הקרוב", אמר פיצולאטו. עדיין לא ידוע מתי העונה השנייה תעלה לאוויר.

מרילין מנסון גויס לסדרה "ילדי האנרכיה"

כוכב ההבי-מטאל מרילין מנסון כבר התנסה בעבר בטלוויזיה (בסדרה "קליפורניקיישן"), וכעת הוא מוכן להתמסר לה שוב: הזמר לוהק לתפקיד ב"ילדי האנרכיה" המצוינת של רשת FX. מנסון יגיח בעונתה השביעית של דרמת האופנוענים בתור רון טולי, גזען המאמין בעליונות האדם הלבן, והאיש החזק בכלא המקומי, שמסייע לג'אקס (צ'ארלי האנם) להרחיב את בסיס הכוח שלו.

כך הוא נראה בקליפורניקיישן:

האם נמצא הלהיט החדש של הכבלים?

רשת "Adult Swim" ליהקה השבוע את הקאסט הסופי לתכנית "Team Unicorn" – פיילוט בן רבע שעה לסדרת אקשן שמשלבת אנימציה. לדברי היוצרים מדובר בהחייאה מחדש של סדרות הילדים ששודרו בשבת בבוקר. בסדרה יופיעו ארבע גיבורות חובבות תרבות, שיציגו מדי שבוע גרסה אירונית, אפלה וסאטירית לדמויות מהסדרות המצוירות של שנות ה-80. גם כוכבת "גלי" ג'יין לינץ' צפויה לדובב שם איזו דמות. מבולבלים? גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully