וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונס בהופעה: "ערב טוב תל אביב!"

4.6.2014 / 18:50

ההופעה הגדולה של הרולינג סטונס בישראל הסתיימה בזיקוקין ובטיפות גשם. חברי הלהקה הפתיעו את הקהל בביצוע השיר "Angie". במשטרה מעריכים שלמופע הגיעו כ-50 אלף צופים

צילום: אבי כהן

עשרות אלפי אנשים מילאו את פארק הירקון בתל אביב, שם להקת הרולינג סטונס החלה את הופעתה עם הלהיט "Start Me Up" ובירכה את הקהל ב"ערב טוב תל אביב. חג שבועות שמח ישראל". חברי הסטונס ביצעו גם את שיריהם "You Got Me Rocking" ו-"It's Only Rock 'n' Roll" והכריזו בעברית "אנחנו האבנים המתגלגלות" לצלילי מחיאות הכפיים של הקהל. כמיטב המסורת, הסטונס ביצעו גם שיר לפי בחירת הקהל והקהל הישראלי בחר את השיר "Get Of My Cloud". הפתעה גדולה היתה ביצוע הלהיט "Angie". בסיום הביצוע ג'אגר אמר לקהל "תודה" ו"שוקרן". רגע מרגש נוסף נרשם לאחר שאלפי איש שרו "היום יום הולדת" לצ'רלי ווטס, מתופף הלהקה, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-73.

במהלך ההופעה האנרגטית שאל ג'אגר את הנוכחים בקהל האם "הכל סבבה?" (בעברית) וקית' ריצ'רדס סיפר (באנגלית) ש"תמיד נחמד להיות במקום שאף פעם לא היית בו", וביצע את השיר "You Got the Silver".

מיק ג'אגר סיים את ההופעה עם "לילה טוב ושלום" (בעברית) והתגלגל יחד עם חבריו מהבמה. לאחר מכן עלו לבמה זמרי המקהלה הקאמרית של בית הספר למוזיקה באוניברסיטת תל אביב. לפי פרסומים כל אחד מהזמרים יקבל 200 שקלים בלבד (בעוד שהשכר של חברי הלהקה הוא 6.7 מיליון). הסטונס חזרו ושרו את ההדרן "You Can`t Always Get What You Want". לאחר מכן ביצעו חברי הלהקה את "Satisfaction" וההופעה הסתיימה עם זיקוקין וטיפות גשם שירדו על הקהל ושברו את השרב הגדול.

הרולינג סטונס בהופעה בישראל. בן קלמר
נותן בראש/בן קלמר
הרולינג סטונס בהופעה בישראל. בן קלמר
צעיר לנצח/בן קלמר
הרולינג סטונס בהופעה בישראל. בן קלמר
זזים כמו ג'אגר/בן קלמר
הרולינג סטונס בהופעה בישראל. בן קלמר
השורה הראשונה חוגגת/בן קלמר
הרולינג סטונס בהופעה בישראל. בן קלמר
הקהל אוהב את מה שהוא רואה/בן קלמר

לפני הופעתם של האבנים המתגלגלות על הבמה, עלה רמי פורטיס שפתח את מופע החימום עם שירו "אין קשר" ואמר: "תודה ללהקה הענקית הזאת שנתנה לנו את הזכות לעמוד כאן לפניהם. כבוד". לאחר שפורטיס שר את "חלליות", "אמריקה", אמר "שוב דבר לא ברור מאליו, עצם היותנו כאן, הלהקה שתיכף תעלה לבמה תעשה לכם שינוי מהותי בחיים". פורטיס סיים את מופע החימום עם שירו "אין קץ לילדות" ואמר "תיכף יתחילו הקסמים".

רולינג סטונס הופעה. בן קלמר
חם מאוד/בן קלמר
רולינג סטונס הופעה. בן קלמר
מאוד חם/בן קלמר

(השתתפו בהכנת הידיעה: שגיא בן נון, שי סגל אביעד קדרון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully