וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 08: לא מכירים את Mø? משהו לא בסדר אתכם

6.6.2014 / 0:00

אם השם מו לא אומר לכם כלום, הגיע הזמן להפיל את האסימון בכוח. וגם: דרייק מגיע עם בשורה, לנה דל ריי עושה לנה דל ריי ואנג'ל הייז מבאסת. חייבת לזוז בסיקור האינדי והפופ

מו, MO, Mø. צילום מסך
תמצית הנעורים. M&oslash/צילום מסך

Mø - "Pilgrim" / "I Don’t Wanna Dance"

זוכרים את הרגע שבו הגראמי נחת בזרועותיה של לורד? משום מקום הופיעה ילדה ניו זילנדית שגלגלצ טחנו ביתר התלהבות, ועזבה עם פסלון. "Royals" המרענן, עוד לפני שהפך לשק החבטות של הרדיו, ניקה לנו את ג'יפת האוטו-טיון מהתעלות והפך ליציאת פופ גזעית ובלתי צפויה. תוך חמש, ארבע, שלוש, שתיים ואחת שניות, חוקי המשחק של המוזיקה הפופולרית השתנו. Mø היא הדבר הזה שתוך רגע וקצת ישתלט על המרחבים המוזיקליים, ויש לכך הצדקה מלאה. היא אמנם חצתה את גיל 17 ובחרה בלוק פחות קודר משל לורד, אבל על פי הרוחות שנושבות מסקנדינביה לעולם, מו (בערך כמו "מו" של פרה) עוד תתכסח עם חבריה מהאינדי ותהפוך למפלצת פופ אימתנית. הגרוב שלה הוא תמצית הנעורים, היא חייזרית באופן מעורר הערצה ומפוצצת מגניבות. אם יש צדק בעולם, אפילו קצת ממנו, קארן מארי אורסטד תתחיל בתרגיל לורד מהגראמי ותמשיך להופעות ענק. כדי שהאסימון יפול מהר (באופן יחסי ולא רק בשביל הניימדרופינג), תקשיבו למו בתכנית של ג'ימי קימל, קוראת לקיץ לבוא עם "Pilgrim" ואז עם “Don’t Wanna Dance”. ברוכים הבאים לעולם.

עוד אחד מתוך האלבום "No Mythologies to Follow" שיצא במרץ השנה והוא פשוט יפה מדי בשביל שאפשר יהיה לעבור הלאה בשתיקה.

Lana Del Rey - "Ultraviolence"

איך אפשר להעביר את החיים בלי שלנה דל ריי לא תעצור הכל ותשחרר את שיר הנושא של האלבום המתקרב,"Ultraviolence”? השיר הראשון שיצא, "West Coast”, פגע בדיוק בלוח המטרה של דל ריי ובסך הכל היה יפה ומלאכי. למרות הכל, השטיק עם ההד והזמן שעובר לאט ולוקח לאחור, כשהעיקר הוא בתיעוד עם פילטרים, נמתח עד גבול וכבר מתחשק לקבל דל ריי אחרת. כשדן אורבך מהבלאק קיז הצטרף לעסק, היה נדמה שאולי הם יצליחו להצית משהו יחד, אבל בינתיים מדובר באותה נערה יפה וסדוקה ממשחקי הווידאו של 2011. זה כמובן לא רע, אבל אתגרים עלולים להועיל במקרה הזה.

Drake – “0 To 100/The Catch Up”

דרייק שוב הגיע עם בשורה, והפעם בשש דקות שכוללות את "0 To 100/The Catch Up", שני שירים בטראק אחד שהופץ ברשת. כמה דקות מהראשון והמלא בעצמו יובילו לשני עם ביט שנעשה איטי יותר ויותר. דרייק שר “Fuck being on some chill shit/ we go zero to hundred n*gga/ real quick/ they be on that rapping pay the bills sh*t/ and I don’t feel that sh*t, not even a little bit”. תקשיבו לו.

Avi Buffalo - "So What"

אבי באפלו הבא קורם עור וגידים ואל דאגה, הוא עדיין רגיש כמו שהיה ב-2010. עכשיו הוא משחרר את "So What" (שממשיך את רצף השמות הקלילים מ" Avi Buffalo"), מתוך האלבום "At Best Cuckold" שעתיד לצאת במלואו ב-9 בספטמבר. קליפורניה על מפת הלבבות הרכים, שוב.

Angel Haze – “22 Jump Street” (Feat. Ludacris)

כשהשתוקקנו לקבל עוד לכלוך מאנג'ל הייז האמיצה, לא התכוונו לשיר שילווה את "22 Jump Street". בהמשך השנה יגיע הסרט לבתי הקולנוע בארצות הברית ונתח מכובד של קהל יקבל מנת הייז, כפי שצריך לקרות, רק חבל שזה יקרה בטראק הדבילי והמרגיז הזה. לפעמים כדאי לרבוץ עוד קצת במחתרת, ורק אז להרים את הראש.

ועוד ארבעה מסתננים

Disclosure – “The Mechanism”

Merchandise - "Little Killer"

Yumi Zouma - "Sålka Gets Her Hopes Up" (Mark McGuire Remix)

Freddie Gibbs & Madlib – “Deeper”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully