וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני העונה האחרונה: הסצנות הבלתי נשכחות של "דם אמיתי"

מעיין כהן

20.6.2014 / 0:25

סדרת הערפדים הכי סקסית על המסך הקטן מגיעה לעונתה האחרונה - הזדמנות מופלאה להיזכר בעשרת הרגעים הגדולים של העונות הקודמות. הו, סוקי. מעיין כהן כבר מתגעגעת

מכירים את זה שעורך "וואלה! תרבות" מבקש מכם לבחור את עשרת הרגעים הטובים של "דם אמיתי", לרגל עליית העונה החדשה (והאחרונה)? אחזור שנית - עשרה (!) רגעים נבחרים מתוך שש עונות, עשרות פרקים ומאות סצנות משובחות ונוטפות דם. או סקס. או אפקטים ממש משוכללים. ואף על פי כן, ולמרות של"דם אמיתי" מגיעה אנציקלופדיה שלמה, ניסיתי לעמוד במשימה בכבוד. רגע לפני שאנחנו נפרדים לשלום מתושבי בון-טמפ והסביבה, הנה עשרת הרגעים שנכנסו לפנתיאון:

סוקי פוגשת את ביל בפעם הראשונה (עונה 1, פרק 1)

לא רבים יודעים, אבל היכולת לקרוא מחשבות היא בעצם עסק ביש. תשאלו את סוקי, שנחשפת בעל כורחה למחשבותיהם המפוקפקות של גברברי בון טמפ. רגע לפני שהיא פותחת חשבון בטינדר, ביל נכנס בסערה לחייה של סוקי, וכובש אותה מיד בעיניו האדומות ועורו החיוור. סוקי נמשכת לביל כיוון שבניגוד לשאר הרדנקים בסביבה, מחשבותיו חסומות בפניה. אז כן, אתם יכולים להגיד שזה אחד הרגעים הדביקים שראינו, שלא לומר אפילו רגע של "דמדומים". ובכל זאת, המשיכה האדירה הזאת היא אחת מאבני היסוד של עלילת "דם אמיתי", והבסיס למשולשים הרומנטיים הרבים שהגיעו לאחר מכן.

ביל זוחל מהקבר היישר אל זרועותיה של סוקי (עונה 1, פרק 8)

אז מה אמרנו רק עכשיו על המשיכה האדירה בין סוקי וביל? אה כן. שני האוהבים (שנשואים במציאות) לא יתנו למשהו פעוט כמו קבר וקצת אדמה לעמוד בדרכם. אז מה יש לנו כאן, בעצם? סוג של "המתים המהלכים" פוגשים טריילר של מייקל ג'קסון. סוקי, שסבורה שביל מת, ממררת בבכי מעל קברו. אלא שאז יד מסוקסת פורצת מתוך האדמה, ואחריה שאר גופו של ביל, והזוג המאושר מתפנה מיד לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - סקס מלוכלך.

ג'ייסון ואיימי יוצאים לסיבוב על V (עונה 1, פרק 11)

איימי מי, אתם שואלים? זה בסדר, גם אני בקושי זכרתי אותה. חברתו ההיפית והמסוממת של ג'ייסון בעיקר סיבכה אותו בצרות - חטיפה ורצח - ולבסוף גם נרצחה בעצמה, והפכה את ג'ייסון אגב כך לחשוד במעשה. רגע לפני שהיא מתעופפת מחיינו (מילולית ומטאפורית), איימי וג'ייסון יוצאים לטריפ אחרון על כנפי ה-V בסצינה מטרידה, מפחידה וסקסית בו זמנית. סוג של טריינספוטינג, אם תרצו, גרסת הוומפיר.

גודריק, היוצר של אריק, מת (עונה 2, פרק 9)

העונה השנייה של "דם אמיתי" סיפקה מעט מאוד רגעים בלתי נשכחים והיתה, לעניות דעתי, העונה הגרועה ביותר של הסדרה. זאת, אגב, למרות חיבתי העזה לשחקנית מישל פורבס, המגלמת את המכשפה הרעה (ומוכרת לחובבי "דה קילינג" כאמה המיוסרת של רוזי לארסן). הרגע המכונן היחיד בעונה זו שנגע ללבי היה מותו של גודריק, הערפד הזקן בעל הבייבי פייס, ויוצרו של אריק. גודריק, ערפד אציל נפש, מאס בחייו (בכל זאת, 2,000 שנה), צעד ישירות לעבר השמש והותיר את צאצאו שבור לב ואבל.

ביל ולורנה עושים סקס מסובב (עונה 3, פרק 3)

מחווה ל"מגרש השדים"? אתם אמרתם. לורנה, אזכיר למי ששכח, היא היוצרת של ביל, ובין השניים מתנהלת מערכת יחסים אובססיבית, רצחנית ומעוותת ובקיצור - שלא נדע מטומאה. לורנה מתעללת בביל האומלל, שזקוק לה כדי להציל את סוקי מציפורניה של כת "אחוות השמש". במסגרת התהליך הזה, עושה ביל את כל מה שגבר אמיתי צריך לעשות כדי להציל את אהובתו. כולל לשכב באלימות עם הערפדה שמענה אותו - תוך שהוא מסובב את ראשה ב-180 מעלות, כך שלא יצטרך להביט בה תוך כדי האקט. נו, ואתם חשבתם שלכם יש בעיות בזוגיות.

אריק הורג את טלבוט (עונה 3, פרק 8)

טלבוט מי, אתם אומרים? מיד אזכיר לכם: טלבוט, זכר ערפד לברכה, היה אהובו הצעיר וצאצאו של ראסל ארינגטון, מלך הערפדים של מיסיסיפי, ונבל גדול. בין יתר מעלליו, ראסל אחראי לרציחתם של בני משפחתו של אריק, לפני אי אלו מאות שנים, כשעוד היה אנושי. ברגע שניתנת לו ההזדמנות, אריק מפתה את טלבוט האומלל, ורוצח אותו כנקמה בראסל, ככתוב: אבות אכלו בוסר, ניבי בנים תקהינה.

סוקי חולמת על אריק וביל (עונה 4, פרק 9)

המשולש הרומנטי ביל-סוקי-אריק מגיע בסצנה זו לשיאו הדרמטי, גם אם לא בדיוק זה שציפינו לו. סוקי, מחוסרת הכרה לאחר שלגמה קצת יותר מדי מדמו של ביל, חולמת אודות שני הגברים שבחייה. "אינני נערה של ערפד אחד", היא מודיעה להם בחלום, ומלמדת אותם צדק חברתי מהו. השלושה פוצחים בשלישיה סוערת, שנקטעת עם התעוררותה של סוקי למציאות הסקסית קצת פחות. במציאות זו, סוקי תחליט בהמשך העונה להתנתק משניהם גם יחד, כיוון שאינה מצליחה להחליט את מי היא אוהבת יותר. מי אמר אמר צרות של עשירים ולא קיבל?

סוקי ואלסיד מתנשקים (עונה 5, פרק 4)

שני ערפדים רבים, איש הזאב לוקח. או משהו כזה. בשלב הזה של חייה, סוקי לא מעוניינת באריק ו/או בביל. יש לה בעיות קצת יותר דחופות, כמו למשל העובדה שירתה למוות בחברתו של אלסיד, דבי, וכעת חבורה זועמת של אנשי זאב מבקשת לנקום את מותה. איזה מזל שאלסיד, איש זאב מסוקס עם חולשה לפיות, משקר למענה ומפיל את האשמה ברצח על מישהו אחר. סוקי אסירת התודה מודה לו בנשיקה לוהטת, שלא מתפתחת הרבה מעבר לזה כיוון שביל ואריק, שצופים במחזה מבחוץ, קוטעים את האהבה הצעירה בעודה באיבה. כל כך חבל.

ביל מרוקן את החטיף האנושי (עונה 6, פרק 1)

וואו, ביל, וואו. בשלב הזה של "דם אמיתי", אנחנו כבר יודעים פחות או יותר למה לצפות מהסדרה ולמה לא. מי שלא יכול לעמוד בחום, שייכנס למטבח של "אחוזת דאונטון" או משהו. למרות זאת, אפילו המעריצים האדוקים ביותר התחלחלו קלות מהסצנה שהופיעה בפתח העונה השישית. ג'סיקה, מודאגת ממצבו הקטטוני של ביל, מזמינה לו את המקבילה הערפדית למרק עוף - חטיף אנושי. ובמלים אחרות: גברת שמוכנה שערפד ינגוס בה, תמורת תשלום סמלי. לצערה של אותה גברת ולחרדתה של ג'סיקה (ושל הצופים), התכנית הזאת לא בדיוק הולכת כמתוכנן. איך אומרים אצלנו באינטרנט? לא תאמינו איך זה נגמר.

אריק לוהט, תרתי משמע (עונה 6, פרק 12)

מת או לא מת? באמת שאין לי מושג. אם הייתי צריכה להמר, הייתי מנחשת שאריק יינצל ברגע האחרון, על ידי פאם הנאמנה. אבל היי, עם כל הכבוד, זה ממש לא מה שמעניין אותנו כאן ועכשיו. התמונה הזאת, של אריק נורת'מן עירום בשלג, היתה שווה את כל הרגעים הפחות טובים מהעונות הקודמות - ורק אלוהים ולילית יודעים שהיו לא מעט כאלה. אז נכון, אנו זוכים להביט באריק במלוא הדרו רגע לפני שהוא נשרף (כשדמו של וורלו מפסיק להגן עליו מפני השמש), אבל זה באמת פרט שולי. אם כבר למות - אז רק ככה.

  • עוד באותו נושא:
  • דם אמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully