וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע במאה: זונה נעצרה בספרייה

15.6.2014 / 18:41

ספרות זונה: נעצרה אישה בחשד שעסקה בזנות בספרייה העירונית בעיר טוקסברי, מסצ'וסטס. האישה הציעה את שירותי המין בספרייה בהעברת פתקים ללקוחות, כי אתם יודעים, לא מכובד להרעיש

אישה עבדה כזונה בספריה. יוטיוב, צילום מסך
בריטני מקנטייר שעסקה בזנות בספרייה/צילום מסך, יוטיוב

אנשים מבקרים בספרייה כדי לספק את רצונם לדעת, ובדרך כלל אין הכוונה "לדעת" במובן המיני. אלא אם מדובר בספרייה העירונית בעיר טוקסברי, מסצ'וסטס. בספריה זו נעצרה בשבוע שעבר אישה מניו המפשייר בחשד שהציעה שירותי מין בתשלום.

ביום שלישי נמסר למשטרה המקומית כי האישה, בריטני מקנטייר בת ה-20, עובדת בזנות בכניסה לספריה העירונית. שוטר סמוי הלך לבדוק זאת באותו ערב. לדבריו, עם הגעתו למקום ניגשה אליו בריטני עם פנקס ועט, ושניהם החלו להחליף פתקים ביניהם. לפי המשטרה, בריטני הציעה לשוטר הסמוי לקיים עימה יחסי מין בתמורה ל-60 דולר, ונעצרה בחשד לעיסוק בזנות. בנוסף, התברר גם כי היא מבוקשת בשל עבירות סמים - בעבר נעצרה באשמת החזקה בלתי חוקית של קוקאין והירואין. היא הועמדה לדין בבית המשפט ביום רביעי.

"לא חשבתי שהזנות בעיר טוקסברי כל כך מפותחת", אמרה מורה בעיר, "אני די בשוק בגלל שהרבה ילדים באים לספרייה, אז זה די מפחיד". בתקשורת האמריקנית דווח, כי אין זו הפעם הראשונה בה נקשר שם הספרייה העירונית עם זנות. בשנה שעברה, הומלס נעצר לאחר שהניח מודעת פרסומת לשירותי המין בשירותי הספרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully