וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 09: אליוט סמית' חוזר אלינו אחרי שנים

20.6.2014 / 0:25

יותר מעשור עבר מאז שאליוט סמית' דקר את עצמו בלב ועכשיו מגיעות אלינו חמש הדקות הראשונות מהסרט "Heaven Adores You". וגם: ג'יימס בלייק בקאבר לביל ווית'רס והופעת אורח של לנה דנהאם. חייבת לזוז

אליוט סמית. GettyImages
Heaven Adores You. אליוט סמית'/GettyImages

Elliott Smith - "Heaven Adores You"

יותר מעשור עבר מאז שאליוט סמית' דקר את עצמו בלב, דקירה ועוד אחת לוידוא הריגה; ובשנים שחלפו מהר מדי "Miss Misery" של האוסקר הפך להמנון הילדים העצובים. אלו שנשבר להם הלב ומחזיקים את החתיכות בידיים חשופות, שתאורה חזקה מדי תצרוב להם את העור והשנים לא מוסיפות שכבות הגנה. הוא הותיר שבעה אלבומים שבהוצאת חלקם לא היה נוכח, ואת כל אותם ילדים שהתבגרו, גזרו את השיער ועדיין מחזיקים בחתיכות כי אין ברירה אחרת. היום ומרחוק קשה לקלוט שהטרגדיה צברה אבק ומעט מדי זיכרונות. הוא לא מצולם הרבה כי בחר להימנע מהזרועות החונקות של מפלצת היח"צ, אבל כמה מקטעי הארכיון המשיכו להסתובב. בסרט "Heaven Adores You" אנחנו מקבלים קצת מהם, כולל שירים וראיונות שלא פורסמו מעולם. חמש הדקות הראשונות נפתחות בראיון עם סמית' מ-1998, קצת אחרי ש"Miss Misery " בוצע על במת האוסקר. הוא מסביר שהביצוע היה מאוד מוזר, אבל "די כיף ליום אחד", ומסיים במה שכולנו כבר יודעים "אני לא יודע אם יהיה כיף לחיות בעולם הזה". לזכרו, ועד שהסרט ישוחרר במלואו.

James Blake - “Hope She’ll Be Happier”

אנחנו כאן ברוקנרולר ובסך הכל נעים לנו מאוד, אבל בניו יורק יש את פסטיבל Governors Ball וג'יימס בלייק שבהופעת צהריים מחליט לבצע את "Hope She’ll Be Happier" של ביל ווית'רס. לקאבר המפתיע הוא מוסיף כמה פעימות מ" “I Only Know (What I Know Now)” כשמעריצים מתעדים את ילד הפלא הלונדוני. ככה זה נראה דרך מצלמת סלולרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Sia - "Chandelier"

סיה נחושה בדעתה שלא להמשיך להיות היוצרת שמתחבאת מאחורי הלהיטים של בריטני ספירס, שאקירה, ריהאנה וכו', אלא לצאת לעולם ולהיראות. כדי שאף אדם לא יוכל להתעלם מהזמרת האוסטרלית, בתכנית של סת' מאיירס היא בוחרת בלנה דנהאם שתבצע את הריקוד החופשי מ" Chandelier". בכל אותו הזמן, כשכוכבת "גירלז" משתוללת על הבמה, סיה לא חושפת את פניה.

Weezer - "Beverly Hills"

מתופף להקת וויזר, פטריק ווילסון, הצליח לתפוס פריזבי שנזרק מהקהל תוך כדי נגינה. נונשלנטיות היא שם המשחק וכיף בעיקר לראות את פניו של הסולן ריברז קואמו, שלא מבין מאין מגיע כל הטוב הזה ומדוע מתפרצת שאגת הקהל. צפו בביצוע ל"Beverly Hills" שלא נפגע אפילו קצת.

Drake Houston Appreciation Weekend

סוף השבוע האחרון ביוסטיון הוקדש לדרייק, שעבד בשנים האחרונות על מערכת היחסים שלו עם העיר והפך אותה לאחת שלו. כאורח קבוע, יוסטון הכריזה על ה-10 ביוני כ"יום דרייק". כשהוא, בתמורה להכתרתו והפסטיבל המעצים, הופיע ברחבי העיר ולא הפסיק להטיח אהבה בפני התושבים. אלו קטעים נבחרים.

MØ - "Walk This Way"

בשבוע שעבר חגגנו את קיומה של מו, ועכשיו היא כאן עם קליפ חדש ל"Walk This Way". הנה שוב, האישה המגניבה בעולם.

"Gatsby" הוא שם הסינגל הראשון של להקת האינדי הידידותית מלוס אנג'לס, Crescendo.

הראפר Yasiin Gaye לקח קלאסיקות מוטאון ויצר כמה מאשאפים מדויקים ומלאי גרוב. האלבום כולו שווה להאזנה וככה אפשר לפתוח.

"Whenever" הוא השיר החדש של The Death of Pop ואיתו תגיעו לפסגות שבהן הצלילים הם אך ורק שוגייז טהור.

"אחרי חצות" של DOROTHY הוא סינגל עמוס בשירה גרונית ומלוכלת של אישה שצללה לביצות הבלוז וחזרה עם ממצאים (או עם מדריך של הבלאק קיז).

שלושה ישנים שצריך להכיר

רובי האנטר בנד הגיעו למדור מפלורידה, כשהם רגילים להתהלך ברחובות שטופי השמש של מיאמי ולפזר רוחות היפ הופ ופאנק.

לאף אחת אין קול כמו של ג'יזל האוסטרלית. עכשיו היא עובדת על האלבום הראשון ומלבד המתנה ארוכה ליציאתו, אין דבר לעשות.

סטיב וינווד ודאי אוהב את הקאבר הרך שהקליט ג'יימס וינסנט מק'מורו לשיר האייטיזי. הקשיבו להקלטה מדבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully