וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטינג: "לא מתכוון להוריש כסף לילדיי"

22.6.2014 / 18:33

את שמעת את זה רוקסן? המוזיקאי סטינג אמר בריאיון כי ילדיו לא יראו אגורה מהונו המוערך ב-180 מיליון יורו. במילים אחרות: לא קרן חיסכון ולא נעליים, צאו לעבוד

סטינג 2002. Dave Hogan, GettyImages
עשיר כמו קורח, עוקץ כמו דבורה. סטינג/GettyImages, Dave Hogan

יש לכם אולי כמה שקלים? פשוט הילדים של סטינג חייבים להגיע לבאר שבע: סטינג, אחד מהמוזיקאים הכי מצליחים ועשירים בעולם, מגובה בהון של 180 מיליון יורו, אמר בריאיון כי הוא לא מתכוון להוריש את הונו לילדיו וכי הוא מצפה מהם להרוויח את לחמם בעצמם. מדובר בתדהמה לילדי עשירים מוכרים כפריס הילטון וג'יידן סמית', אך גם בשיעור חשוב עבור שאר ילדי מעמד הביניים העולמי: זה שיש לך אבא רוקסטאר לא אומר שהסתדרת בחיים, ולמרבה ההלם עליך לפתח כישורים חברתיים אמיתיים על מנת להתקדם בחייך.

כאמור, את האמיתות הקשות אמר סטינג (או בשמו האמיתי: גורדון מת'יו תומאס סאמנר) בריאיון שפורסם ב"דיילי מייל". סולנה לשעבר של להקת פוליס אמר בכנות כי הוא מצפה מילדיו (3 בנים ו-3 בנות) לצאת ולעבוד ולא לסמוך על ממונו הרב. זאת ועוד – הזמר בן ה- 62 הכריז כי לא יהיה לילדיו מה לרשת, כיוון שהוא מתכוון לבזבז את כל הכסף אשר ברשותו.

"כבר אמרתי לילדיי שהם לא צריכים לצפות להרבה כסף בירושה, בגלל שאני מבזבז אותו. יש לנו הרבה מחויבויות לעמוד בהן (סטינג משלם משכורות ללמעלה מ-100 איש כיום, נ.ה), כך שבטח לא יישאר הרבה. אני לא רוצה להשאיר להם קרן נאמנות, הם חייבים לעבוד. כל הילדים שלי מודעים לזה והם מבקשים ממני שאקנה להם משהו רק לעיתים מאוד רחוקות- דבר שאני מאוד מעריך ומכבד".

רוקסן, את כבר בשוק? כי זה עדיין לא נגמר: "כמובן שאם הם יהיו בצרות, אעזור להם, אבל מעולם לא באמת נאלצתי לעשות כן", אמר סטינג האב שכנראה גידל ילדי רובוט, והמשיך "יש להם מוסר עבודה והם רוצים להצליח בזכות עצמם".

גם אתם רוצים להצליח בזכות עצמכם? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully