וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשג'ימי קימל פגש בסרסיי מ"משחקי הכס"

24.6.2014 / 0:00

ג'ימי קימל וסרסיי מתקוטטים בקרב קטילות הדדי, מתגעגעים ל"שובר שורות"? הנה משהו שישבור לכם את הקריז. ועוד משיאי השבוע האחרון בטלוויזיה האמריקנית

סרסיי מ"משחקי הכס" קוטלת את ג'ימי קימל

השחקנית לנה הידי, מי שמגלמת את סרסיי בסדרה "משחקי הכס" הגיעה לראיון אצל ג'ימי קימל לרגל סיום העונה של הסדרה. קימל מצדו ביקש ממנה להשתתף איתו בקרב ירידות בסגנון "משחקי הכס" הכולל את גביעי היין הכסופים והתפאורה האפלה. צפו בהידי קוטלת את קימל.

הספין-אוף של "שובר שורות" חודש לעונה נוספת – לפני שעלה לאוויר

"Better Call Saul", סדרת הספין-אוף המדוברת של "שובר שורות", שבמרכזה עורך הדין הממולח סול גודמן (בגילומו של בוב אודנקירק), עדיין לא עלתה למסך, אבל זה לא הפריע למנהלי רשת AMC לרכוש כבר עונה שנייה ממנה. "הפקת הסדרה כבר נמצאת בעיצומה ואנחנו לא יכולים להיות גאים יותר ונרגשים יותר לגביה ברגע זה", אמר נשיא הרשת צ'רלס קולייה השבוע. "אנחנו מצטרפים למעריצים בציפייתם השוקקת לסדרה הזו והיום אנחנו מאשרים בשמחה כי ההזמנה הראשונית שלנו לסדרה היא לשתי עונות ול-23 פרקים בסך הכול". ואם זה לא גורם לכם להתרגש, אז נספר גם שיוצר סדרת האם, וינס גיליגן הודיע כי הוא מצטרף כשואו-ראנר שני לסדרה לצדו של יוצר הדמות של סול, פיטר גולד.

כשקורט מ"glee" פגש את הילארי קלינטון

מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר הילארי קלינטון פתחה במסע חתימת ספרים ארצי לרגל הוצאת ספרה החדש "בחירות קשות". במהלך אחד מאירועי החתימות בלוס אנג'לס, הגיע לבקר אותה אורח מיוחד – שחקן הסדרה "glee" כריס קולפר, שנראה כמו אחרון המעריצים של מי שככל הנראה תתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2016. מהתמונות, לא ברור מי מהשניים היה נרגש יותר מהמפגש. קולפר צייץ לאחר מכן: "פגשתי את הילארי קלינטון היום! לא בטוח אם הבכתי את עצמי, לא זוכר דבר ממה שאמרתי".

מרטין שין לוהק לסדרה חדשה ומסקרנת של "נטפליקס"

מרטין שין, ג'יין פונדה ולילי טומלין הם שלושת השמות הגדולים שלוהקו עד כה לסדרה חדשה ברשת "נטפליקס" תחת השם Grace and Frankie"". מדובר בקומדיית סינגל-קאמרה, שעוסקת בשתי נשים (פונדה וטומלין) שבעליהן מתאהבים ומתכוונים להתחתן. שין יגלם את בעלה של פונדה, ועדיין לא ידוע מי יגלם את בעלה של טומלין. לא מדובר בשיתוף הפעולה הראשון בין טומלין לשין, ששיחקו יחדיו בדרמת המופת "הבית הלבן" כנשיא ארה"ב ומזכירתו. כל שנותר לקוות הוא שעוד מבוגרי הסדרה יצטרפו לקאסט.

הפעם האחרונה בה שין וטומלין שיתפו פעולה

ג'ימי פאלון ופיטבול משחקים "ביר-פונג" ענקי

ג'ימי פאלון הזמין לאולפן את הזמר פיטבול – ששר יחד עם ג'ניפר לופז את שיר המונדיאל – ושיחק עימו את משחק הקולג' האמריקני "ביר-פונג" (מדובר בהקפצה של כדור פינג פונג לתוך כוסות בירה. אם הכדור נכנס, על השחקן השני לשתות כוס בירה שלמה). רק שבמקום כוסות בירה רגילות היו שם כוסות ענק, והכדור היה כדור כדורגל.

הריגוש החדש ב"משחקי הכס"

אם הרגשתם שהמתח וההפתעות בפרקי הסדרה "משחקי הכס" לא מייצרים לכם מספיק אדרנלין בדם, הכירו את הריגוש הבא: לקרוא את כל ספרי "סיפור על אש וקרח" עליהם מבוססת הסדרה ולשבת לצפות בפרקים יחד עם חברים שלא קראו אותם. כך תוכלו לראות את ההפתעה על פניהם ולהיות האנשים הכי מעודכנים בחדר, או לפחות כך טוענים אנשי "קולג' הומור" בסרטון חדש ומשעשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully