וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: בלתי ייאמן - "קומיוניטי" חודשה לעונה שישית

1.7.2014 / 11:34

הקומדיה שהפכה לקאלט מדהימה את העולם והופכת לסדרת רשת, הסיפור מאחורי הביקורות הקטלניות על "סיינפלד" נחשף והאם תכנית התחקירים "60 דקות" חטאה בנפוטיזם? מיכל רשף עם חדשות הטלוויזיה מארה"ב

קומיוניטי ניצלה: עונה שישית תשודר ב"יאהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכעת - הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורות טובות למעריצי הסדרה "קומיוניטי": הקומדיה השנונה שעברה תהפוכות לא מעטות בחמש עונותיה, תשוב לעונה שישית באתר "יאהו", ובכך תתקרב יותר להגשמת נבואת שש-עונות-וסרט שמפמפמים היוצרים לכל אורך הדרך. הסדרה בוטלה בחודש שעבר על ידי רשת NBC בתום חמש עונות כמעט נטולות רייטינג, אבל עם הרבה באזז ברשת. השבוע, ממש בדקה ה-91, החליט אתר "יאהו" להזמין 13 פרקים נוספים של הסדרה שישודרו בשירות ה-VOD, "יאהו סקרין". בשלב זה צפויים כל הכוכבים לשוב לעונה השישית, מלבד דונלד גלובר, שעזב את הסדרה עוד קודם לכן.

פוסטר מזעזע לסדרה חדשה עורר סערה - והורד

הלכה רחוק מדי? רשת FX הודיעה כי תעבד מחדש פוסטר שהופץ לסדרת המתח החדשה שלה "The Strain". הסיבה לכך היא שבפוסטר המקורי נראתה תולעת יוצאת מעין אנושית, תמונה שעוררה סערה ברשת (ובקרב כל מי שעיניו בראשו). כך למשל, כתבה כתבת האתר "באזפיד" קייט ארתור: "כהורה לילדים קטנים – שלא לומר אדם בוגר ששונא תולעים שיוצאות מעיניים של אנשים – אני מופתעת לראות את התמונה הזו ברחובות ציבוריים. אני חיה בפחד שבני בן הארבע יבחין בה (הוא יבכה), והתחלתי לנסוע בדרכים אחרות כדי להימנע ממקומות בהם הפוסטר מופיע". אם זה לא הצליח לדחות אתכם, הסדרה תעלה ב-13 ביולי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה דעתכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המזכר שכמעט הרג את הסדרה "סיינפלד"

כמעט 25 שנה מאז שודר הפרק הראשון בסדרה "סיינפלד", חשף השבוע אתר "טי וי גייד" את המזכר שהופץ ברשת NBC אשר כמעט קבר את אחת הקומדיות הגדולות ביותר בכל הזמנים. מדובר במזכר פנימי שהופץ לבכירי הרשת בו נרשמו תגובותיהם של חברי קבוצת המיקוד שנבחרו לבחון את הסדרה, זאת לאחר שקיבלה תגובות צוננות בהקרנה לבכירי הרשת קודם לכן.

קבוצת המיקוד כללה 400 צופים שהתבקשו לצפות בפרק הפיילוט של הסדרה ולאחר מכן לענות לסקר טלפוני. במזכר הסיכום של הסקר נרשם בין היתר כי "שום פלח בקהל לא הראה כוונה לצפות בתכנית הזו שוב", "אף אחת מדמויות המשנה לא הייתה חביבה במיוחד על הצופים ואלו הרגישו שג'רי זקוק לאנסמבל טוב יותר מאחוריו" ו-"סצנות הקומדיה הרגילות יותר של ג'רי וחבריו במקומות שגרתיים התקבלו בשלילה – כפי שצופה אחד הגדיר זאת: 'אתה לא יכול להתרגש יותר מידי מללכת למכבסה'".

למזלו של סיינפלד (ושל העולם כולו), היו כאלה שדווקא האמינו בתכנית, ולאחר שהיא לא נבחרה לשידור בפריים טיים של עונת השידורים של אותה שנה, הם המשיכו להילחם עליה, וב-5 ביולי 1989 עלה לשידור הפרק הראשון.

האם "60 דקות" שינתה תחקיר כדי לסייע לחבר?

אתר "פוליטיקו" פרסם השבוע פרק מתוך ספרו של העיתונאי צ'רלס לואיס, "935 Lies: The Future of Truth and the Decline of America’s Moral Integrity", בו הוא מותח ביקורת על מערכות החדשות בהן עבד. לואיס עבר במשך שנים רבות במערכת החדשות של ערוץ ABC וגם בתכנית התחקירים היוקרתית "60 דקות". לטענתו, תחקירי עומק שהציע לא התקבלו, וסיפורים שכבר נחקרו על ידי כלי תקשורת אחרים קיבלו עדיפות על פני סיפורים מקוריים שהצריכו יותר עבודה.

בין היתר, הוא מספר על יחס מועדף שקיבלו חבריהם של בכירי תכנית התחקירים הנחשבת: "האייטם האחרון שלי ב-'60 דקות', 'סוכן זר', כלל בכירים לשעבר בממשל האמריקאי, עוזרים לקמפיין הנשיאותי משתי המפלגות שהשתמשו בקשריהם הפוליטיים בעבודתם כלוביסטים או יועצי השקעות עבור ישויות זרות. אחד מהם היה מזכיר המסחר לשעבר פיט פיטרסון, ששימש באותו הזמן מנכ"ל חברת ההשקעות הניו יורקית 'בלאקסטון', וחשוב מכך אחד מחבריו הטובים ביותר של מפיק התכנית בפועל, דון יואיט". מספר לואיס ומגלה כיצד יואיט ופיטרסון נסעו לחופשות ובילו יחד לרוב.

לדבריו, הוא התבקש על ידי העורכים להשמיט פרטים מחלקה של חברת 'בלאקסטון' בפרשה, לבקשת יואיט. לאחר מספר שינויים, הכתבה הייתה מוכנה ואושרה לשידור. "בימים שלפני השידור, אנשים אחרים שהוזכרו בכתבה החלו להפעיל לחץ אישי ומשפטי על דון ומייק (וואלס, כתב התכנית – מ.ר) כמו גם על נשיא חדשות CBS. כך שבמקום לקבל שבחים על הפקת סיפור חשוב ועוצמתי, הייתי תחת מצור". הכתבה שודרה לבסוף לאחר עריכה וביום למחרת התפטר לואיס מעבודתו בתכנית.

אני רק שאלה: טיזר ראשון לעונה השמינית של "ד"ר הו"

ב-23 באוגוסט תחזור הסדרה "ד"ר הו" לעונה שמינית. בטיזר ששחררה הרשת המשדרת BBC America נראה הד"ר החדש – השחקן פיטר קפלדי – כשהוא נכנס לנעליו של הד"ר האגדי. קפלדי הוצג בקצרה בעונה הקודמת, ובעונה הנוכחית הוא ימלא את מקומו של מאט סמית, הד"ר הקודם. צפו בטיזר.

בוגרת "סקראבס" וכוכב "המשרד" לשעבר יככבו בדרמה חדשה

שרה צ'וק (לשעבר אליוט ב"סקראבס") וריין וילסון (לשעבר דוויט ב"המשרד") חברו יחד לסדרת דרמה חדשה בשם "Backstrom" שתשודר בעונת האביב הבאה של רשת FOX. וילסון יגלם את הבלש בקסטרום, ואילו צ'וק תיכנס לדמותה של איימי גזניאן, ארוסתו לשעבר, שעדיין מאוהבת בו. בקסטרום, שנקלע למצב טראומטי בעברו, נחקר כעת על ידי ועדת אתיקה ממשלתית שבראשה עומדת כמובן ארוסתו לשעבר, שתצטרך כעת לשים את רגשותיה בצד. יוצרי הסדרה הם אותם אנשים שהביאו לנו את "בונז", כך שיש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully