וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום קומפקט: רמי פורטיס חוגג יום הולדת 60

דיסטורשן, אנרגיה, הגיגים ושלום עולמי: רמי פורטיס חוגג יום הולדת 60 בהופעה מיוחדת ומספר בריאיון לוואלה! תרבות על ההבדלים בין פורטיס של פעם לזה של היום: "הפסקתי להיות אדם נוסטלגי, אני מאמין בהווה נצחי"

עריכה: רן צימט, צילום: קובי אליהו כתבת: נועה הרשקוביץ

רמי פורטיס בן 60 והעולם שותק: המוזיקאי האהוב והאיש הכי שפוי במדינה חוגג 60 שנים בתאריך מיוחד, ה-7 ביולי, או 7.7 אם תרצו, שזהו גם תאריך יום הולדתו של הקולגה ברי סחרוף. את האירוע המיוחד יחגוג פורטיס בהופעה שתתקיים ב-3 ביולי (חמישי) במועדון הבארבי בתל אביב, לצד ההרכב הקבוע שמלווה אותו כבר שנים וגם נגן אחד בשם גיא פורטיס (כל קשר משפחתי אינו מקרי בהחלט).

בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות מספר פורטיס על המתודה שלו לחיים ארוכים והאם הוא מרגיש יותר משוגע או שפוי עם השנים: "בגלל שאני לא מאמין בזמן, ואחורה וקדימה זה אותו העניין, זה הכל עניין של בחירה", הוא אומר. " אני בכלל לא דומה לפורטיס הצעיר שהייתי אבל מבעבעת בי רוח נעורים מטורפת שלא דומה לפורטיס ההוא. זה בהתחלה היה לי נורא מוזר ואז הבנתי שזה לא יכול להיות פורטיס ההוא כי זה קורה לי עכשיו. רק הרוח – היא גם של עכשיו".

"אין לזה סוף, תמיד תרצה לתקן את הדבר ההוא שעשית, אבל כבר עשית אותו, אז מה זה משנה?", השיב פורטיס לשאלה האם היה משנה במהלך הקריירה הענפה שלו. "אני הפסקתי להיות אדם נוסטלגי. אני מאמין בהווה נצחי".

רמי פורטיס. בן קלמר
איפה הסוסים?! רמי פורטיס/בן קלמר
רמי פורטיס. בן קלמר
הפסיק להיות אדם נוסטלגי. פורטיס/בן קלמר
רמי פורטיס.
החבר פורטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully