וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם בלרינה שלח גבר לבית החולים

איש עסקים רוסי, בן זוגה של רקדנית בלט מפורסמת, נאלץ לקרוא לאמבולנס לאחר שסבל מכאבי גב חזקים. לאחר מכן סיפרה האישה: "קיימנו יחסי מין פעמיים, בלי שום פעילות גופנית נוספת"

צילום מסך

ככה נראית הבלרינה אנסטסיה ולצ'קובה בפעולה

לנישואים עם בן זוג שנמצא בכושר גופני הרבה יותר טוב ממך והוא הרבה יותר גמיש ממך יש הרבה יתרונות, אבל כמו שגילה אישה עסקים רוסי – יש לזה גם חסרונות. איש העסקים בחטייאר סלימוב בן ה-45 נאלץ להזעיק אמבולנס לביתו, לאחר שקיים יחסי מין עם בת זוגו הבלרינה. על פי הדיווח ב"מטרו" הבריטי, הגבר חסר האונים נלקח לבית החולים לאחר שסבל מכאבי גב קשים בעקבות קיום סקס עם אנסטסיה ולצ'קובה ,לשעבר פרימה ברלינה ידועה מהבולשוי בלט.

הבלרינה אנסטסיה ולצ'קובה ובעלה בחטייאר סלימוב. פייסבוק, צילום מסך
"יצאנו לארוחה כדי לחגוג ואז קיימנו סקס פעמיים". בני הזוג בחופשה/צילום מסך, פייסבוק

ולצ'קובה בת ה-38 עלתה לכותרות בשנת 2003, לאחר שפוטרה מהבולשוי בלט בטענה כי היא שמנה מדי. בהנהלת התאטרון המפורסם טענו אז כי אהבתה לגלידה הביאה לעלייה במשקלה - מה שהפך את משימת הרמתה והעפתה באוויר לבלתי אפשרית עבור יתר רקדני הבלט. מנהלי הבלט טענו כי גובהה הרב מהווה בעיה חמורה לא פחות ממשקלה. ולצ'קובה תבעה אז את הנהלת התאטרון, זכתה לפיצוי כספי גבוה ופצחה בקריירת סולו מצליחה. בשנה שעברה היא עלתה שוב לכותרות, לאחר שהאשימה את הנהלת התאטרון בסרסור של הבלרינות ואמרה לתקשורת כי "המנהל האומנותי הסביר לרקדניות: אתן הולכות לנשף עם אוליגרכים, שההמשך שלו יהיה במיטה - עם כל מה שכרוך בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הבלרינה אנסטסיה ולצ'קובה. פייסבוק, צילום מסך
בבולשוי בלט טענו כי היא שמנה מדי, ולצ'קובה/צילום מסך, פייסבוק

כעת היא מגיעה שוב לכותרות, בנסיבות מביכות. על פי הדיווחים, בני הזוג הנשוי חגגו את החלמתו של הבעל ממחלה ואשתו סיפרה לתקשורת כי "יצאנו לארוחה כדי לחגוג ואז קיימנו סקס פעמיים, בלי שום פעילות גופנית נוספת באותו יום. אחרי הסקס הוא סבל מכאבים חזקים בגב ונאלצנו לקרוא לאמבולנס - פעמיים, אחרי שבפעם הראשונה הוא קיבל תרופות שלא עזרו לו. הוא לא הצליח לעמוד וכרגע הוא מרותק למיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully