וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי האנם ויתר על כיכוב ב"50 גוונים של אפור" כדי להמשיך להיות אופנוען מסוקס

כוכב "ילדי האנרכיה" מעדיף שלא לאכזב את המעריצים על פני הפיכה לכוכב הוליוודי שבנות חולמות עליו. הוא לא שוכח את השכונה הקשה בה גדל, ומעדיף עבודה קשה על פני תוצאות מהירות. ריאיון

יח"צ - חד פעמי

לפני שנה צ'ארלי האנם היה השם הכי לוהט בהוליווד. בתחילת ספטמבר 2013 נודע כי השחקן הבריטי נבחר לתפקיד כריסטיאן גריי, גיבור טרילוגיית הרומנים האירוטיים "50 גוונים של אפור", בעיבוד הקולנועי שעורר סקרנות רבה סביב שלבי הליהוק. בין רגע האנם זכה לסיקור נרחב בכל פינה בעולם, אך בחלוף חמישה שבועות הוא פרש. הסיבה הרשמית היתה לוח זמנים צפוף שלא יאפשר לו להתמקד בסרט, אבל מכיוון שממילא הוא כבר היה חתום על החוזה וידע באיזה סדר גודל של הפקה מדובר, השמועות התעקשו על חוסר שביעות של מעריציו של האנם שבזו בקולניות לשמע שילובו בפרויקט. בסופו של דבר הוא חטף רגליים קרות מפאת החשש שמא מלאכת המשחק בקריירה שלו תתגמד מעתה אל מול כוכבנות צהובונים רדודה, בסגנון רוברט פטינסון.

במקומו של האנם (34) לוהק הדוגמן ג'יימי דורנן, ובאופן אירוני בעוד הוא משלים את צילומי "50 גוונים של אפור" שיעלה לאקרנים בפברואר 2015, האנם החליף אותו בקמפיין החדש של קלווין קליין. האנם הודיע לאחרונה כי הוא "יגיע לבכורת הסרט אם יוזמן ובמקסימום יקנה כרטיסים כשהסרט ייצא בבתי הקולנוע", אבל מפגין נחישות כי הוא לא מתחרט על הפרשייה ותוצאותיה. הנונשאלנטיות והביטחון ניכרים גם בריאיון עם האנם על סט הצילומים של "ילדי האנרכיה" בהוליווד, הסדרה שהעניקה לו את הפריצה הגדולה בארה"ב מאז עלתה ב-2008.

ביום הריאיון האנם, המגלם בסדרת האופנוענים פורעי החוק את ג'קס טלר, מגיע כשהוא בכלל ביום מנוחה לאחר שהצטנן בצילומי סצנת לילית של רכיבה על אופנועים. האנם מבקש לקיים ריאיון ארוך מהרגיל, ומדגיש כי היה חשוב לו לבוא במיוחד לקדם את העונה החדשה. "אני מתנצל שאני קצת מנוון היום בגלל מצבי הבריאותי", הוא אומר בהתנצלות ומסביר מהי החשיבות של הסדרה בעיניו, "במרכז העלילה שלנו יש תרבות שלא הולכת להיעלם, אלא דווקא תתחזק כי אלה הם אנשים שמפנים אצבע משולשת לממסד. וכמה שאולי טכנית זה כבר לא כזה פשוט להיות אופנוען, היצר למרוד רק גובר".

מה סוד הפופולריות של הסדרה לדעתך?

"הסדרת משרתת את פנטזיית האסקפיזם של כולנו במציאות בה האח הגדול רק הולך ומתעצם, והצופים נהנים לעקוב אחר עלילות חבורה שחיה על הצד הלא נכון של החוק ועושה מה שבזין שלה. כי כל אחד חולם להימלט מידיי השלטון, לתת אגרוף לבוס או לומר לשוטר שיילך להזדיין. האלמנט המפתיע הוא המשיכה של הסדרה בקרב נשים מכלל הצופים בה, שמתרפקים על כל פרק חדש בו הדמויות עושות מה שבא להן ולעזאזל עם כל ההשלכות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גדלתי בסביבה שהתירה שימוש באלימות כדי לפתור בעיות". מתוך "ילדי האנרכיה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה השישית אפלה מתמיד, זה הקו שימשיך בסיפור של ג'קס אל העונה השביעית והאחרונה?

"קורים לו הרבה דברים, מבלי להרוס. בדומה להרבה אנשים חוויתי שכול וזה תהליך שליווה את הדמות במהלך העונה הקודמת, אבל מתוך שיחות שקיימתי עם יוצר הסדרה קורט סאטר רצינו להימנע מתחושת אובדן מוחלטת ושיברון הלב ולמנן זאת עם אווירה של שחרור. ג'קס תמיד מנסה לנוע בדרך הישר, בין אם בניסיון להיות ממשיך דרכו של אביו או בכל הקשור בזוגיות שלו עם טארה. וזו הדואליות שמלווה את ג'קס מהעונה הזו והלאה".

היה לך קשה להתחבר לאופי הקשוח של חיי האופנוענים?

"גדלתי בסביבה שהתירה שימוש באלימות כדי לפתור בעיות, אבל לעולם לא לערב משטרה, זה משהו שמאוד אפיין את אבי ומאוד רווח בקרב קהילת האופנוענים. בצורה מעוותת אני יודע להעריך זאת כדרך להתמודד באופן עצמאי ולמחוק כל זכר לרחמים עצמיים. דווקא הנושא שהיה הכי קשה לי איתו, הוא הבגידות או חוסר הכבוד כלפי נשים, זה לחלוטין ההפך מאיך שחונכתי".

האנם נולד בניוקאסל אנגליה באפריל 1980, בן שני לג'יין, בעלת חנות מזכרות, ובילי, סוחר מתכות שעשה את כספו בדרכים לא כשרות ונודע כעבריין מקומי. הוריו התגרשו כשהיה בן שנתיים, והוא גדל עם אמו, אביו החורג ושני אחים נוספים שנולדו. לאחר שהתגלה בגיל 17 הוא קיבל את התפקיד הגדול הראשון שנה לאחר מכן בסדרת הדרמה הפרובוקטיבית "הכי גאים שיש" (שלימים עובדה גם לגרסה אמריקאית) בתפקיד ניית'ן הקטין. בעקבות ההצלחה הוא הוזמן לאודישנים גם מעבר לאוקיינוס, בהם גם עבור "דוסון קריק", תפקיד אותו לא קיבל, אם באותה הזדמנות הכיר את השחקנית קתרין טאון לה נישא כעבור ארבעה שבועות בלאס וגאס. השניים התגרשו ב-2002.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לראשונה בחיי אני לא רודף אחר התפקיד הבא". צ'רלי האנם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד הופעות בסרטים "קולד מאונטן", "בלי חוקים" ו"הילדים של מחר" הוא דיגמן והיה הפרזנטור של אמפוריו ארמני בשנת 2005; מעבר להצלחות אלו, קרה כמובן גם שהאנם נבחן ולא קיבל תפקידים כמו זה של אנאקין סקייווקר ב"מלחמת הכוכבים" או "ת'ור" שהלך לכריס המסוורת', הפרישה מ"50 גוונים של אפור" לא היתה תקדימית. ב-2007 פרש מהסרט "קח את זה כמו גבר" עם ג'ייסון סיגל והתפקיד שלו הלך לראסל בראנד.

בקיץ שעבר הוא כיכב בסרט האקשן "פסיפיק רים" שביים גיירמו דל טורו, אבל הוא לא ממהר לכבוש את המסך הגדול במהרה ברגע ש"ילדי האנרכיה" תסתיים בארה"ב בשנה הבאה לאחר שבע עונות. "חוץ משני סרטים עצמאיים שאני מקווה שיצאו לפועל, יש דיבורים על המשך ל"פסיפיק רים", אבל אני יכול להעיד שלראשונה בחיי אני לא רודף אחר התפקיד הבא ובעיקר עייף מהשנים העמוסות שהיו לי", הוא משתף, "הסדרה הכתיבה את קצב חיי בשנים האחרונות וכשהיא תסתיים אני ארצה קצת חופש ולחזור לחיי הצועני נטולי שגרת יום אליהם אני כה משווע. אבל בהחלט אשמח לעבור לסדרה נוספת. השאיפה היא להאט את הקצב במעט, אבל לא לזמן רב".

יש לך עדיפות בין קולנוע לטלוויזיה?

"כשקפצתי בין פרויקטים קולנועיים, בין צילומי העונות, למדתי להבין שאני מעדיף את קצב העבודה בטלוויזיה. בגלל שהצילומים הרבה יותר אינטנסיביים מצאתי את עצמי נסחף אל העולם בו אני מתעסק, מה שלא אפשרי בעבודה על סרטים. אם ב"פסיפיק רים" למשל צילמנו סצנת דיאלוג אחת במשך חמישה ימים, והצילומים בסך הכל היו ארבע חודשים, ב"ילדי האנרכיה" זה מגיע לכדי 5-6 ביום. אני יותר נהנה לנווט בין האתגרים בצילומי סדרה".

למה תתגעגע כשהסדרה תסתיים?

"כמו בסדרה גם בחיים האישיים יש לנו הווי של חברי מועדון, רובנו רוכבים יחד על אופנועים לסט הצילומים, נפגשים בנסיבות חברתיות, והאחווה הזו שמאפיינת את הדינמיקה אל מול ומאחורי המצלמה תחסר לי. האופנוע שהצופים רואים אותי עליו בסדרה הוא ההארלי דאינה הפרטי שלי, לא כי אני שמוק שרוצה רק את האופנוע הפרטי שלו, אלא כי באמת הוא הכי טוב שיש, הכי אגרסיבי לרכיבה כמו שצריך".

מכורים ל"ילדי האנרכיה"? ספרו לנו בפייסבוק

"ילדי האנרכיה" משודרת בשבת ב-21:45 ב-HOT Zone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully