וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 88: האלבום של ספון גרובי, סקסי ומרים

6.8.2014 / 0:16

בארץ רחוקה ילדים לא רצים למקלטים, ערים לא נהרסות ומנהרות לא נחפרות. בלוג הרוקנרול של מני אבירם מביא לכם מנת שפיות המורכבת מספון, ארקטיק מאנקיז, ארקייד פייר ועוד

בריט דניאל מלהקת Spoon. GettyImages
Spoon/GettyImages

Spoon - Inside Out / Do You

אף פעם לא הייתי ממש מיודד עם ספון, אבל עכשיו משהו השתנה. יתכן ש"צוק איתן" אשם, ואולי לא: "They Want my Soul" הוא אלבום מצוין גם בלי מבצע שחופר בך מנהרות. האמת היא שמלאכת הפירוז החלה כבר ב-2012, אז בריט דניאלס, הקול המיוחד מאחורי הלהקה הטקסנית הוותיקה, הצטרף לסוג של סופרגרופ בשם divine fits, שביליתי איתה לא מעט אז וגמלתי לה במקום מכובד בסיכום האלבומים הטובים של אותה שנה. דניאלס לקח את מה שהביא עמו לפרויקט הצד ההוא גם לאלבום השמיני של להקת הבית שלו: גרוב, סקסיות ואווירה מרימה, שמאד רוצה להרגיש ארקטיק מאנקיז (וקצת סטרוקס), על כל המשתמע מכך. אז דניאלס הוא לא אלכס טרנר, ו"They Want my Soul" הוא לא "AM", אבל הוא כן אחד מהאלבומים השווים של התקופה, ובטח כזה שקצת משקם את מצב הרוח.

J Mascis - Wide Awake

שיר יפהפה של ג'יי מאסקיס, מתוך אלבום הסולו החדש שלו, "Tied to a Star", שייצא ב-25 באוגוסט. לא רק שמדובר בקטע הכי רגוע שהקליט אי פעם, גם מצטרפת אליו כאן קאט פאוור. יותר מזה?

Greylag - Another

להקה חדשה מצטרפת ללגיונות הפולק-רוק, גריילאג שמה, ומדובר בשלישיה מפורטלנד. בתפריט אווירת רטרו מבורכת שכנראה תתחזק עם יציאתו של אלבום הבכורה שלהם, באוקטובר. זה השיר הראשון מתוכו.

Diarrhea Planet - Spooners

לפני כשנה הרעפתי כאן מחמאות על האלבום השני של קולקטיב הפאנק מנאשוויל, שמשום מה חשב באיזשהו שלב שזה רעיון טוב לקרוא לעצמו "עולם הקיא". אני מניח שהיו להם הרבה לילות שהסתיימו כשמישהו מחזיק להם את השיער מעל האסלה, אבל זו עדיין לא סיבה לגיטימית. בכל מקרה, הם להקה מעולה, והנה שיר חדש שלהם, שמזכיר קצת באווירה את ג'פנדרוידס.

The Gaslight Anthem - Stay Vicious

חביביי הגאסליית אנת'ם מתכוננים לאלבום החדש שלהם, "Get Hurt", שייצא בשבוע הבא, ומשחררים את השיר שפותח אותו. אין חדש תחת שמי ניו ג'רזי, חוץ מזה שבריאן פאלון הולך יותר על הכיוון הצרוד. שיר מעולה.

Purling Hiss - Learning Slowly

גם פורלינג היס ביקרו כאן בעבר, והנה הסינגל החדש של השלישיה גראנג'ית צוברת מפילדלפיה, מתוך אלבומה "Weirdon" שייצא בספטמבר. גראנג' גרסת 2014.

The Growlers - Good Advice

גם החמישיה ההיפית הזאת מקליפורניה מחבבת עשורים עתיקים יותר, נניח שנות השבעים, וכך נשמע השיר החדש שלהם, הראשון מתוך אלבומם החמישי"Chinese Fountain",, שייצא בספטמבר. וכבונוס יש גם שורה נאה: אין דבר יותר מדכא מעצה טובה.

First Aid Kit - Love Interruption

פירסט אייד קיט החמודות מפזרות קסם שבדי על הקאבר שלהן לסינגל הסולו הראשון של ג'ק ווייט, שכיכב באלבומו "Blunderbuss".

Low - I'm On Fire

ולואו עושים עבודה ממש ממש יפה, אפילו מרגשת, על הקלאסיקה הלחה של הבוס. הקאבר הזה יופיע באלבום
Dead Man’s Town: A Tribute To Born In The U.S.A."", שייצא בספטמבר לרגל חגיגות ה-30 לאלבום המיתולוגי, ולא כולל שמות יותר מדי מפורסמים, אבל עדיין מאד מעניין.

Arcade Fire - Been Caught Stealing/Here Comes the Night Time

תאבונם של ארקייד פייר לקאברים מותאמים גיאוגרפית אינו יודע שובע, ומי שזכו לכבוד בשישי האחרון באל.איי הם גם ג'יינז אדיקשן וגם גאנז אנ' רוזס.

Future Islands - Doves (Vince Clarke Remix)

ההופעה של פיוצ'ר איילנדס האהובים בפרימוורה לא תשכח זמן רב, וסמואל הרינג וחבריו ממשיכים את השנה המדהימה שלהם עם סיבוב הופעות אינטנסיבי, ומדי פעם הם משחררים מתנות למעריצים. הפעם גויס איש אירייז'ר וינס קלארק כדי לטפל באחד מהשירים הנהדרים מתוך האחרון של הבולטימורים, "Singles". שנאמר: לחצו על ריפיט.

ובינתיים, בשיקגו

בארץ רחוקה רחוקה, ילדים לא רצים למקלטים, חיילים לא מתים וערים לא נהרסות. יש שם פסטיבלים כמו לולהפלוזה. הפסטיבל הגיע בסוף השבוע האחרון לשיקגו, ועכשיו גם לקורדרוי. הנה ההופעות המלאות של אינטרפול וארקטיק מאנקיז.

פצצה מהעבר

לפני 22 שנים הוציאו סוניק יות' את אלבומם השביעי, "Dirty", ולקטע מספר 9 בו קוראים "Youth Against Fascism". אני חושב שהשם מדבר בעד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully