וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "צבי הנינג'ה" התעלה על הציפיות

10.8.2014 / 9:59

בפעם המי יודע כמה, צבי הנינג'ה חזרו לבתי הקולנוע והוכיחו שהם אולי איטיים אבל עוקפים את כולם בסיבוב. דורון פישלר עם שוברי הקופות בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

האם העולם זקוק לעוד סרט של צבי הנינג'ה? מתברר שהתשובה היא כן. הצבים, שהם בני יותר מ-30 ושכיכבו כבר בלפחות שלוש סדרות טלוויזיה ושתי גירסאות קולנועיות שונות, הגיעו שוב לקולנוע בסוף השבוע הזה, והם גדולים יותר מאי פעם.

"צבי הנינג'ה" החדש התעלה על הציפיות: הוא הכניס כ-25 מיליון דולר ביום הראשון להקרנתו, והתחזיות לגבי ההכנסות לסוף השבוע המלא עומדות על כ-65 מיליון דולר. המבקרים אמנם מתעבים את סרטיו של מייקל ביי (שהפעם משמש רק כמפיק ולא כבמאי), ואנשים מתלוננים על כך שהוא רוצח את סדרות הילדות האהובות שלהם אחת אחת – ובכל זאת, הדברים האלה עושים כסף: לא רק "רובוטריקים" (הסרט הרביעי בסדרה הגיע למעל מיליארד דולר הכנסות בכל העולם) אלא גם, כך מתברר, צבי הנינג'ה, שהסכום שהשיגו מן הסתם יהפוך את הסרט בכיכובם לסדרה. בכך הצבים גם הדיחו מהמקום הראשון, אחרי שבוע אחד בלבד, את "שומרי הגלקסיה" המצליחים מאוד: השומרים ירדו למקום השני, עם כ-42 מיליון דולר (ו-177 מיליון בהכנסות כוללות).

מעניין לראות שלוח השנה הקייצי קצת התהפך השנה: בדרך כלל, יולי הוא שעתם של שוברי הקופות, ובאוגוסט מגיעות השאריות, סרטים קטנים יותר שלא מגרדים את המספרים הגדולים באמת. השנה, יולי היה חלש מאוד, ודווקא באוגוסט, כבר שבועיים רצופים שיוצאים סרטים עם פתיחות ענקיות, שכמעט ומתעלות על כל מה שהיה ליולי להציע ("כוכב הקופים: השחר" עם 73 מיליון דולר היה הפתיחה הגדולה ביותר ביולי).

אילו האולפנים האחרים היו יודעים מראש שצבי הנינג'ה יהיו גדולים כל כך, הם בוודאי לא היו בוחרים להוציא במקביל סרטים אחרים שיתחרו בהם. אבל הם לא ידעו, ולכן סרטים כאלה אכן יצאו. "בתוך הסופה" הוא סרט פאונד-פוטאג' שעוסק במתקפת סופות טורנדו – "טוויסטר" לדור החדש – והוא זכה לביקורות איומות ולהכנסות של כ-18 מיליון דולר, מה שמביא אותו למקום השלישי השבוע. "מסע של מאה צעדים", סרט האוכל של לאסה הלסטרום, הגיע למקום הרביעי עם כ-11 מיליון דולר. "סטפ אפ 5", שמאחד את גיבורי כמה מהסרטים הקודמים בסדרת הריקודים, הגיע למקום השישי בלבד, עם כ-6.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully