וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הנמיה

14.8.2014 / 7:56

משימת גן העדן והגיהנום שמה את לינור על האש, אליאב זוכה בעוד הזדמנות להיות ממורמר ומרטין כרגיל מתעללת בכולם. בלוג "האח הגדול" - התור של רחלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למי אני אעשה ריגשי היום?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוף כבר נראה באופק, הדיירים מחשבים את קיצם לאחור. נופר מזדרזת להבהיר שמה שיש בינה לבין אליאב זה הכי אמיתי שיש. מרטין מציעה לעשות שלישייה של טל, אלדד ו"הסבתא החרמנית" כדי לגנוב פוקוס. הדיירים זוכים לראות את עצמם קצת על המסך, ונדהמים לגלות שהם נראים שמנים ושלינור נראית כמו אישה בת 60. כולם עושים חשבון נפש. אחי מקבל מכתב מאימא שלו שכתוב בו באקרוסטיכון "אחי למען השם תפסיק להיות חבר של אליאב יא דביל", אבל הוא עדיין לא קולט את המסר. אחי חי בסרט של דיסני והוא בטוח שהוא בתפקיד החיה הקטנה והחמודה שיושבת לגיבור הטוב על הכתף, ושאליאב הוא הגיבור הטוב הזה. אחי, אתה לא מושו, אתה יאגו! הנה המצאתי סטיקר.

כחלק מההכנות לקראת יום הדין האחרון, האח הגדול מציב לדיירים אתגרים מוסריים מתוחכמים שנלקחו מסדרת "המסור": כדי לקבל את המכתב שלכם מהבית עליכם ללחוץ על כפתור שיגרוס את המכתב של דייר אחר. "רגע, המה?" מתחילה עינב כשבינתיים טל גורסת לה בנחת את המכתב. אלא שלבחירה יש השלכות: מי שגרס את המכתב הולך לגיהנום. מי שהיה אהבל ולא הבין את המשימה הולך לגן עדן. כמו תמיד בחיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"'תבחר את חבריך בקפידה'? אויש אימא את מבולבלת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית מתחלק לגן עדן וגיהינום. הגיהינום הוא חדר עם פוסטרים אדומים ופלפל ממולא שאמור להיות חם אבל הדיירים בו מתכרבלים בשמיכות פוך אז לא הייתי מהמרת בחיי על איכות התרמוסטט, וגן העדן הוא סתם שאר הבית רק שצריך ללבוש בו גרביון בז'. בגיהינום גם צריך לעשות משימות מחרידות כמו למיין נעצים בעוד שבגן העדן אפשר להתפנות לפעילויות מלהיבות יותר כמו חיטוט בציפורניים בחדר הכביסה. על החלוקה בין גן עדן לגיהינום אחראית מרטין, סוציופתית חובבת, שממיינת את הדיירים לאגפים השונים לפי קריטריון ה"איך לגרום לכולם לסבול כמה שיותר", וגם מנצלת את ההזדמנות להחביא מכתבים לדיירים בתוך התחתונים שלה. אולי אבא של אליאב יחלוף שם וירצה לקרוא איזה מכתב.

זה התזמון המושלם למשימת פיתויים, שחוזרת תמיד בכל עונה בוואריאציות שונות. האם תסכים לחרב את המשימה, להרעיב למוות את הדיירים ולהעלות באש בית יתומים ביישוב בעוטף עזה בתמורה למסרק? אין בידור רב יותר מאשר דייר שמפרגן לעצמו צ'ופר ויוצא בעליזות מחדר האח היישר לתוך המון זועם של דיירים עם קלשונים שכותשים אותו לפירה. אבל פירה עם מסרק.

אליאב חש, ובצדק, שהיח"צ הכללי שלו בתכנית לא משהו, וכשבחדר הפיתויים מציעים לו לפגוש את אבא ולחבק אותו, הוא מכריז בגבורה שהוא מוותר, למען הדיירים. עטור תהילה יוצא אליאב לפגוש את מעריציו אסירי התודה, ונכנס היישר לתוך, ובכן, המון זועם של דיירים עם קלשונים. "למה לא פגשת את אבא שלך?!" צורחת עינב, "אנחנו קודם כל בני אדם! אין לך רגשות?! ככה מוותרים על אבא???" ומרטין מעיפה את אליאב ההמום לגיהינום. שם הוא שוכב בתוך שלולית המרק הרותח שהיה פעם הג'ל בשיער שלו וחושב וואט דה פאק.

שנייה אחר כך מדלגת לינור בעליצות לחדר הפיתויים, ואומרת כן לצפייה בתעודת הזהות שלה. בקליפ. תעודת. הזהות. של עצמה. כשזכר הסצנה הכואבת של אליאב נקרע מעל אביו עדיין טרי בראשנו, לינור צופה בהתלהבות בסרטון שמספר ש"לינור נולדה בשנת 1985 בכרמיאל!" ומתמוגגת מהשוט של עצמה מכריזה "אני עדיין מחכה לפרינס צ'ארמינג". שיואו, זה בדיוק מה שהיא אמרה לפני שלושה חודשים, כשהיא פאקינג הייתה שם! והפרצוף שהיה לאליאב כשהוא גילה שעל זה התבזבזו שמונה תפוחים במשימה, על קליפ בן שתי דקות שמציג את לינור מקפצת בשופינג לפי הוראות במאי, אחרי היאנוש קורצ'אק שהוא דפק בחדר הפיתויים בתור שלו, ובכן, את הפרצוף הזה אני רוצה למסגר ולתלות בסלון שלי עם נרות מסביב ולהעלות לה קרבנות קטורת כל בוקר.

אבל אל תדאגו, מהר מאוד הוא מעכל את הסיטואציה ומזדרז לנצל אותה כדי לצאת קדוש מעונה. "אני! ויתרתי! על אבא שלי!!!" הוא זועק בדמעות ברחבי החדר ובקושי מתאפק לא להוסיף "ואני גם תומך בחיילי צה"ל סמסו לי כבר!!!" וכך לינור מצליחה, איכשהו, להיות אפילו יותר שנואה בבית מאשר קודם. לפחות אלדד שבר משימה כי הביאו לו כל מיני ילדים עם שמות כמו אסנת גיטל, אי אפשר לסרב לדבר כזה. אבל הבחירה של לינור הצליחה לגרום אפילו לעינב העדינה לצווח " אני אמות פה מהתקף לב קחו אותי לבית חולים". שלא לדבר על שבריר הקטע שהראו לנו לקראת סוף התכנית, שבו לינור זוכה בביקור של ילדה כלשהי, והילדה מוסרת לה מידע חסוי, ולינור משקרת לאח הגדול בקשר אליו, ומושפלת לעיני כל פלוס העמדה להדחה פלוס ביטול זכויות העמדה להדחה. אנדרסטייטמנט 1: זה לא השבוע של לינור. אנדרסטייטמנט 2: הילדה הזאת הולכת לקבל מכות בבית שאין דברים כאלה.

ואגב, שימו לב איך רק אלדד, המנצח הצפוי של העונה, מצליח לצאת טוב ממשימה מכשילה כזאת. אליאב יצא חרא כי לא שבר משימה, לינור יצאה חרא כי כן שברה משימה, ואלדד קיבל סצנה שבה הוא משתעשע ברוך עם ילדים חמודים על נדנדות פסטורליות כשהוא מעיף את הרחם של בנות ישראל המאוהבות שמסמסות לו באובססיה. האיש פשוט לא מסוגל להיכשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חם לכם? תורידו את הפוך!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטור הבא יהיה כאן צפניה וינסה להוציא טרנטולה מצנצנת מלאה סוכריות.

ציטוטפוט

"יש בו משהו שהוא לא סבבה" (טל על אליאב. אכן)

"איזה בית מוזר, כל הדברים הכי מוזרים נכנסים לפה!" (עינב. לא, את)

"יש שתי דרכים להדליק תפוחים" (טל מתחרמנת)

"תביאו לי נייר טואלט!" (עינב תקועה בשירותים)

"חשבתי שיש לכם כאן ספא" (דנית מתאכזבת מהעולם)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully