וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם בובת החרסינה

אביעד "צפניה" קדרון

16.8.2014 / 23:23

אחותה של לינור חושפת מידע סודי, בעלה של עינב מפתיע בחיבוק, המרפק של נופר רועד והדבר הכי מופלא קורה: אליאב מודח מהתוכנית. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלושה יוצאים שניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. תשמעו, גן עדן. לא סתם. הדחה כפולה. כנראה שככה מרגישים כשמתים. אושר גדול. כמובן שאם היה מדובר בהדחה מחומשת פלוס שידור מחדש של תעודת הזהות של לינור פלוס לייב סטרימינג מהלינץ' שהמשפחה של לינור בטח העבירה לאחותה הקטנה זה היה יכול להיות יותר טוב אבל היי, קיבלנו הדחה כפולה. אסור להתלונן. זוכרים את הימים בהם הדחות לא שודרו כי השמש זרחה?

02. רגע, מתי עינב בובליל ואשר מטבריה התגרשו? מי זה מאמין? לא מאמין שהעברתי את חמש השנים האחרונות במחשבה שעינב ואשר נשואים. פאק. איזו פאדיחה. לא יודע למה ארז טל הופתע מההדחה של עינב. בכל זאת, לכו תדרשו מאנשים שהם לא פרידמנים מתים להצביע באפליקציה. הרי לרובם אין בכלל סמארטפון. ההדחה של עינב היתה מרוחה על הקיר עליו לינור רקדה ריקוד עמוד.

03. אומרים שעינב בובליל גרסת 2014 היתה רגועה יותר מעינב בובליל גרסת 2008. לא יודע, לא שמתי לב להבדל כזה גדול. כאילו, חוץ מהשביס וטריליון הילדים שהיא הבטיחה לא לעזוב אלא אם יקראו לה להשתתף בעונה הבאה של "זוג מנצח". אבל ברצינות, באמת בסך הכל נראה שעינב 2014 רגועה ושלווה. כל עוד לא זורקים את כבד האווז שלה לפח. או אומרים שהיא לא צנועה. או נושמים לידה. אכן, שינוי מדהים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לייטרז דוש. כלומר, גוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. טוב די עם בובליל. בואו נדבר על זה שאליאב הודחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. טוב, ברור שההדחה של אליאב היא הדבר הכי טוב שקרה לישראל מאז שיעל ארד זכתה במדליה אבל עם יד על הלב, תודו שהיה הרבה יותר שווה לראות את אליאב מפסיד בגמר לאלדד. הו, על מי אני עובד. לראות את אליאב מודח לפני אחי, האיתי זיו העונתי זה הרבה יותר מספק. האם פעם הודח נבל לפני הגמר? אני לא מצליח לזכור. אתם יודעים, אקסטזה וכל זה.

05. קל לבוז לאליאב. אלוהים יודע שהוא עושה את זה קל. בתחילת העונה, למרות שהוא ניסה להידחף לכל ריב, אף אחד לא ממש ספר אותו. ואז הודחו כל מיני אנשים ולשאר המתמודדים לא נותרה ברירה: הם היו חייבים לריב עם אליאב אחרת הויכוח האם יש להכין פתיתים עם כורכום שהתחיל ביום 22 היה נמשך לעד. ובטח שלא צריך להכין פתיתים עם כורכום. לא משנה. למה קל לבוז לאליאב? כי אין בו יותר מדי תוכן. רגע אחרי ההדחה הוא כבר רמז לאסי עזר שירצה לקבל תפקיד בסדרה שלו. כאמור, קל לבוז לאליאב, האדם שסולם הערכים שלו משתנה כל דקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. הרגע הנהדר של הערב היה כמובן סשן המרמורים השבועי של אליאב בחדר האח הגדול. הרגע בו אליאב מאשים את יורם זק "טוב לך שלא שקט לי" היה לא פחות מגאונות טלוויזיונית. הרי אליאב הוא בחור תמים שיצא לטייל בהרי ירושלים ובמקרה נפל לאולפן התוכנית. הוא לא ניגש מיוזמתו לאודישנים לתוכנית טלוויזיה שמתמרנת את משתתפיה. מה פתאום.

07. ועדיין, שבועיים לפני סוף העונה, נראה לי שאתגעגע לכל הפסיב-אגרסיב של אליאב. לא עוד פרידות מדנית. לא עוד "בגלל מה שעשית אני אודח/ישראל תתמוטט/הרמיוני תתאהב בהארי" לנופר. לא עוד התפרצפויות שיגרמו לכל פעיל דאעש להתרחק מישראל. פתאום יהיה שקט. כאילו, שקט חוץ מהבכי של נופר המקוננת. אתם ראיתם איך היא רעדה? טייק דיס רובין וויליאמס חולה הפרקינסון. מוקדם מדי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לגמר. מי היה מאמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. הרגע המטריד של הערב: הנשיקה הצרפתית בין נופר ואמה. בחיי, היו לי סטוצים עם פחות רוק מזה.

09. שאלת השבוע: הקולות של הדלקת/כיבוי התפוחים שהיו גם הקולות של זיגי - חלק מברטר שהפקת התוכנית חייבת לבזבז עד תום העונה או שיש גם פסקול אחר בקנה?

10. אתם מאמינים שלינור עדיין בתוכנית? הכל בגלל נשק יום הדין: הברונזר.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי ותספוד לאליאב במרפקים רועדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לנו קשה להאמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"יש הפתעה על פי התוצאות כרגע" (ארז טל מבטיח ולמרבה ההפתעה מקיים)

"הבחורה הזאת מביאה לי את הקריזה לא משנה מה היא עושה" (קריזה לא מוסברת בת למעלה מ-90 יום של אחי על לינור סוף סוף מגיעה לערוץ 2)

"אתה רוצה שיגמרו עליי פה בבית" (לינור - גרסת המבוגרים)

"את כזאת בטלוויזיה קצת שמנה" (אחות של לינור מפרגנת)

"את בטוחה שאת רוצה שאמא שלך תפגוש את אליאב?" (יורם זק חושש)

"יש לך מקום אצלנו" (אמא של נופר מכניסה עוד קצת גונדי לאליאב)

"תחבק את טופי", "תסתמי כבר, את הורסת את הרגע" (טל ונופר מקריינות דו קיום)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully