וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן אורפנד לנד על המצב: "במלחמות אין צודקים"

20.8.2014 / 16:13

במסגרת פסטיבל מטאל בריטי חשף קובי פרחי את גישתו: "במלחמות אין צודקים או טועים. כולם טועים, והטעות הגדולה ביותר היא שאין דיאלוג בכלל"

קובי פרחי, סולן להקת האוריינט-מטאל הישראלית אורפנד לנד, נשאל לגבי הלחימה בין ישראל לחמאס מאחורי הקלעים בפסטיבל המטאל הבריטי 'בלאדסטוק'. "המוטיבים שלנו תמיד היו קשורים למזרח התיכון", הוא ענה, "ומעולם לא היינו יותר מדי בעד ישראל או בעד פלסטין. אני חושב שכל מי שבוחר צד - טועה, מפני שבמלחמות אין צודקים או טועים. כולם טועים. גם הישראלים וגם הפלסטינים טועים, והטעות הגדולה ביותר היא שאין דיאלוג בכלל. ואני חושב שהאחריות שלנו כמוזיקאים, כאנשים שמצליחים לחדור ללבותיהם של אנשים מהאזור, זה להישאר מוזיקאים ולא להפוך לפוליטיקאים".

להקת אורפנד לנד פעילה כבר מאז 1991, והשילוב שלה בין מטאל למוזיקה מזרחית וערבית קנה לה מעריצים רבים בארצות ערב (שצורכים אותה לרוב באופן בלתי חוקי מתוקף היותה להקה ישראלית). עימות כמו הנוכחי מציב את חברי הלהקה במרכז. "בחודש שעבר חשתי יאוש כה גדול מכל המצב", משתף פרחי, "הייתי שם, רצתי למקלט שלוש פעמים ביום, והמיילים שקיבלתי גם מישראלים וגם מערבים, שאומרים שאנחנו נקודת אור באפלה הזו, שאנחנו נותנים להם תקווה, שאנחנו נותנים להם נחמה בימים האלה - מוזיקה היא תרופה, הם אלה שגורמים לי לקום בבוקר ושמחזקים אותי".

מה אתם חושבים על הראיון שנתן קובי פרחי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully