וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הסוף של משפחת סימפסון

26.8.2014 / 0:46

יוצר "משפחת סימפסון" חושף כיצד הסדרה תסתיים, מתמודדת ריאליטי תובעת את התוכנית בה השתתפה בגלל סיבה מופרכת, כוכב "שובר שורות" מפנק את המעריצים ו"מחלקת גנים ונוף" בסרטון פספוסים. חדשות השבוע בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוף קרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משפחת סימפסון": הדרך האחרונה

אל ג'ין, אחד מיוצרי הסדרה הוותיקה "משפחת סימפסון" חשף השבוע כיצד הוא רואה בדימיונו את הפרק האחרון בסדרה, מתי שזה לא יקרה. "הרעיון שלי לפרק האחרון – נגמר בהגעה להצגה של חג המולד (התחלת הפרק הראשון). כל הסדרה כלופ מתמשך", כתב השבוע ג'ין בחשבון הטוויטר שלו.

ג'ין מתייחס לתחילת הפרק הראשון בסדרה ששודר בשנת 1989, בו נראים מארג', הומר ומגי מגיעים לבית הספר היסודי בספרינגפילד כדי לצפות במחזה בו מופיעה ליסה כ"סנטה קלאוס של הימים הדרומיים" ובבארט שעושה פארודיה לשיר "Jingle Bells".

כוכבת הריאליטי "דייטינג בעירום" תובעת: "הצגתם אותי בעירום"

הסיפור הזה נשמע מעט תמוה, אבל כשזה מגיע לכוכבי ריאליטי הכל אפשרי: ג'סי ניזוויץ, כוכבת ריאליטי השידוכים הביזארי "Dating Naked" – תוכנית שידוכים במסגרתה המשודכים פוגשים זה את זו בעירום מלא – תובעת כעת את רשת VH1 על סכום של 10 מיליון דולר, על כך שהראתה אותה בעירום לא מטושטש בטעות באחד הפרקים. הפקשוש הפך כמובן ללהיט ויראלי.

לטענתה, הובטח לה על ידי מפיקי התוכנית שאיבריה המוצנעים יטושטשו בעזרת תוכנות עריכה וכי גופה לא ייחשף במלואו, על אף שהדבר מתבקש משם התוכנית. בהצהרה לתקשורת אמרה ניזוויץ: "כמובן שלא ציפיתי שהעולם יראה את איבריי המוצנעים". כמובן.

בראיונות אחרים סיפרה הדוגמנית מלונג איילנד כי בעקבות השתתפותה בתוכנית היא הפכה לבדיחה ברשת, סבתה ניתקה עימה קשר, וגם הבחור עימו יצאה בזמן שידור התוכנית קטע את מערכת היחסים ביניהם.

תוכנית חדשה: עושים סקס בשידור - ומדברים על זה

רשת WE TV הודיעה השבוע כי רכשה את הפורמט הבריטי "Sex Box" – תוכנית במסגרתה זוגות שמתקשים במיטה מגיעים לדבר על זה בפני פאנל מומחים. אולם התוכנית לא מסתיימת בדיבורים – יש גם שיעורי בית: לאחר הייעוץ, נכנסים בני הזוג לתא מבודד ממצלמות ורעש ומקיימים יחסי מין. כאשר הם יוצאים, הם נדרשים לדבר שוב עם פאנל המומחים ולהחליף חוויות ורשמים. תשעה פרקים של התוכנית הוזמנו על ידי הרשת.

וכך זה נראה בגרסה הבריטית:

הצצה ראשונה לעונה החדשה של "בנות"

למרות שהיא תעלה לשידור רק בשנת 2015, השבוע שחררה רשת HBO טיזר ראשון לעונה הרביעית של "בנות". מהטיזר – בו נראית האנה רוכבת על אופניים בסביבה פסטורלית משהו - ניתן ללמוד על תמונת הנוף של העונה הבאה שלא תכלול רק את מנהטן, אלא בעיקר (אולי) את איווה, שם תלמד האנה בסדנה לכותבים, הרחק מאדם, אהוב ליבה. בעונה הקרובה נזכה גם להופעות אורח מעניינות במיוחד של זאכרי קווינטו, ג'יליאן ג'ייקובס, ג'ייסון ריטר ונטשה ליון.

כשרון צחק: סרטון הפספוסים של "מחלקת גנים ונוף"

העונה השישית של "מחלקת גנים ונוף" סיפקה כמה רגעים מרגשים ומצחיקים, אבל מאחורי כל אלה תמיד יש לפחות כמה טייקים. קבלו את סרטון הפספוסים של איימי פוהלר והחבורה, ואל תפספסו את רון סוונסון המשופם רוקד וצוחק.

הדרך המקורית של כוכב "שובר שורות" להודות למעריצים

"שובר שורות" אולי כבר הסתיימה מזמן אבל בעיניי המעריצים היא חיה ובועטת, וכוכב התוכנית ארון פול סבור שעכשיו זה בדיוק הזמן להודות להם. לרגל מועמדותה של התכונית (שוב) לשלל פרסי אמי בפעם האחרונה בהחלט, הודיע פול בחשבון האינסטגרם שלו על משחק "חפש את המטמון" ענק ברחבי הוליווד, במסגרתו יוכלו המעריצים לחפש ולמצוא תמונות ופוסטרים מהסדרה, בובות, תסריטים מקוריים, חפצי אומנות ושלל מתנות מחברי הקאסט שיוחבאו במקומות שונים באזור. "רק רציתי לעשות משהו קטן כדי לומר תודה לכל מי שתמך בנו לאורך השנים. לא יכולנו לעשות את זה בלעדיכם!". המשחק נערך כמה שעות לפני טקס פרסי האמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully