וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם המההההה

במשך 109 ימים צפניה ורחלי ליוו את "האח הגדול" וקיוו לעולם טוב יותר. עולם מלא חמלה וצדק. הושבנו אותם לצפות בצוותא בפרק הגמר. כך זה נגמר. בלוג "האח הגדול 6" - דברי פרידה

צילום מסך

צפניה: תודה לאל, העונה הזו מסתיימת. אם נשרוד את הערב הזה על טריליון פרסומותיו, נוכל להגיד שצלחנו עוד עונה. לא אכחיש, היו רגעים בחודשים האחרונים שבהם בהיתי בהלם ברחלי, תוהה כיצד תגיב אם אומר לה שהוחלט לסגור את הבלוג כי היא לא טבעונית. או כי היא לא רוסיה לשעבר שהיגרה לארה"ב. גם המלחמה לא עזרה. וגם לא פירמידת האור. אבל בסוף שרדתי. לא יודע מה עם רחלי. אני כאן כדי להתעורר גם מחר בבוקר. לצד ראש של גונדי בצורת אליאב במיטה.

רחלי: כמו בעונת האלירז, גם הפעם הגעתי לגמר בלי דאגה כי אני כבר תומכת במנצח. בהתחלה לא סבלתי את אלדד, אני מודה, והוא עדיין בלתי נסבל בעיניי, אבל הוא היחיד בבית שאוחז בתכונה הטלוויזיונית החשובה ביותר: פאסון. וזה יקר מפז, במיוחד כשבמקביל כל מיני דניות מטפטפות לך מסביב לרגליים בשלוליות דביקות של פאתט. אז גו אלדד, וכמה נעים לא לדאוג.

רחלי: אליאב מגיע לגמר כמו פליט מוכה שנחלץ ממסיבת עינויים של דאעש. מאז ההדחה שלו הוא לא התראיין, לא בצבץ מהמסתור, חטף הרבה סטירות מגולשים זועמים ובלוגריות ממורמרות (היוש!) ולאירוע הגמר הוא קיבל את אב"ד בתור בודיגארד, בתקווה שאם נראה אותו יד ביד עם פמיניסטית נוותר על לירות בו מהיציע. אפילו אסי עזר מפרגן לו חיבוק של חמלה ונותן לו שמיכה וכוס תה, מסכנול קטן שלי, מה הפמיניסטיות עשו לך שם? בוא תנוח פה קצת מהתלאות שעברת, תנמנם קצת לבטח בתוך הר הבד של אב"ד, נעיר אותך ב-2016 להשתתף בפאנל של "מדברים על זה".

צפניה: לא יודע מה עם אליאב (שצבע את הזקן?!?!) אבל אני לגמרי התרגשתי מסרטון סיכום העונה שההפקה רקחה. כאילו, סרטון סיכום "צוק איתן". אם אף אחד לא צופה בערוץ 26, היתה עונה של "האח הגדול"?

רחלי: טוב שלא ניסיתם לגרום לחמישיית הגמר להתאבד עם הסרטון המדכא הזה. "זה התחיל כמו הקיץ המושלם שלו חיכינו... אבל אז כולם מתו. ואתם כמו מפגרים רקדתם על המיטות". אבל לא הכול שחור, בזכות קיץ הדמים האפל הזה קרה הדבר הנפלא ביותר שיכולנו לקוות לו – ערוץ 26 נפתח לכולם! תושבי הדרום רוטטים מאושר, אזרחי נחל עוז מתייפחים מהכרת תודה. הכול היה שווה את זה בסופו של דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתח בשיאו. בערך/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפניה: נופר מודחת ראשונה. דווקא היה נחמד לראות אותה מנצחת. בפעם הקודמת היא שמרה נגיעה, הפעם היא קפצה ישר למיטה תוך מלמולי "הוא חתיך אליאב, חתיך". ובכל זאת, נופר אחראית על הרגע הכי טוב של העונה: זעקות השבר וחלוקת הרכוש אחרי הדחת אליאב. אה, ומריטת שערות האוזניים של מנחם בן. כמה טוב שנופר מור חזרה. לא יודע מה היינו עושים בלעדיה

רחלי: אבל מי לעזאזל יוצא מבית האח הגדול ודבר ראשון מבקש להודות ליורם זק המקסים?

צפניה: אשמור על שתיקה בנושא הזה. הוא באמת מקסים.

רחלי: זה כמו להשתחרר סוף סוף מדכאו ולבקש להודות להימלר המקסים שבלעדיו כל זה לא היה קורה.

צפניה: זהו? 55 דקות לתוך הפרק וכבר נפלנו בהשוואות לשואה? אנחנו מאבדים את זה. פעם זה היה קורה אחרי שעתיים.

צפניה: דנית הודחה שנייה. מעניין היה לראות כיצד אליאב יתייחס אליה. האם ינשק גם אותה? ואם אליאב ינשק גם אותה, זה אומר שהרוק של נופר יהיה כעת על דנית? ואם הרוק של נופר יהיה כעת על דנית זה אומר שנופר ודנית התנשקו? אומג. לסביותתתתתת. נו כבר אנה, תזוזי מהפריים.

צפניה: ועכשיו ברצינות, אחרי למעלה מעשר שנות ריאליטי, היה מרתק לראות כיצד האח הגדול דורס שוב ושוב ושוב את דנית. כמה עוד השפלות בחורה בת 22 מסוגלת לסבול? אחרי הפרסומות נגלה. שק החבטות האנושי נמצא ובניגוד למה שאפשר לחשוב, הוא בחורה בלונדינית. כאילו, אחרי שהיא צובעת את השיער.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרופורציות. גרסת גרינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחלי: לינור בשלישייה האחרונה. אני מתחילה לחשוב שמישהו בחדר שממונה על ספירת הקולות בהפקה פשוט נרדם על המקלדת מתישהו בתחילת יולי, ומאז המקש של ההצבעות ללינור פשוט נוסע על אוטומט 14 אלף דפים ברצף. יש מצב שהיא הולכת להיות הזוכה הראשונה של האח הגדול שקיבלה את המיליון בזכות קאפס לוק כבוי.

צפניה: די עם השנאה ללינור. היא מועמדת ראויה למיליון. למיליון טקסטים על מה לכל הרוחות היא עושה בשלישיה הסופית של "האח הגדול".

רחלי: הנה, היא הולכת להיש… מה.

צפניה: יופי. רחלי ניחסה את לינור והיא הודחה וסיימה במקום השלישי. כל כך חבל. אין לי ממש מה לכתוב עליה חוץ מלשאול מי לכל הרוחות משלם לאנשים שהצביעו לה והאם הוא מוכן לממן גם אותי ואת אורח חיי.

רחלי: "אורח חייך" זה חתול ואופרות סבון. זה מסתכם יחד ב- 28.50 ש"ח לחודש. סדרן בסופר יכול לממן את אורח חייך.

רחלי: הו האח הגדול אתה כל כך מודרני, כל כך מתקדם טכנולוגית ומבין בעולם של הצעירים. במקום "מה את רוצה להגיד לצופים", אומרים מעכשיו למודחים "מה היית כותבת בפוסט לגולשי הפייסבוק של האח הגדול". חזון עתידני חסר תקדים. או כמו שאומרים הצעירולים – לייק! אינסטוש! סקייטבורד!

צפניה: רחלי, מה את היית כותבת בפוסט לגולשי הפייסבוק של האח הגדול?

רחלי: "צפו: ארנב אוכל פטל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה לה לה. בקרוב ריאליטי בישול חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחלי: רק עכשיו שמתי לב שלטל יש שלוש שורות שיניים במקום שתיים. זה לבדו עילה להדחה.

צפניה: הנה, התחלנו עם ההכפשות של הימנים. די, ההצבעה נסגרה. החבר המזוקן שלך ינצח.

רחלי: נו, הזוכה הזכר האשכנזי הראשון בתולדות הפורמט. סוף סוף מפרגנים להם קצת במדינה הזאת.

האח הגדול. צילום מסך
אומג. טל זכתה/צילום מסך

רחלי: מההההההההההההההההההההההההההה.

צפניה: צדק? חמלה? טבעונות!

רחלי: מההההההההההההההההההההההההההה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריאליטי זה רצח!/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפניה: טוב, אז עכשיו כשהכל נגמר, אפשר להודות שאלדד היה אחד המתאבנים הטובים של שנאת הערבים שתקפה אותנו בקיץ האחרון. הוא היה הראשון לזהות ורק על זה מגיע לו להיכבל לעד לערוץ 24 ולזוגיות מעיקה עם קארין. מעניין איך הוא יגיב כשיראה את פרקי העונה ויראה שקארין ניסתה לדגמן זוגיות עם כל מיני אנשים לפניו. איזה בן אדם דוחה. היה קל לשכוח את זה כי הערבים הרעים רצו לרצוח אותנו אבל עכשיו, כשיש שלום וכל זה, קצת מפריע לראות על המסך מישהו אולטרה-קיצוני כמוהו. המקום השני ע"ש סער שיינפיין כל כך מגיע לו.

רחלי: מההההההההההההההההההההההההההה.

צפניה: נו, מה כבר אפשר להגיד על הטבעונית שסחפה את המדינה לשבועות ארוכים של חמלה וסובלנות ולקחה מיליון שקלים אותם תוכל לתרום לכל מיני אפרוחים. אפשר להגיד הרבה דברים. אבל במקום זה, אסתפק במתכון פשוט לחריימה עגבניות. לוקחים עגבניות, דופקים בפטיש, שמים בצלחת. מזל טוב - יש לכם חריימה עגבניות.

רחלי: מההההההההההההההההההההההההההה.

צפניה: זהו, עוד עונה של "האח הגדול" הסתיימה ואיתה גם הבלוג. הרבה אנשים היו מעורבים בבלוג הזה אבל לפני שאזכיר אותם, אני רוצה להודות ליורם זק המקסים. תודה. נתראה בשנה הבאה. זה לא שיש לי ברירה. יש לי חתול להאכיל.

רחלי: מההההההההההההההההההההההההההה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully