וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם עידן חביב

3.9.2014 / 0:19

עידן חביב בוחר את תחנות הדרך המוזיקליות שעיצבו אותו - מלהקת בון איבר והלב החרוך שלהם, דרך תקופות ש"עכשיו מעונן" של אביב גפן היה הפסקול של החיים שלו

?סימנים של חולשה? - ברי סחרוף

אם רק הייתי יכול להיות שם איתם, עם ברי ורע מוכיח ולהבין מה עבר עליהם בתהליך העבודה על האלבום הייתי משלם כל מחיר. הכל נשמע לי מעושן ומסוכן, פשוט גאוני וכל מילה מיותרת.

לאונרד כהן - "‪"Songs of Leonard Cohen

ברשימת החייב לעשות נמצא סעיף מרכזי ?להגיע להופעה של לאונרד כהן-בהקדם? האלבום הזה הוא תמצית השלמות, ניצחון המינימליזם. המלצה חמה לאוהבי לאונרד: לכו קנו את הביוגרפיה שלו ותגלו שכל השירים מקבלים ממד נוסף, האיש חרוץ בצורה יוצאת דופן, הרפתקן ובחיפוש תמידי.

נאחל לו בהצלחה עם האלבום החדש!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

?עכשיו מעונן? אביב גפן

לא מצליח לדמיין את גיל העשרה שלי בלי המוזיקה של אביב ובעיקר האלבום הזה. ההופעה הראשונה של אביב שהייתי בה היתה ברוקסן. חבורה של בנים ובנות עם חולצות גזורות, נעלי צבא פתוחות, עומדים שם בין רוקרים לפריקים ומהופנטים ממנו.

השיר שבחרתי היה האהוב על כולנו.

"Radiohed -- "In rainbows

חייב להודות שבהקשבה ראשונה לא הבנתי מה קורה ועזבתי את האלבום. חזרתי אליו אחרי פחות משנה ומאז אני לא נפרד ממנו. להקה כל כך מיוחדת שהולכת לפני המחנה עם סולן מבריק מפוצץ כריזמה וכישרון. רגע השיא שלי איתם בהופעה חיה בברלין, היה שם הכל.

בון איבר - "For Emma"

איש אחד אחרי פרידה, נוסע לבקתה בהרים עם לב חרוך גיטרה ומכשיר הקלטה 4 ערוצים, ופשוט יוצא משם עם אלבום נדיר. לכו על זה.

עידן חביב יציין את קבלת אלבום זהב לאלבום הבכורה שלו "כל פעם קצת" במופע חגיגי בזאפה אמפי שוני ביום שבת הקרוב 6.9 בשעה 21:15

  • עוד באותו נושא:
  • עידן חביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully