וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ספוילרים ל"הומלנד" בטריילר - כולם נפלו על הראש?

11.9.2014 / 0:30

הטריילר לעונה החדשה של "הומלנד" מצמרר את המעריצים מרוב ספוילרים, מפיק ב- NBC העלה קלטת סקס לאתר פורנו, והאם נסגר הליהוק החדש והמפתיע ל"בלש אמיתי 2"?

קלייר דיינס בהומלנד. צילום: Frank Ockenfels, SHOWTIME,
אתם רציניים? כוכבת "הומלנד"/צילום: Frank Ockenfels, SHOWTIME

היזהרו מהטריילר החדש ל"הומלנד"

העונה החדשה של הומלנד תעלה לאוויר ב-5 באוקטובר, אבל כבר השבוע שחררה רשת "שואוטיים" טריילר שחושף לא מעט מעלילת העונה הרביעית שתבוא עלינו לטובה. אם אתם לא אוהבים ספויילרים, עדיף שתחכו לפרק הראשון.

השם החם בבורסת השמות של כוכבי "בלש אמיתי 2"

אחרי שזרקו לאוויר שלל שמות כמו ג'סיקה צ'סטיין, וינס ווהן וקולין פארל השבוע עלה גם שמה של רייצ'ל מק'דאמס המתוקה כמי שעשויה לככב באחד התפקידים הראשיים של עונתה השנייה של הסדרה "בלש אמיתי". על פי השמועות בהוליווד, מקאדאמס היא מועמדת מובילה לעונה הבאה של סדרת המופת המצליחה של HBO. כמו כן, עלו לאוויר גם שמות של במאים פוטנציאליים, זאת לאחר שהובטח כי העונה החדשה תהיה עתירת במאים. בין השמות שהועלו, במאי סדרת "מהיר ועצבני" ג'סטין לין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רייצ'ל מקאדאמס. GettyImages
רייצ'ל מקאדאמס/GettyImages

כוכב "וויל וגרייס" מפתח קומדיה חדשה שתועבר בשידור חי

שון הייז היה אחד הכוכבים הזכורים ביותר של הסדרה "ויל וגרייס". ג'ק, ההומו המוחצן, כבש לבבות בכל העולם. אלא שאחרי התכנית הקריירה של הייז לא הצליחה להתרומם שוב. כמה פורמטים טלוויזיוניים לא מוצלחים במיוחד – אחד מהם, סדרה בכיכובו שבוטלה לאחרונה ברשת NBC - הורידו אותו שוב ושוב לתהום הנשייה. אבל תסמכו על הייז שהוא לא יישאר שם עוד זמן רב. אתרי הבידור דיווחו השבוע כי הייז עובד בימים אלה עם רשת NBC על קומדיה טלוויזיונית שתשודר מידי שבוע בשידור חי. אם עד כה פרקים בשידור חי הגיעו פעם או פעמיים במהלך תקופת חייה של סדרה, הרי שמעכשיו מעלה הייז את הרף. הסדרה בשם Hospitality, תהיה קומדיית מולטי-קאמרה ותעסוק במלון מפונפן במנהטן ובעובדים בו. וכאילו שזה לא מספיק, ברשת טוענים שגם הפסקות הפרסומות יועברו בשידור חי.

כך נראה הייז כג'ק בפרק החי של ויל וגרייס

תכנית חדשה ב-TLC: נשים שמתקשרות עם המלאכים השומרים שלהן

רוזי קפרו טוענת שהיא מסוגלת לדבר עם המלאכים השומרים שלה. זו הייתה סיבה מספקת לרשת TLC לתת לה ולבני משפחתה סדרה שתעלה בקרוב ברשת תחת השם “Angels Among Us”. בטיזר לסדרה נראית קפרו כאשר היא עושה קריאה לטוני, עובד כוחות ההצלה, שהיה במרכז מנהטן במהלך פיגועי ה-11 בספטמבר. קפרו מספרת לטוני על הזירה שאותה היא חשה, ומתארת בניינים ועשן, זאת בלי שהיא מודעת (לכאורה) לפרטי הסיפור. בדבריה לטוני ההמום טוענת קפרו כי המלאך השומר שלו הוא חברו ליחידה, ששמר עליו בחיים במהלך האסון הנורא. נשמע כמו ההתמכרות הבאה שלנו.

קרלטון מ"הנסיך המדליק מבל אייר" לוהק ל"רוקדים עם כוכבים"

במשך שש שנות קיומה, הפך הדודן קרלטון (אלפונסו ריביירו המצוין) מ"הנסיך המדליק מבל אייר" לדמות המשנה האולטימטיבית שלעתים גם גנבה את ההצגה מהכוכב הראשי, וויל סמית. הרגעים הזכורים ביותר של הדודן הפוץ היו קשורים באהבתו לריקוד, ובמיוחד לזה שנהג לבצע לצלילי שירו של טום ג'ונס "It's Not Unusual To Be Loved". עכשיו, תתכוננו לגל נוסטלגיה מענג במיוחד: ריביירו ישוב לפזז על המסך, והפעם זה יהיה על הרחבה של "רוקדים עם כוכבים" בעונתה ה-19. הוא יתמודד כשלצדו הרקדנית וויטני קרסון.

מפיק ב-NBC נעצר לאחר שהעלה לרשת קלטת סקס

מפיק ברשת NBC נעצר השבוע לאחר שלכאורה צילם את עצמו בחשאי מקיים יחסי מין עם חברתו, והעלה את הסרטון לאתר פורנו. המפיק, קרלו דלברסון, חשוד במעקב לא חוקי ובהטרדה, זאת לאחר שהתקין מצלמה בחדר השינה שחלק עם חברתו וצילם אותה ללא ידיעתה. האישה גילתה את הסרטון על המחשב שלו כמה חודשים אחר כך ופירקה את מערכת היחסים. בהצהרה שפרסמה הרשת נכתב: "אנחנו לוקחים את העניין ברצינות רבה, ונחליט על התגובה המתאימה לאחר שנלמד את העובדות". דלברסון מצדו טען כי הפרסום מוטעה בחלקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully