וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרו בכירים בתחנת הרדיו קול הקמפוס

10.9.2014 / 18:47

נפילתה של מחתרת: עקב בעיות תקציב, תחנת הרדיו של בית הספר לתקשורת במכללה למנהל פיטרה את מנהל התחנה ליאור רחמני ואת העורכת הראשית עדי מור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך חגיגות ה-13 לתחנה. קול הקמפוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קול הקמפוס, תחנת הרדיו של בית הספר לתקשורת במכללה למנהל, נקטה בצעד חריף כאשר פיטרה אתמול (שלישי) את מנהל התחנה ליאור רחמני והעורכת הראשית עדי מור. בשלב זה אין כוונה להחליף את השניים, והתחנה תעבוד ללא צוות בכיר. המכללה מתכננת להשאיר שני מפיקים אחראים, שימלאו בין היתר את תפקידים של רחמני ומור.

זו לא הפעם הראשונה שקול הקמפוס נפגעת כתוצאה מבעיות תקציב. בשנים האחרונות פוטרו אנשים נוספים בתחנה וביניהם העורך סער גמזו והמפיק גיל רוביו – שתפקידם איננו מאויש עד ימים אלו. מכיוון שתקציב התחנה תלוי באחוז הנרשמים ללימודי התקשורת במכללה וחלה ירידה דרסטית במספר הסטודנטים הנרשמים, הוא נפגע באופן משמעותי.

התחנה שייכת לפרויקט הרדיו החינוכי של קול ישראל בשיתוף עם המסלול האקדמי המכללה למנהל, והוקמה בשנת 1995. התחנה מתאפיינת בשידורי מוזיקה אלטרנטיבית ומחתרתית. התחנה אינה מונעת משיקולי מדרוג ולכן אין בה שידורי חדשות, דיווחי תנועה ותשדירי פרסומת. שידורי התחנה נקלטים באזור המרכז בתדר FM‏106 ומשודרים גם באתר התחנה. כמו כן משודרת התחנה בפריסה ארצית בפורטל ערוצי הרדיו של yes באפיק 71 ובערוץ 87 של HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully