וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כך מתמודדים עם הדלפת תמונות עירום

22.9.2014 / 0:02

קיילי קווקו מ"המפץ הגדול" שוברת שתיקה בנוגע להדלפת תמונות העירום שלה, "איך פגשתי את אמא" פותרת תעלומה מסתורית והילארי דאף מטזרת את המעריצים. חדשות הטלוויזיה בארה"ב

איך התמודדה כוכבת "המפץ הגדול" עם דליפת תמונות העירום?

קיילי קווקו, מי שמגלמת את פני בסדרה "המפץ הגדול" (שחוזרת הערב בארה"ב לעונה שמינית), היתה בין הכוכבות שתמונות עירום שלהן דלפו לרשת. אלא שקווקו בחרה להתמודד עם זה בדרך קצת שונה. בריאיון שהעניקה השבוע לג'ימי קימל היא סיפרה כי גייסה את כל צוות הסדרה לסייע לה, ולבסוף החליטה להעלות לרשת תמונה שלה ושל בעלה בביקיני בחוף הים, כאשר איבריהם המוצנעים טושטשו שלא לצורך (בתמונה המקורית הם היו לבושים).

"איך פגשתי את אימא" סוף סוף פתרה את תקרית האננס המסתורית

במשך תשע עונות משכו יוצרי "איך פגשתי את אימא" את הצופים עם תקרית מסתורית בה לאחר ליל שכרות, מוצא טד את עצמו במיטה עם אננס. רמזים נזרקו לכל עבר, אולם לבסוף הסתיימה הסדרה ללא תשובה ברורה. היוצרים טענו כי התשובה תינתן במהדורת הדי וי די המלאה של הסדרה, ואכן השבוע קיבל אתר "באזפיד" את הסצנה המדוברת שסוגרת את הקצוות הפרומים של הקומדיה החביבה. צפו מה באמת קרה בין טד לבין האננס.

מי קרא לאמניות המוערכות "אישה שחורה זועמת" ו-"כלבה מפחידה"?

מאמר של "הניו יורק טיימס" על יוצרת "האנטומיה של גריי" שונדה ריימס הצליח להרגיז השבוע את הקוראים והגולשים ברשת, וגם את ריימס עצמה. כותבת המאמר, אלסנדרה סטנלי, אמרה כי שם האוטוביוגרפיה של ריימס צריך להיות "How To Get Away With Being A Black Angry Woman", פראפרזה על שם הסדרה החדשה שלה: "How To Get Away With Murder". ריימס לא קיבלה את הכינוי בשקט: "רגע. אני 'זועמת' ו-'כותבת רומנים'??! אני צריכה לקחת רגע הפסקה מהאינטרנט וללכת לרקוד כדי להוציא את זה החוצה. החרא הזה אמיתי", צייצה ריימס. לתהייה על הכינוי היו שותפים רבים ברשת בהם חבריה של ריימס ליצירה, וגם גולשים רבים שטענו כי מדובר במאמר גזעני.

בתקרית דומה אחרת השבוע, הצליחו המוחים להוריד מודעת פרסומת של דרמת בית החולים החדשה של רשת FOX, "Red Band Society" . הסיבה: על דמותה של כוכבת הסדרה וזוכת האוסקר אוקטביה ספנסר, נכתב שהיא "כלבה מפחידה". החברה התנצלה והמודעות, כאמור, הוסרו.

האם בקרוב נזכה לאיחוד של "ליזי מגוויר"?

השחקנית הילארי דאף אמרה השבוע שתשמח להשתתף בפרק איחוד של סדרת הדיסני שהביאה אותה לגדולה – "ליזי מגוויר". הסדרה, בה גילמה דאף נערה מתבגרת, אמנם הסתיימה לפני עשור, אבל השבוע אמרה דאף בריאיון ל"האפינגטון פוסט": "אני לחלוטין אהיה פתוחה לזה... הלו"ז שלי טיפה עמוס בשלב זה. אבל אממ... למה לא?". את ה-"למה לא?" הזה המעריצים כנראה לא ישכחו לה בזמן הקרוב.

ההפתעה שקיבל ג'ימי פאלון לכבוד יום הולדתו ה-40

מנחה תוכנית האירוח הלילית ג'ימי פאלון רק ידע שהכותבים שלו מתכננים לו הפתעה ליום הולדתו ה-40. הוא ידע שמדובר באורח או אורחת שאותם הוא רוצה לראיין, ושיגיעו לתכנית. את ההפתעה הוא גילה בשידור חי, כשהיא (יותר נכון, הם) יצאה מעוגה ענקית. צפו באורחים המשעשעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully